Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у Zoom !
Подключиться к конференции Zoять одну поезію на вибір.om
https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09
Идентификатор конференции: 743 4053 8805
Код доступа: 4tTcAd
Рекомендована література для читання влітку
КР 👉тут
Урок 09 травня (асинхронний)
Тема: Степан Руданський. «Добре торгувалось»., "Запорожі у короля". Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві
1. Опрацювати відеоурок 👇
Домашнє завдання: підготуватися до уроку з літератури рідного краю: написати у зошиті повідомлення про одного з письменників на вибір: Михайло Коюбинський, Євген Гуцало, Степан Руданський, Василь Стус.
Урок 06 квітня
Тема. Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів..."
Домашнє завдання: виконати 👉тести
Урок 21 березня
Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"
Завдання:
1. Опрацювати відеоурок 👇
2. Зробити записи з відеоуроку у зошит.
Домашнє завдання: прочитати повість повністю (С. 157-184)
Урок 16 березня (асинхронний режим)
Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
2. Записати паспорт твору ( з відеоуроку) у зошит.
Домашнє завдання: прочитати С. 157-164.
Урок 14 березня
Тема: Зв'язне мовлення. Всеволод Нестайко. Повість "Тореадори з Васюківки". Характеристика улюбленого героя
Завдання: Написати твір-характеристику улюбленого героя з повісті "Тореадори з Васюківки".
Домашнє завдання: опрацювати С. 154-155, записати визначення у зошит.
Урок 07 березня
Тема: Всеволод Нестайко. Повість "Тореадори з Васюківки". Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього
Домашнє завдання: підготуватися до твору-характеристики улюбленого героя.
Урок 02 березня
Тема. Контрольна робота з теми " Я і світ" (В. Винниченко, С. Чернілевський, І. Жиленко, І. Калинеь, Є. Андієвська)
Завдання 👉тут
Урок 28 лютого
Тема: Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки"
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи(В. Винниченко, С. Чернілевський, І. Жиленко, І. Калинеь, Є. Андієвська).
Учні,що на дистанційному навчання, приєднуйтесь на урок!
Урок 23 лютого (асинхронний режим)
Тема: Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки"
Завдання:
1. Подивитись відео про Всеволода Нестайка👇
2. Опрацювати С. 122-123.
3. Прочитати розділ 1 "Тореадори з Васюківки" С.123-134.
Домашнє завдання: виконати завдання на С. 134 - 135.
Урок 16 лютого
Тема: Емма Андієвська. "Говорюща риба"
Завдання:
1. Прочитати казку-притчу "Говорюща риба" (С.115-120) або прослухати аудіотекст 👇
Домашнє завдання: скласти власне закінчення казки "Говорюща риба".
Урок 14 лютого
Тема: Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. «Казка про яян».
Завдання:
1. Переглчнути відеопрезентацію про Е. Андієвську.👇
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 09 лютого
Тема: Ігор Калинець- талановитий український поет. "Стежечка", "Криничка", "Блискавка", "Веселка"
Домашнє завдання: виразно читати напам'ять одну поезію на вибір.
Урок 07 лютого
Тема: Ірина Жиленко. "Гном у буфеті", "Підкова"
Завдання:
1. Подивитись та звернути увагу на виразне читання👇
2. Зробити ідейно-художній аналіз поезій Ірини Жиленко (визначити тему, ідею, художні засоби).
Домашнє завдання: виразно читати поезії Ірини Жиленко.
Урок 31 січня (асинхронний режим)
Тема: Урок позакласного читання. Оповідання "Найкращий намет" Ярослава Стельмаха
Завдання:
1. Прочитати оповідання "Найкращий намет" Ярослава Стельмаха 👉скорочено .
Домашнє завдання: Схарактеризуйте Микиту із сусіднього табору, його стосунки з батьками, прослідкуйте його «спорідненість» із героями інших творів, наприклад, Федьком-халамидником чи Явою та Павлушею (письмово). Обсяг 0, 5 сторінки, виконане завдання надіслати на електронну пошту вчителю.
Урок 24 січня (синхронний режим)
Тема:Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей
Домашнє завдання: виконати завдання 11, 12 на С.81.
Урок 19 січня
Тема: Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. Добро і зло, благородство і підлість у творі
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
Домашнє завдання: написати власне завершення твору "Федько-халамидник" (обсяг 0,5 сторінки).
Урок 17 січня (синхронний режим)
Тема: Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. Добро і зло, благородство і підлість у творі
Домашнє завдання:
1. Виконати тестові завдання С. 74, 77.
2. Опрацювати теоретичний матеріал С. 75-76 (визначення з теорії літератури записати у зошити).
Урок 12 січня
Тема: Володимир Винниченко. Оповідання "Федько-Халамидник"
Завдання:
1. Опрацювати 👉 презентацію.
2. Прочитати оповідання "Федько-Халамидник" С. 57- 64.
Домашнє завдання: Дочитати оповідання "Федько-Халамидник" до кінця, вміти характеризувати героїв твору.
Урок 22 грудня (синхронний режим)
Тема: Підсумковий урок за 1 семестр
Урок 20 грудня (асинхронний режим)
Тема: Повторення творів вивчених у 1 семестрі
Завдання:
Виконайте інтерактивні вправи 👇
Урок 15 грудня (асинхронний режим)
Тема: Контрольна робота з теми "Творчість В. Рутківського, Л. Українки"
Завдання: 👉тут
Урок 13 грудня (асинхронний режим)
Тема: І. Калинець. Оповідання-казка "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою"
Завдання:
Прочитати 👉 казку " Хлопчик-фігурка, який задоволений собою" І. Калинця.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи ( творчість В. Рутківського, Л. Українки).
Урок 08 грудня (асинхронний режим)
Тема: Література рідного краю
Завдання:
1. Надіслати учителю відео вірша напам'ять "Як дитиною бувало..".
2. Опрацювати 👉презентацію.
Домашнє завдання: вміти розповідати про Степана Руданського та його творчість.
Тема. 06 грудня (асинхронний режим)
Тема: Леся Українка. "Тиша морська". Значення мистецтва в житті людини. Гармонія людини і природи
Завдання: зробити ідейно-художній аналіз (тема, ідея, жанр, художні засоби) поезії "Тиша морська" користуючись презентацією до уроку.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш Л. Українки "Як дитиною бувало".
Урок 29 листопада
Тема:Твір-характеристика персонажа твору В. Рутківського "Джури козака Швайки"
Завдання:
1. Опрацювати👉 характеристику персонажів твору.
2. Написати твір-характеристику персонажа твору В. Рутківського "Джури козака Швайки" ( обсяг - 1 сторінка). Твір надіслати на електронну адресу вчителя.
Домашнє завдання: підготувати повідомлення про Лесю Українку.
Урок 22 листопада (асинхронний режим)
Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Сміливість і відвага козацьких джур Грицика та Санька
Завдання:
1. Опрацювати презентацію
2. Зробити короткий 👉конспект
Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇
Урок 17 листопада
Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» .Сміливість і відвага козацьких джур
Завдання:
1. Виконати 👉тести.
2. Виконати інтерактивну вправу👇
Домашнє завдання: написати міні-твір (обсяг 0,5 сторінк"Мої враження від прочитаної повісті Джури козака Швайки".
Урок 15 листопада
Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах») – твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях
Домашнє завдання: прочитати 👉скорочений текст роману або👉 прослухати аудіокнигу.
Урок 10 листопада (асинхронний режим)
Тема: Контрольна робота з теми " Пісні літературного походження. Микола Вороний. Тарас Шевченко"
Завдання 👉тут
Урок 08 листопада (синхронний режим)
Тема: Патріотичні мотиви творів Т. Шевченка. Історична основа поеми "Іван Підкова"
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (Літературні пісні. Микола Вороний. Тарас Шевченко).
Урок 27 жовтня (асинхронний режим)
Тема: Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. «Думка» («Тече вода в синє море...»)
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
Домашнє завдання: опраювати С.43-45, вміти розповідати про Т. Г. Шевченка.
Урок 25 жовтня (синхронний режим)
Тема: М. Вороний. "Євшан-зілля". Краса природи рідного краю в поемі. Образи та художні засоби твору. Актуальність поеми.
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 20 жовтня (асинхронний режим)
Тема: Микола Вороний. Поема "Євшан-зілля"
Завдання:
1.Подивитись відеоурок 👇
Домашнє завдання: прочитати поему Миколи Вороного "Євшан-зілля".
Урок 18 жовтня (асинхронний режим)
Тема: Позакласне читання. Євген Гуцало "До Танаськи по молоко"
Завдання:
1. Подивитьсь відеопрезентацію про Євгена Гуцала 👇
1. Прочитати оповідання "До Танаськи по молоко" 👉 тут або послухати аудіотекст оповідання 👉тут.
Домашнє завдання: виконати тести.
Урок 13 жовтня (синхронний режим)
Тема: Ой у лузі червона калина похилилася» С.Чарнецького і Г.Труха – пісня, що стала народною
Домашнє завдання: вивчити напам'ять або "Молитву" або «Ой у лузі червона калина похилилася".
Урок 11 жовтня (асинхронний режим)
Тема: Національний гімн "Ще не вмерла України..."
Завдання: надіслати відео виразного читання напам'ять "Ще не вмерла України..."
Домашнє завдання: Опрацювати С. 29 ("Молитва") та С.30 (народна легенда про дівчину-Україну).
Урок 06 жовтня
Тема: Патріотичні мотиви пісень літературного походження. «Ще не вмерла України…»
П.
Чубинського, М. Вербицького — національний гімн нашої держави
Домашнє завдання: вивчити напам'ять гімн "Ще не вмерла Україна".
Урок 04 жовтня
Тема: Контрольна робота з теми " Вступ. Календарно-обрядові пісні"
Завдання 👉 контрольна робота
Урок 29 вересня (асинхронний режим)
Тема: Зв'язне мовлення. Усний твір-роздум на тему "Пісня - душа народу".
Завдання:
1. Надіслати аудіозапис усної розповіді на тему "Пісня - душа народу".
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми: "Вступ. Календарно-обрядові пісні".
Урок 27 вересня (асинхронний режим)
Тема: Література рідного краю. Календарно-обрядові пісні рідного краю.
Завдання:
1. Надіслати відео напам'ять ( розповідаємо із заплющеними очима)
2. Записати у зошит 1 пісню календарно-обрядового циклу вашої місевості (запитати у прабабусі, бабусі чи мами).
Домашнє завдання: підготуватися до усного твору-роздуму на тему "Пісня - душа народу".
Урок 22 вересня
Тема: Колискові пісні
Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну пісню на вибір ( з пісент весняного циклу або колискових).
Урок 20 вересня
Тема: Веснянки: «Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця»
Домашнє завдання: виконати завдання 1-12, С.24-25.
Урок 15 вересня (асинхронний режим)
Тема: Урок виразного читання. Календарно-обрядові пісні
1. Надіслати відео виразного читання напам'ять пісні календарно-обрядового циклу.
Домашнє завдання: намалювати малюнок до однієї календарно-обрядової пісні, яка сподобалася найбільше.
Урок 13 вересня (асинхронний режим)
Тема: Календарно-обрядові пісні
Завдання:
1. Виконати 👉 тести.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну пісню на вибір (з літнього або зимового циклу).
Урок 08 вересня
Тема: Пісні зимового циклу
Завдання:
1. Опрацювати С. 16-20.
Домашнє завдання: С. 9-10 виконати завдання №21-22
Урок 06 вересня
Тема: Пісні літнього циклу
Завдання:
Опраювати С. 9-12.
Домашнє завдання: С. 9-10 виконати завдання №1-12
Урок 05 вересня (синхронний режим)
Тема: Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книги впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору
Домашнє завдання: прочитати С.3 -5 у підручнику.
Урок 7 червня (офлайн)
Тема: Підсумковий урок. Рекомендована література для читання влітку
Урок 2 червня (онлайн)
Тема: Повторення та узагальнення вивченого за рік
Виконайте, будь ласка, вправи👇
Урок 31 травня (офлайн)
Тема: Позакласне читання. Валентин Чемерис. «Аравійська пустеля»
Завдання: прочитати оповідання «Аравійська пустеля». Короткий текст 👉тут.
Домашнє завдання: намалювати малюнок до прочитаного твору та надіслати в нашу предметну групу.
Урок 26 травня (офлайн)
Тема: Контрольної робота з теми "Рідна Україна. Світ природи"
Завдання 👉тут
Урок 24 травня (онлайн)
Тема: Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків
👇
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Рідна Україна. Світ природи" (повторити творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського).
Урок 19 травня (офлайн)
Тема: Зв'язне мовлення. Складання власної версії закінчення повісті "Сіроманець"
Завдання:
1. Написати твір - власну версію закінчення повісті "Сіроманець" (обсяг 1 сторінка).
Роботу надіслати мені на пошту до кінця уроку!!!
Домашнє завдання: підготуватися до уроку з літератури рідного краю: написати у зошиті повідомлення про одного з письменників Вінниччини або підготувати презентацію.
Урок 17 травня (онлайн)
Тема: Переказування найцікавіших епізодів повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції
Завдання:
1. Відеоурок 👇
Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇
Урок 12 травня (офлайн)
Тема: Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті
Завдання:
1. Відеоурок 👇
2. Виконати 👉тест.
Домашнє завдання: підготуватись до переказування найцікавіших епізодів повісті "Сіроманеь".
Урок 10 травня (онлайн)
Тема: Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання «Дивак»
Домашнє завдання: прочитати оповідання "Сіроманець" М. Вінграновського (у підручнику).
Урок 05 травня (онлайн)
Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак". Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь
Домашнє завдання: виконати 👉тести
Урок 03 травня ( офлайн)
Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак"
Завдання:
1. Подивитись відео про Г. Тютюнника 👇
2. Прочитати С. 214-215.
Домашнє завдання: Прочитати оповідання "Дивак" (С. 214-222).
Урок 28 квітня ( офлайн)
Тема: Зв'язне мовлення. Художній етюд про природу
Завдання:
1. Подивіться відеоурок 👇
2. Напишіть етюд про природу навесні (обсяг 0, 5 сторінки).
Домашнє завдання: завершити роботу над написанням етюду, переписати твір у робочий зошит та надіслати вчителю.
Урок 26 квітня ( онлайн)
Тема: Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
Завдання:
1. Відеоурок 👇
2. Записати у зошити тему, ідею, художні засоби поезії " Осінь-маляр із палітрою пишною ..." ( з відеоуроку).
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Увага! Діти, з 18 квітня по 21 квітня я на курсах!
Урок 14 квітня ( онлайн)
Тема: Максим Рильський. Поезія "Дощ", "Люби природу не як символ".
Завдання:
1. Прочитати С. 209.
2. Дати відповіді на питання С. 210, (вгорі 3 питання).
3. Навчитись виразно читати поезії "Дощ", "Осінь-маляр із палвтрою пишною", "Люби природу не як символ" С 210-212.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять на вибір одну поезію М. Рильського .
Урок 12 квітня ( офлайн)
Тема: Контрольна робоа з теми « Творчість Тараса Шевченка, Павла Тичини, Євгена Гуцала»
Завдання: 👉тут
Урок 07 квітня ( офлайн)
Тема: Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань
Завдання:
1. Відеоурок 👇
2. З відеоуроку записати у зошит визначення оповідання та його особливості.
3. Заповнити у зошитах таблию "Орієнтовний план до характеристики хлопчиків" (з відеоуроку, по 1-2 цитати до кожного пункту плану).
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми: « Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало».
Урок 05 квітня ( офлайн)
Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось"
Завдання:
1. Придумайте і напишіть своє завершення оповідання (творчу роботу надіслати вчителю на пошту).
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 31 березня ( онлайн)
Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось". Вічне протистояння добра і зла
Домашнє завдання : прочитати оповідання "Лось", вміти переказувати, аналізувати.
Урок 29 березня ( онлайн)
Тема: Павло Тичина."Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять...", " Блакить моюдушу обвіяли..."
Домашнє завдання : вивчити напам'ять один вірш Павла Тичини на вибір.
Урок 24 березня ( онлайн)
Тема: Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Г. Шевченка. "За сонцем хмаронька пливе"
1. Відеоурок 👇
2. Записати у зошити та запам'ятати визначення з теорії літератури: персоніфікація, лірика. Записати у зошити тему, ідею віршів ( з відеоуроку).
Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш Т. Г. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе", надіслати відео на пошту вчителю.
Урок 22 березня ( онлайн)
Тема: "Садок вишневий коло хати" - перлина світової та української ліричної поезії
Відеоурок 👇
Домашнє завдання : написати казку (0,5 сторінки) на тему "Садок вишневий коло хати" (надіслати казку вчителю на пошту).
Урок 17 березня ( онлайн)
Тема: Т. Г. Шевченко. Дитинство поета. Степан Васильченко " У бур'янах"
Завдання:
1. Опрацюйте, будь ласка, презентацію
2. Виконайте 👉 тести.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш Т. Г. Шевченка "Садок вишневий коло хати".
Урок 15 березня ( онлайн)
Тема: Т. Г. Шевченко. Розповідь про поета, його дитинство
Завдання: подивитися презентацію.
Домашнє завдання: прочитати С. 186-190.
Урок 25 лютого (офлайн)
Тема: Позакласне читання. Марина Павленко "Миколчині історії"
Завдання:
1. Прочитати повість "Миколчині історії" короткий 👉зміст.
1. Пройти 👉тест.
Домашнє завдання : Дати усні відповіді на питання С. 190 у підручнику.
Урок 03 лютого ( офлайн)
Тема: Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі». Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями сучасної України. Фантастичне і реальне в ній
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
2. Записати у зошит (з відеоуроку) героїв твору "Таємниця козацької шаблі", записати маршрут подорожі в пошуках шаблі.
Домашнє завдання : виконати 👉тести.
Урок 01 лютого ( онлайн)
Тема: " Микита Кожум'яка" - драматичний твір на тему народної казки.
Домашнє завдання : Прочитати " Таємниця козацької шаблі" С. 173-181.
Урок 27 січня (онлайн)
Тема: Олександр Олесь. "Ярослав Мудрий"
Домашнє завдання : Прочитати С. 159-170.
Урок 25 січня (офлайн)
Тема: Олександр Олесь. Стисло про поета. Поезії з книжки «Княжа Україна»
Завдання:
1. Виконати 👉тести.
2. Виконати інтерактивну вправу 👇
Домашнє завдання : Прочитати С. 154-155., дати усно відповіді на питання 1-8 на С. 154-155.
Урок 14 грудня (онлайн)
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Складання оповідання (казки) за прислів’ям (письмово)
презентація до уроку
Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи ( повторити у підручнику С. 67 -129.)
Урок 09 грудня (офлайн)
Тема: Прислів'я та приказки
Завдання:
1. Прочитати у підручнику С. 126-129.
2. Виписати у зошит та вивчити визначення "прислів'я" та "приказка".
3. Виконати завдання 1, 2, 3 на С. 128.
Домашнє завдання : виконати 👉тести.
Урок 07 грудня (офлайн)
Тема: Г. Пагутяк. Повість-казка "Лялечка і Мацько"
Завдання: дати відповіді на 👉запитання ( відповіді на запитання записати у робочий зошит з укр. літ.)
Домашнє завдання : Опраювати С. 124-126, визначення що таке загадка написати в зошит, розгадати загадки на С. 125-126 (завдання №3), відгадки записати у зошит.
Урок 02 грудня (офлайн)
Тема: Урок позакласного читання. Г. Пагутяк " Лялечка і Мацько"
Завдання: прочитати 👉скорочено повість-казку "Лялечка і Мацько"
Домашнє завдання : Навчитись переказувати повість-казку Г. Пагутяк "Лялечка і Мацько".
Урок 30 листопада (онлайн)
Тема: Характеристика образів повісті-казки. Особливості мови твору, роль діалогів у ньому
Завдання:
1. Надіслати вчителю на перевірку 👉домашнє завдання за 25 листопада.
2. Опрацювати 👉презентацію.
3. Написати у зошит 👉Мова твору лаконічна. Розповідь від третьої особи. Описи допомагають краще зрозуміти, в яку недоладну країну потрапила Аля. Велику роль відіграють діалоги. Вони короткі. Це посилює динаміку твору, підкреслюючи характери персонажів.
4. Намалювати ілюстрацію до казки "Незвичайні пригоди Алі..."
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 25 листопада (онлайн)
Тема: Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Символіка країни Недоладії та її мешканців. Моральноетичні проблеми в казці
Домашнє завдання: виписати у зошит по 2-3 цитати до характеристики героїв повісті.
Урок 23 листопада (онлайн)
Тема: «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» Жанрово-композиційна своєрідність повісті. Елементи незвичайного в творі
Домашнє завдання: прочитати повість «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» до кінця.
Урок 18 листопада (офлайн)
Тема: Галина Малик. Коротко про письменницю. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» – повість-казка сучасної дитячої письменниці
Завдання:
1. Опрацювати 👉презентацію.
2. Визначення на слайді №15 записати у робочий зошит та вивчити.
Домашнє завдання: прочитати С. 104-114.
Урок 16 листопада (офлайн)
Тема:Урок виразного читання. Конкурс на найкращого декламатора уривків казки «Цар Плаксій та Лоскотон», які найбільше сподобалися.
Завдання:
1. Вибрати будь-який уривок з казки "Цар Плаксій та Лоскотон" та навчитися його виразно читати.
2. Записати уривок та надіслати аудіотекст учителю ( на Вайбер, обсяг уривка - 5 хв.)
Домашнє завдання: прочитати у підручнику С. 95-103.
Урок 11 листопада (онлайн)
Тема: Василь Симоненко. Казка "Цар Плаксій та Лоскотон"
Домашнє завдання: виконати завдання №3 на С.89, виконати 👉тести.
Урок 09 листопада (онлайн)
Тема: Василь Королів-Старий. Казка "Хуха-Моховинка". Образи казкових істот. Гуманізм казки
Домашнє завдання: прочитати казку Василя Симоненка "Цар Плаксій та Лоскотон".
Урок 04 листопада (офлайн)
Тема: Василь Королів-Старий. Казка "Хуха-Моховинка"
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
Домашнє завдання: прочитати казку "Хуха-Моховинка" до кінця.
Урок 2 листопада (онлайн)
Тема: Зміст казки «Фарбований Лис». Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Головні та другорядні персонажі
Домашнє завдання: придумати власне завершення казки "Фарбований Лис"👇
Домашнє завдання надіслати на перевірку учителю на адресу: mytchenkosvitlana@gmail.com
Урок 21 жовтня (онлайн)
Тема: Літературні казки. Іван Франко. Дитинство письменника. І. Франко – казкар (збірка «Коли ще звірі говорили»)
Домашнє завдання: почитати казку І. Франка "Фарбований Лис".
Урок 19 жовтня (офлайн)
Тема: Контрольної роботи з теми «Вступ. Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки»
Завдання: 👉тут.
Урок 12 жовтня (офлайн)
Тема: Урок позакласного читання. «Мене чарує дивосвіт казок». Українські народні казки
Завдання:
1. Виконати 👉 тести.
2. Прочитати українську народну казку на власний вибір.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми «Вступ. Міфи, легенди, перекази українців. Народні казки»
Урок 30 вересня (офлайн)
Тема: Казка «Ох» . Фантастичне і реальне, смішне і страшне, красиве і потворне в казках
Завдання:
1. Виконати 👉 тести.
2. Виконати інтерактивну вправу 👇
Домашнє завдання: прочитати казку "Летючий корабель".
Урок 28 вересня (онлайн)
Тема: Казка «Про правду і кривду» . Яскравий національний колорит казки. Народне уявлення про добро і зло в казці
Домашнє завдання:
1. Прочитати казку "Ох".
Урок 23 вересня (онлайн)
Тема: Народні казки, тематика їх, різновиди, побудова. Казка «Яйце-райце»
Домашнє завдання:
1. Прочитати казку "Про правду і кривду".
Немає коментарів:
Дописати коментар