Дистанційне навчання

6-Г українська література


Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у Zoom !

Подключиться к конференции Zoять одну поезію на вибір.om

https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09

Идентификатор конференции: 743 4053 8805

Код доступа: 4tTcAd


Рекомендована література для читання влітку

Діти в інтернеті – Ірпінський Вісник
Улітку під час відпочинку ти можеш гарно підготуватися до наступного навчального року – прочитати безліч цікавих художніх творів,рекомендованих Міністерством освіти й науки України до вивчення на уроках української літератури у 7 класі.
 Пропоную тобі список літератури для обов’язкового читання. У нього я не вносила невеличкі віршовані чи прозові твори.
До речі, ці книги ти можеш взяти у дитячій бібліотеці.
Гарного відпочинку та цікавого читання! 

Список програмових творів з української літератури для 7 класу:
1.Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» .
2. Андрій ЧЙКОВСЬКИЙ. «За сестрою».
3. Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…».
 4. Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
5. Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських».

6. Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили».

КР 👉тут

Урок   09 травня (асинхронний)

Тема: Степан Руданський. «Добре торгувалось»., "Запорожі у короля". Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві 

1. Опрацювати відеоурок 👇


Домашнє завдання: підготуватися до уроку з літератури рідного краю: написати у зошиті повідомлення про одного з письменників на вибір: Михайло Коюбинський, Євген Гуцало, Степан Руданський, Василь Стус.

Урок  06 квітня

Тема. Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів..."

Домашнє завдання: виконати 👉тести

Урок  21 березня 

Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"

Завдання: 

1. Опрацювати відеоурок 👇


2.  Зробити записи з відеоуроку у зошит.

Домашнє завдання: прочитати повість повністю (С. 157-184)

Урок  16 березня (асинхронний режим)

Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"

Завдання: 

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Записати паспорт твору ( з відеоуроку) у зошит.

Домашнє завдання: прочитати С. 157-164.

Урок  14 березня 

Тема: Зв'язне мовлення. Всеволод Нестайко. Повість "Тореадори з Васюківки". Характеристика улюбленого героя

Завдання: Написати твір-характеристику улюбленого героя з повісті "Тореадори з Васюківки".

Домашнє завдання: опрацювати С. 154-155, записати визначення у зошит.

Урок  07 березня 

Тема: Всеволод Нестайко. Повість "Тореадори з Васюківки". Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього

Домашнє завдання: підготуватися до твору-характеристики улюбленого героя.

Урок  02 березня

Тема. Контрольна робота з теми " Я і світ" (В. Винниченко, С. Чернілевський, І. Жиленко, І. Калинеь, Є. Андієвська)

Завдання 👉тут

Урок  28 лютого 

Тема: Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки"

 Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи(В. Винниченко, С. Чернілевський, І. Жиленко, І. Калинеь, Є. Андієвська).

Учні,що на дистанційному навчання, приєднуйтесь на урок!

Урок  23 лютого (асинхронний режим)

Тема: Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки" 

Завдання: 

1. Подивитись відео про Всеволода Нестайка👇

2. Опрацювати С. 122-123.

3. Прочитати розділ 1 "Тореадори з Васюківки" С.123-134. 

Домашнє завдання: виконати завдання на С. 134 - 135. 

Урок  16 лютого 

Тема: Емма Андієвська.  "Говорюща риба"

Завдання:

1. Прочитати казку-притчу "Говорюща риба" (С.115-120)  або прослухати аудіотекст 👇


Домашнє завдання: скласти власне закінчення казки "Говорюща риба".

Урок  14 лютого 

Тема: Емма Андієвська.  Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. «Казка про яян»

Завдання:

1. Переглчнути відеопрезентацію про Е. Андієвську.👇

2. Прочитати "Казку про Яян".

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок  09 лютого 

Тема: Ігор Калинець- талановитий український поет.  "Стежечка", "Криничка", "Блискавка", "Веселка"

презентація до уроку 

Домашнє завдання: виразно читати напам'ять одну поезію на вибір.

Урок  07 лютого 

Тема: Ірина Жиленко. "Гном у буфеті", "Підкова"

Завдання: 

1. Подивитись та звернути увагу на виразне читання👇

2. Зробити ідейно-художній аналіз поезій Ірини Жиленко (визначити тему, ідею, художні засоби).

Домашнє завдання: виразно читати поезії Ірини Жиленко.

Урок  31 січня (асинхронний режим)

Тема: Урок позакласного читання. Оповідання "Найкращий намет" Ярослава Стельмаха 

Завдання: 

1. Прочитати оповідання "Найкращий намет" Ярослава Стельмаха 👉скорочено  .

Домашнє завдання: Схарактеризуйте Микиту із сусіднього табору, його стосунки з батьками, прослідкуйте його «спорідненість» із героями інших творів, наприклад, Федьком-халамидником чи Явою та Павлушею (письмово). Обсяг 0, 5 сторінки, виконане завдання надіслати на електронну пошту вчителю.

Урок 24 січня (синхронний режим)

Тема:Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей

презентація до уроку

Домашнє завдання: виконати завдання 11, 12 на С.81.

Урок 19 січня 

Тема: Володимир Винниченко. «Федько-халамидник».   Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. Добро і зло, благородство  і підлість у творі

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: написати власне завершення твору "Федько-халамидник" (обсяг 0,5 сторінки).

Урок 17 січня (синхронний режим)

Тема: Володимир Винниченко. «Федько-халамидник».   Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. Добро і зло, благородство  і підлість у творі

Домашнє завдання:

1. Виконати тестові завдання С. 74, 77.

2. Опрацювати теоретичний матеріал С. 75-76 (визначення з теорії літератури записати у зошити).

Урок  12 січня

Тема: Володимир Винниченко. Оповідання "Федько-Халамидник"

Завдання: 

1. Опрацювати 👉 презентацію.

2. Прочитати оповідання "Федько-Халамидник" С. 57- 64.

Домашнє завдання: Дочитати оповідання "Федько-Халамидник" до кінця, вміти характеризувати героїв твору.

Урок 22 грудня (синхронний режим)

Тема: Підсумковий урок за 1 семестр

Урок 20 грудня (асинхронний режим)

Тема: Повторення творів вивчених у 1 семестрі 

Завдання:

Виконайте інтерактивні вправи 👇

Урок 15 грудня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Творчість В. Рутківського, Л. Українки"

Завдання: 👉тут

Урок 13 грудня (асинхронний режим)

Тема:  І. Калинець. Оповідання-казка "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою"

Завдання:

Прочитати 👉 казку " Хлопчик-фігурка, який задоволений собою" І. Калинця.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи ( творчість В. Рутківського, Л. Українки).

Урок 08 грудня (асинхронний режим)

Тема: Література рідного краю

Завдання: 

1. Надіслати учителю відео вірша напам'ять "Як дитиною бувало..".

2. Опрацювати 👉презентацію.

Домашнє завдання: вміти розповідати про Степана Руданського та його творчість.

Тема. 06 грудня (асинхронний режим)

Тема: Леся Українка. "Тиша морська". Значення мистецтва в житті людини. Гармонія людини і природи

Завдання: зробити ідейно-художній аналіз (тема, ідея, жанр, художні засоби)  поезії "Тиша морська" користуючись презентацією до уроку.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш Л. Українки "Як дитиною бувало".

Урок 29 листопада 

Тема:Твір-характеристика персонажа твору В. Рутківського "Джури козака Швайки" 

Завдання: 

1. Опрацювати👉 характеристику персонажів твору.

 2. Написати твір-характеристику персонажа твору В. Рутківського "Джури козака Швайки" ( обсяг - 1 сторінка). Твір надіслати на електронну адресу вчителя.

Домашнє завдання: підготувати повідомлення про Лесю Українку.

Урок 22 листопада (асинхронний режим)

Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»).  Сміливість і відвага козацьких джур Грицика та Санька

Завдання:

1. Опрацювати презентацію

2. Зробити короткий 👉конспект

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 17 листопада

Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» .Сміливість і відвага козацьких джур

Завдання: 

1. Виконати 👉тести.

2. Виконати інтерактивну вправу👇

Домашнє завдання: написати міні-твір (обсяг 0,5 сторінк"Мої враження від прочитаної повісті Джури козака Швайки".

Урок 15 листопада 

Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах») – твір про волелюбних, сміливих героїв,  які вміють вистояти у складних ситуаціях

презентація до уроку

Домашнє завдання:  прочитати 👉скорочений текст роману або👉 прослухати аудіокнигу.

Урок 10 листопада (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми " Пісні літературного походження. Микола Вороний. Тарас Шевченко"

Завдання 👉тут

Урок 08 листопада (синхронний режим)

Тема: Патріотичні мотиви творів Т. Шевченка. Історична основа поеми "Іван Підкова"

презентація до уроку

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (Літературні пісні. Микола Вороний. Тарас Шевченко).

Урок 27 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Тарас Шевченко.  Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. «Думка» («Тече вода в синє море...»)

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

Домашнє завдання: опраювати С.43-45, вміти розповідати про Т. Г. Шевченка.

Урок 25 жовтня (синхронний режим)

Тема: М. Вороний. "Євшан-зілля". Краса природи рідного краю в поемі. Образи та художні засоби твору. Актуальність поеми.

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 20 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Микола Вороний. Поема "Євшан-зілля"

Завдання:

1.Подивитись відеоурок 👇

2. Записати у зошит визначення з теорії літератури.

Домашнє завдання: прочитати поему Миколи Вороного "Євшан-зілля".

Урок 18 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Позакласне читання. Євген Гуцало "До Танаськи по молоко"

Завдання:

1. Подивитьсь відеопрезентацію про Євгена Гуцала 👇

1. Прочитати оповідання "До Танаськи по молоко" 👉 тут або послухати аудіотекст оповідання 👉тут.

Домашнє завдання: виконати  тести.

Урок 13 жовтня (синхронний режим)

Тема: Ой у лузі червона калина похилилася»  С.Чарнецького і Г.Труха – пісня, що стала народною

Домашнє завдання: вивчити напам'ять або "Молитву" або «Ой у лузі червона калина похилилася".

Урок 11 жовтня  (асинхронний режим)

Тема: Національний гімн "Ще не вмерла України..." 

Завдання: надіслати відео виразного читання напам'ять "Ще не вмерла України..." 

Домашнє завдання: Опрацювати С. 29 ("Молитва") та С.30 (народна легенда про дівчину-Україну).

Урок 06 жовтня 

Тема: Патріотичні мотиви пісень літературного походження.  «Ще не вмерла України…»

П. Чубинського, М. Вербицького — національний гімн нашої держави 

Домашнє завдання: вивчити напам'ять гімн "Ще не вмерла Україна".

Урок 04 жовтня 

Тема: Контрольна робота з теми " Вступ. Календарно-обрядові пісні"

Завдання 👉 контрольна робота

Урок 29 вересня  (асинхронний режим)

Тема: Зв'язне мовлення. Усний твір-роздум на тему "Пісня - душа народу".

Завдання:

1. Надіслати аудіозапис усної розповіді на тему "Пісня - душа народу".

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми: "Вступ. Календарно-обрядові пісні".

Урок 27 вересня  (асинхронний режим)

Тема: Література рідного краю. Календарно-обрядові пісні рідного краю.

Завдання:

1. Надіслати відео напам'ять ( розповідаємо із заплющеними очима)

2. Записати у зошит 1 пісню календарно-обрядового циклу вашої місевості (запитати у прабабусі, бабусі чи мами).

Домашнє завдання: підготуватися до усного твору-роздуму на тему "Пісня - душа народу".

Урок 22 вересня 

Тема: Колискові пісні

Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну пісню на вибір ( з пісент весняного циклу або колискових).

Урок 20 вересня 

Тема: Веснянки: «Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця»

Домашнє завдання: виконати завдання 1-12, С.24-25.

Урок 15 вересня  (асинхронний режим)

Тема: Урок виразного читання. Календарно-обрядові пісні

1. Надіслати відео виразного читання напам'ять пісні календарно-обрядового циклу.

Домашнє завдання: намалювати малюнок до однієї  календарно-обрядової пісні, яка сподобалася найбільше.

Урок 13 вересня  (асинхронний режим)

Тема: Календарно-обрядові пісні

Завдання:

1. Виконати 👉 тести.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну пісню на вибір (з літнього або зимового циклу).

Урок 08 вересня

Тема: Пісні зимового циклу

Завдання:

1. Опрацювати С. 16-20.

Домашнє завдання: С. 9-10 виконати завдання №21-22

Урок 06 вересня

Тема: Пісні літнього циклу

Завдання:

Опраювати С. 9-12.

Домашнє завдання: С. 9-10 виконати завдання №1-12

Урок 05 вересня (синхронний режим)

Тема: Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книги впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору

Домашнє завдання: прочитати С.3 -5 у підручнику.

Урок 7 червня (офлайн)

Тема:  Підсумковий урок. Рекомендована література для читання влітку

Діти в інтернеті – Ірпінський Вісник
Влітку під час відпочинку ти можеш гарно підготуватися до наступного навчального року – прочитати безліч цікавих художніх творів ,рекомендованих Міністерством освіти й науки України до вивчення на уроках літератури.
 Пропоную тобі список літератури для обов’язкового читання. У нього я не вносила невеличкі віршовані чи прозові твори.
До речі, ці книги ти можеш взяти у дитячій бібліотеці.
Гарного відпочинку та цікавого читання! 
Список програмових творів з української літератури для 6 класу:

·               Володимир Винниченко. «Федько-халамидник»;
·               Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки»;
·               Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки»;
·               Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера  
       лісового озера»;

·              Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від
       переляку №9».

Урок 2 червня (онлайн)

Тема: Повторення та узагальнення вивченого за рік

Виконайте, будь ласка, вправи👇

Урок 31 травня  (офлайн)

Тема: Позакласне читання. Валентин Чемерис. «Аравійська пустеля»

Завдання: прочитати оповідання «Аравійська пустеля». Короткий текст 👉тут.

Домашнє завдання: намалювати малюнок до прочитаного твору та надіслати в нашу предметну групу.

Урок 26 травня (офлайн)

Тема: Контрольної робота з теми "Рідна Україна. Світ природи"

Завдання 👉тут

Урок 24 травня (онлайн)

Тема: Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків

👇

презентація до уроку

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Рідна Україна. Світ природи" (повторити творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського).

Урок 19 травня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Складання власної версії закінчення повісті "Сіроманець"

Завдання:

1. Написати твір - власну версію закінчення повісті "Сіроманець" (обсяг 1 сторінка).

Роботу надіслати мені на пошту до кінця уроку!!!

Домашнє завдання: підготуватися до уроку з літератури рідного краю: написати у зошиті повідомлення про одного з письменників Вінниччини або підготувати презентацію.

Урок 17 травня  (онлайн)

Тема: Переказування найцікавіших епізодів повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції

Завдання: 

1. Відеоурок 👇

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 12 травня (офлайн)

Тема: Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті

Завдання: 

1. Відеоурок 👇

2. Виконати 👉тест.

Домашнє завдання: підготуватись до переказування найцікавіших епізодів повісті "Сіроманеь".

Урок 10 травня (онлайн)

Тема: Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання «Дивак»

Домашнє завдання: прочитати оповідання  "Сіроманець" М. Вінграновського (у підручнику).

Урок 05 травня (онлайн)

Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак". Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь

презентація до уроку

Домашнє завдання: виконати 👉тести

Урок 03 травня ( офлайн)

Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак"

Завдання:

1. Подивитись відео про Г. Тютюнника 👇


2. Прочитати С. 214-215.

Домашнє завдання: Прочитати оповідання "Дивак" (С. 214-222).

Урок 28 квітня ( офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Художній етюд про природу

Завдання: 

1. Подивіться відеоурок 👇

2. Напишіть етюд про природу навесні  (обсяг 0, 5 сторінки).

Домашнє завдання: завершити роботу над написанням етюду, переписати твір у робочий зошит та надіслати вчителю.

Урок 26 квітня ( онлайн)

Тема: Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…»

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Записати у зошити тему, ідею, художні засоби поезії " Осінь-маляр із палітрою пишною ..." ( з відеоуроку).

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Увага! Діти, з 18 квітня по 21 квітня я на курсах!

Урок 14 квітня ( онлайн)

Тема: Максим Рильський. Поезія "Дощ", "Люби природу не як символ".

Завдання: 

1. Прочитати С. 209.

2. Дати відповіді на питання С. 210, (вгорі 3 питання).

3. Навчитись виразно читати поезії "Дощ", "Осінь-маляр із палвтрою пишною", "Люби природу не як символ" С 210-212.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять на вибір одну поезію М. Рильського .

Урок 12 квітня ( офлайн)

Тема: Контрольна робоа з теми « Творчість Тараса Шевченка, Павла Тичини, Євгена Гуцала»

Завдання: 👉тут

Урок 07 квітня ( офлайн)

Тема: Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. З відеоуроку записати у зошит визначення оповідання та його особливості.

3. Заповнити у зошитах таблию "Орієнтовний план до характеристики хлопчиків" (з відеоуроку, по 1-2 цитати до кожного пункту плану).

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми: « Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало».

Урок 05 квітня ( офлайн)

Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось"

Завдання:

1. Придумайте і напишіть своє завершення оповідання (творчу роботу надіслати вчителю на пошту).

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 31 березня ( онлайн)

Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось". Вічне протистояння добра і зла

Презентація до уроку

Домашнє завдання : прочитати оповідання "Лось", вміти переказувати, аналізувати.

Урок 29 березня ( онлайн)

Тема: Павло Тичина."Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять...", " Блакить моюдушу обвіяли..."

Презентація до уроку

Домашнє завдання : вивчити напам'ять один вірш Павла Тичини на вибір.

Урок 24 березня ( онлайн)

Тема: Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Г. Шевченка. "За сонцем хмаронька пливе"

1. Відеоурок 👇


2. Записати у зошити та запам'ятати визначення з теорії літератури: персоніфікація, лірика. Записати у зошити тему, ідею віршів ( з відеоуроку).

Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш Т. Г. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе", надіслати відео на пошту вчителю.

Урок 22 березня ( онлайн)

Тема: "Садок вишневий коло хати" - перлина  світової та української ліричної поезії

Відеоурок 👇

Домашнє завдання : написати казку (0,5 сторінки) на тему "Садок вишневий коло хати" (надіслати казку вчителю на пошту).

Урок 17 березня ( онлайн)

Тема: Т. Г. Шевченко. Дитинство поета. Степан Васильченко " У бур'янах"

Завдання: 

1. Опрацюйте, будь ласка, презентацію


2. Виконайте 👉 тести.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш Т. Г. Шевченка "Садок вишневий коло хати".

Урок 15 березня ( онлайн)

Тема: Т. Г. Шевченко. Розповідь про поета, його дитинство

Завдання: подивитися презентацію.

Домашнє завдання: прочитати С. 186-190.

Урок 25 лютого (офлайн)

Тема: Позакласне читання. Марина Павленко "Миколчині історії"

Завдання: 

1. Прочитати повість "Миколчині історії" короткий 👉зміст.

1. Пройти 👉тест.

Домашнє завдання : Дати усні відповіді на питання С. 190 у підручнику.

Урок 03 лютого ( офлайн)

Тема: Зірка Мензатюк.  «Таємниця козацької шаблі». Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями сучасної України. Фантастичне і реальне в ній 

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Записати у зошит (з відеоуроку) героїв твору "Таємниця козацької шаблі", записати маршрут подорожі в пошуках шаблі.

Домашнє завдання : виконати 👉тести.

Урок 01 лютого ( онлайн)

Тема: " Микита Кожум'яка" - драматичний твір на тему народної казки.

Домашнє завдання : Прочитати " Таємниця козацької шаблі" С. 173-181.

Урок 27 січня (онлайн)

Тема: Олександр  Олесь. "Ярослав Мудрий"

 Домашнє завдання : Прочитати С. 159-170.

Урок 25 січня (офлайн)

Тема: Олександр  Олесь. Стисло про поета. Поезії з книжки «Княжа Україна» 

Завдання:

1. Виконати 👉тести.

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

 Домашнє завдання Прочитати С. 154-155., дати усно відповіді на питання 1-8 на С. 154-155.

Урок 14 грудня (онлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Складання оповідання (казки) за прислів’ям (письмово)

презентація до уроку

Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи ( повторити у підручнику С. 67 -129.)

Урок 09 грудня (офлайн)

Тема: Прислів'я та приказки

Завдання:

1. Прочитати у підручнику С. 126-129.

2. Виписати у зошит та вивчити визначення "прислів'я" та "приказка".

3.  Виконати завдання 1, 2, 3 на С. 128.

Домашнє завдання : виконати 👉тести.

Урок 07 грудня (офлайн)

Тема: Г. Пагутяк. Повість-казка "Лялечка і Мацько"

Завдання: дати відповіді на 👉запитання ( відповіді на запитання записати у робочий зошит з укр. літ.)

Домашнє завдання : Опраювати С. 124-126, визначення що таке загадка написати в зошит, розгадати загадки на С. 125-126 (завдання №3), відгадки записати у зошит.

Урок 02 грудня (офлайн)

Тема: Урок позакласного читання. Г. Пагутяк " Лялечка і Мацько"

Завдання: прочитати 👉скорочено повість-казку "Лялечка і Мацько"

Домашнє завдання : Навчитись переказувати повість-казку Г. Пагутяк "Лялечка і Мацько".

Урок 30 листопада (онлайн)

Тема: Характеристика образів повісті-казки. Особливості мови твору, роль діалогів у ньому

Завдання:

1. Надіслати вчителю на перевірку 👉домашнє завдання за 25 листопада.

2. Опрацювати 👉презентацію.

3. Написати у зошит 👉Мова твору лаконічна. Розповідь від третьої особи. Описи допомагають краще зрозуміти, в яку недоладну країну потрапила Аля. Велику роль відіграють діалоги. Вони короткі. Це посилює динаміку твору, підкреслюючи характери персонажів.

4. Намалювати ілюстрацію до казки "Незвичайні пригоди Алі..."

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 25 листопада (онлайн)

Тема: Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Символіка країни Недоладії та її мешканців. Моральноетичні проблеми в казці

Домашнє завдання: виписати у зошит по 2-3 цитати до характеристики героїв повісті.

Урок 23 листопада (онлайн)

Тема: «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» Жанрово-композиційна своєрідність повісті. Елементи незвичайного в творі

Домашнє завдання: прочитати повість  «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» до кінця.

Урок 18 листопада (офлайн)

Тема: Галина Малик. Коротко про письменницю. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» – повість-казка сучасної дитячої письменниці

Завдання: 

 1. Опрацювати 👉презентацію.

2. Визначення на слайді №15 записати у робочий зошит та вивчити.

Домашнє завдання: прочитати С. 104-114.

Урок 16 листопада (офлайн)

Тема:Урок виразного читання. Конкурс на найкращого декламатора уривків казки «Цар Плаксій та Лоскотон», які найбільше сподобалися.

Завдання:

1. Вибрати будь-який уривок з казки "Цар Плаксій та Лоскотон" та навчитися його виразно читати.

2. Записати уривок та надіслати аудіотекст учителю ( на Вайбер, обсяг уривка - 5 хв.)

Домашнє завдання: прочитати у підручнику С. 95-103.

Урок 11 листопада (онлайн)

Тема: Василь Симоненко. Казка "Цар Плаксій та Лоскотон"

Домашнє завдання: виконати завдання №3 на С.89, виконати 👉тести.

Урок 09 листопада (онлайн)

Тема: Василь Королів-Старий. Казка "Хуха-Моховинка". Образи казкових істот. Гуманізм казки

Домашнє завдання: прочитати казку Василя Симоненка "Цар Плаксій та Лоскотон".

Урок 04 листопада (офлайн)

Тема: Василь Королів-Старий. Казка "Хуха-Моховинка"

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇


2. Підготуватися до аналізу оповідання 👉 вміти давати відповіді на запитання з відеоуроку.

Домашнє завдання: прочитати казку "Хуха-Моховинка" до кінця.

Урок 2 листопада (онлайн)

Тема: Зміст казки «Фарбований Лис». Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Головні та другорядні персонажі

Домашнє завдання: придумати власне завершення казки "Фарбований Лис"👇

Домашнє завдання надіслати на перевірку учителю на адресу: mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 21 жовтня (онлайн)

Тема: Літературні казки. Іван Франко. Дитинство письменника. І. Франко – казкар (збірка «Коли ще звірі говорили»)

Домашнє завдання: почитати казку І. Франка "Фарбований Лис".

Урок 19 жовтня (офлайн)

Тема: Контрольної роботи з теми «Вступ. Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки»

Завдання: 👉тут.

Урок 12 жовтня (офлайн)

Тема: Урок позакласного читання. «Мене чарує дивосвіт казок». Українські народні казки

Завдання: 

1. Виконати 👉 тести.

2. Прочитати  українську народну казку на власний вибір.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми «Вступ. Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки»

Урок 30 вересня (офлайн)

Тема: Казка «Ох» . Фантастичне і реальне, смішне і страшне, красиве і потворне в казках

Завдання:

1. Виконати 👉 тести.

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: прочитати казку "Летючий корабель".

Урок 28 вересня (онлайн)

Тема: Казка «Про правду і кривду» . Яскравий національний колорит казки. Народне уявлення про добро і зло в казці

Домашнє завдання: 

1. Прочитати казку "Ох".

Урок 23 вересня (онлайн)

Тема: Народні казки, тематика їх, різновиди, побудова. Казка «Яйце-райце»

Домашнє завдання: 

1. Прочитати казку "Про правду і кривду".








Немає коментарів:

Дописати коментар