|
Мій
погляд
Запровадження у навчальний процес сучасних інформаційних, зокрема, комп'ютерно-орієнтованих і
телекомунікаційних технологій, відкриває нові
способи, надає широкі можливості для подальшої диференціації загального та
професійного навчання, всебічної реалізації творчих, пошукових, особистісно орієнтованих, комунікативних форм
навчання, підвищення його ефективності, мобільності й відповідності запитам практики.
Потреби сучасного життя зумовлюють пошуки нових форм організації навчально-виховного процесу, зокрема - занять української мови
та літератури.
Використання комп'ютерних технологій та
Інтернету є
одним із
інноваційних засобів вивчення літератури, який дозволяє стимулювати інтерес учнів до художніх творів і вивільнити чимало часу для творчої співпраці вчителя та учня. Звичайно, варто пам'ятати, що постійними компонентами у процесі літературної освіти школярів залишається літературний текст як естетичне явище та діалог, організований учителем: художній текст -
читач, читач - автор, художній текст - автор - читач.
Упровадження сучасних інформаційних технологій на уроках української мови та
літератури стає
однією з
актуальних проблем методики викладання предмета. У
зв’язку з
цим надзвичайно вагомою є проблема підготовки педагогів-словесників до
роботи в
такому режимі. Є численні факти того, що вчителі-словесники вважають, що
використання комп'ютерів - справа лише вчителя інформатики. Проте практична діяльність учителів-словесників переконує в
тому, що сьогодні і ми зобов’язані вміти користуватися сучасними засобами навчання, насамперед для
того, щоб забезпечити одне з
найголовніших прав
дитини -
право на
якісну освіту. Оснащення навчального кабінету комп'ютерною технікою і
доцільне використання її на
уроці літератури стає обов'язковим атрибутом сучасної школи.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар