Дистанційне навчання

Мій погляд на сучасний урок




Мій погляд
    Запровадження у навчальний процес сучасних інформаційних, зокрема, комп'ютерно-орієнтованих і телекомунікаційних технологій, відкриває нові способи, надає широкі можливості для подальшої диференціації загального та професійного навчання, всебічної реалізації творчих, пошукових, особистісно орієнтованих, комунікативних форм навчання, підвищення його ефективності, мобільності й відповідності запитам практики.
Потреби сучасного життя зумовлюють пошуки нових форм організації навчально-виховного процесу, зокрема - занять української мови та літератури.
    Використання комп'ютерних технологій та Інтернету є одним із інноваційних засобів вивчення літератури, який дозволяє стимулювати інтерес учнів до художніх творів і вивільнити чимало часу для творчої співпраці вчителя та учня. Звичайно, варто пам'ятати, що постійними компонентами у процесі літературної освіти школярів залишається літературний текст як естетичне явище та діалог, організований учителем: художній текст - читач, читач - автор, художній текст - автор - читач.
  
Упровадження сучасних інформаційних технологій на уроках української мови та  літератури стає однією з актуальних проблем методики викладання предмета. У звязку з цим надзвичайно вагомою є проблема підготовки педагогів-словесників до роботи в такому режимі. Є численні факти того, що вчителі-словесники вважають, що використання комп'ютерів - справа лише вчителя інформатики. Проте практична діяльність учителів-словесників переконує в тому, що сьогодні і ми зобовязані вміти користуватися сучасними засобами навчання, насамперед для того, щоб забезпечити одне з найголовніших прав дитини - право на якісну освіту. Оснащення навчального кабінету комп'ютерною технікою і доцільне використання її на уроці літератури стає обов'язковим атрибутом сучасної школи.


Немає коментарів:

Дописати коментар