Дистанційне навчання

6-Г українська мова


Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у 
Zoom !

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09

Идентификатор конференции: 743 4053 8805

Код доступа: 4tTcAd

Електронна пошта вчителя👉mytchenkosvitlana@gmail.com

КР

Урок 09 травня (асинхронний)

Тема: Лексикологія. Лексичні  помилки

Завдання:

1. Опрацюйте відеоурок (зробіть короткий конспект: запишіть важкі для вас випадки лексичних помилок, запам'ятайте як правильно!)👇

Домашня робота: виконати онлайн-вправу 👇

Урок 21 березня 

Тема: Зв'язне мовлення. Контрольний письмовий твір-опис у художньому стилі за картиною.

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Написати контрольний твір-опис (обсяг 0,5-1 сторінка)   та надіслати учителю.

Урок   17 березня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи. Відмінювання числівників

Завдання:

1. Провідміняти числівники: 838, 40, 50.

2. Виконати 👉 тести.

Домашнє завдання: виконати впр. 463.

Урок 15 березня (синхронний режим)

Тема: Відмінювання числівників

Домашнє завдання: вивчити правила § 54, виконати впр. 459, 461.

Урок 10 березня

Тема. Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові

Завдання:

1. Опраювати пар.53

2. Виконати впр. 440, 441, 446.

 Домашнє завдання: § 53, виконати впр. 447, 449.

Урок 07 березня

Тема. Аналіз контрольної роботи

 Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал пар.32, виконати впр.431.

Урок 01 березня

Тема. Контрольна робота з теми "Прикметник"

Завдання 👉тут

Урок 28 лютого 

Тема. Тренувальні вправи з теми "Прикметник"

 Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Прикметник"

Тема. Узагальнення вивченого з теми "Прикметник"

 Домашнє завдання: 

Урок 24 лютого (синхронний режим)

Тема. Узагальнення вивченого з теми "Прикметник"

 Домашнє завдання: підготуватися даватим відповіді на запитання на С.161.

Урок 22 лютого (синхронний режим)

Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс

 Домашнє завдання: § 48, виконати впр.414, 416.

Урок 20 лютого 

Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи

Увага! Прошу учнів, які на дистанійній формі навчання, приєднатися до уроку в Zoom!

 Домашнє завдання: 

 Переглянути пізнавальне відео.👇

Написати  твір-відгук  (0, 5 сторінки) про переглянуте відео. Яке із 7 чудес України вразило Вас найбільше і чому?

Урок 15 лютого 

Тема: Написання -н- і -нн- у прикметниках

Завдання:

1. Опраювати пар.48.

2. Виконати впр.400-405

 Домашнє завдання: § 48, виконати впр.406.

Урок 14 лютого 

Тема: Написання не з прикметниками

Завдання:

1. Опраювати пар.47.

2. Виконати впр.393, 394, 395, 396.

 Домашнє завдання: § 47, виконати впр. 397 (1, 2),

виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 13 лютого 

Тема: Написання суфіксів прикметників

Завдання:

1. Опрацювати пар. 46.

2. Виконати впр. 384, 385, 386, 387.

Домашнє завдання: вивчити пар.46, виконати впр. 387, 389.

Урок 10 лютого 

Тема: Творення прикметників

Завдання:

1. Опрацювати пар. 45.

2. Виконати впр. 378, 379.

Домашнє завдання: вивчити пар.45, виконати впр. 380, 381.

Урок 07 лютого 

Тема: Відмінювання прикметників

Завдання:

1. Опраювати пар. 44.

2. Виконати впр. 365, 368, 369.

Домашнє завдання: вивчити пар.44, виконати впр.372.

Урок 06 лютого 

Тема: Читання мовчки прозових і поетичних творів, що містять описи природи, визначення в них прикметників, з'ясування їхньої ролі в описах

Завдання:

1.   Робота з текстом. Виписати словосполучення  іменник + прикметник

Пояснити роль цих словосполучень у будові опису природи.

Знайти у тексті словосполучення, вжиті в переносному значенні.

Які художні засоби використані в поезії? 

Летить сніжок легесенький, кружляє,

Безшумно осідає він на все

І килими гладенькі простеляє,

Та  стільки щастя й радості  несе!

Бо ж поле стало чисте і звабливе,

На ліс пухнасту шаль вдягла зима.

У цілім світі раптом побіліло –

Ні сірого, ні чорного нема.

Зійшли хмарки, і небо засиніло,

А сонце ген з-за обрію пливе,

І всюди заіскрило, засвітило,

Напевно, диво – казка тут живе!

2.    Робота з деформованим текстом.     Дібрати  потрібне слово.

Зима! Зима! Усякий знає –

Вона   …   буває,                                 

Летять,  … ,  як …

…   …   сніжинки.

                                                   

                                                              От випав сніг! Яка обнова!

                                                              Зима тоді така  …

                                                             Міста чистенькі, білі села,

                                                             Зима і …,  й …  .

Вона тоді  усім хороша,

коли мете легка  …  .

Мороз у лід озера кута,

«Зима, - тоді всі кажуть,  …»     

    . Прочитайте описи природи. Знайдіть ознаки, характерні для кожної пори року. Доповніть власними, яких, на вашу думку, бракує.

1. Радісна, гомінка і пахуча весна. Дзвінко співають птахи, дзюркочуть попід деревами весняні струмочки. Смолою пахнуть на бубнявілі бруньки. Теплий вітер пробігає у верховітті. Скоро, скоро вдягнеться ліс у листя, зацвіте на узліссях черемха, защебечуть над струмками дзвінкоголосі соловейки... (За І. Соколовим-Микитовим).

2. Вечір видався казковим. На зоряному небі яскраво світив місяць. Скрізь лежав яскраво-білий сніг, що мерехтів від сяйва зі рок. Він здавався різнокольоровим: і білим, і фіолетовим, і рожевим, і золотистим. Мороз був тріскучий і колючий, але водночас приємний і радісний. Дерева — високі, стрункі, обліплені снігом — стіною стояли вздовж дороги... (З журналу)

3. Отже, усе прокинулося, ожило і почало розвиватися, набиратися нових сил. І під чистим небом, гарячим сонцем усе набирається нової, пишної, ароматної чарівності, бо мчить літо із своїм шаленим ритмом життя. Літо — це відпочинок, сонце, море... (З часопису).

 4. Творчі завдання.

4.1.  Дібрати епітети до ключових слів.

Дерева і кущі; небо; повітря; ліс; сніжинки.

4.2. Продовжити речення у формі порівнянь.

1. Дерева стоять, мов... . 2. Вода в озері, як... . 3. Сонце усміхається, наче... . 4. Повітря лине, ніби... .

4.3. Вставити пропущені слова, попередньо відновивши їх за контекстом.

У наше місто завітала ... зима. Могутні дерева-велетні одяглись у ... вбрання. Не відстали від них і кущі в парках і скверах, тепер вони ... . Легенький вітерець зриває з дерев ... сніжинки. Вони спокійно кружляють у … танці, опускаються на землю і вкривають її ... килимом. 

   Домашнє завдання: прочитати 👉текст, виконати тестові завдання до нього.

Урок 03 лютого (синхронний режим)

Тема: Повні й короткі форми прикметників

Завдання:

1. Опрацювати пар.43

2. Виконати впр. 358, 361, 363.

Домашнє завдання: 

1. Утворити ступені порівняння від прикметників: поганий, хороший, гарний, великий, малий.

2.  Розподіліть подані словосполучення на три групи, до складу кожної з яких належать, відповідно, якісні, відносні або присвійні прикметники.

 Ведмежа послуга, ведмежий барліг; дитячий будинок, дитяча цікавість; дерев’яний голос, дерев’яний стіл; золоте серце, золотий перстень; скляний посуд, скляні очі; кам’яна стіна, кам’яна душа; залізна воля, залізний дах; лисяча нора, лисяча вдача, лисяча шуба; каштанове дерево, каштанове волосся; вишневий цвіт, вишневий колір; петрів батіг, Петрів зошит; лебединий пух, лебедина вірність; вовчий апетит, вовчий хвіст; баранячий ріг, баранячий розум, баранячий кожух.

Урок 01 лютого

Тема: Ступені порівняння прикметників. Тренувальні вправи

Завдання:

Виконані вправи надіслати на перевірку  👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

1. Вправа «Перевір себе». Заповни пропуски (письмово).

Прикметник – ________________ частина мови, що виражає ____________предмета. Він відповідає на питання _______?_____?______,_______,_______,_____,______,_______. Прикметники змінюються за__________, _______________, ____________. У реченні прикметник частіше виступає ____________, а рідше –_____________. За значенням прикметники поділяються на такі групи: _________,________, ____________. Наприклад:_________________________________.

2. Визначити, до якої групи належить кожен із прикметників у словосполученнях. Запишіть їх й три колонки: якісні, відносні, присвійні.

Лебединий пух, лебедина вірність; ведмежа шкура, ведмежа послуга; оксамитова стрічка, оксамитова шкіра;  механічний пристрій, механічні рухи; ослина вуздечка, ослина впертість; солов’їне гніздо, солов’їний голос.

33. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння прикметників (обидві форми)

  • свіжий,
  • холодний,
  • гнідий,
  • лагідний,
  • найкращий,
  • кислий,
  • німий,
  • солодкий,
  • біленький
  • пасивний,
  • активний,
  • гарний,
  • малиновий,
  • низький

  • Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 31 січня (асинхронний режим)

Тема: Ступені порівняння прикметників

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇

2. Виконати впр.352, 353

Домашнє завдання: Вивчити теоретичний матеріал § 42, виконати впр. 355, утворити ступені порівняння таких прикметників: хоробрий, білий, розумний.

Урок 24 січня (асинхронний режим)

Тема: Поняття про офіційно-діловий стиль

Завдання:

1. Опрацювати 👉презентацію (записати визначення у зошит).

2. Виконати вправу👇

v Виберіть правильний варіант

Виписка з протоколу — витяг із протоколу, згідно інструкції — згідно з інструкцією, особовий підпис — особистий підпис, вступний взнос — вступний внесок, особиста справа — особова справа, приймати участь — брати участь, вільна вакансія — вакансія, об’ява — оголошення.

3. Виконати вправу👇

v Запишіть слова, які належать до офіційно-ділової лексики.

Вправа, світ, образність, динамічність, документальність, стислість, папір, закон, оголошення, резолюція, канцелярія, дата, підпис, поетика, установа, організація, термін, сонце, план.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити теоретичний матеріал.

 2. Дати відповіді на запитання ( письмово):

v Що таке мовний стиль?

vДе вживаємо розмовний, художній, офіційно – діловий, публіцистичний, науковий стилі мовлення?

 vДо якого стилю належать:

§  Спілкування з другом.

§  Заява батьків.

§  Виступ на зборах.

§  Програма новин.

§  Міфи Давньої Греції.

§  Відповідь на уроці.

Урок 24 січня 

Тема: Контрольна робота  з теми "Іменник"

Завдання 👉тут

Виконати завдання протягом уроку та надіслати учителю на пошту!

Урок 23 січня (асинхронний режим)

Тема:Повторення та узагальнення вивченого з теми "Іменник"

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Іменник".

Урок 17 січня (синхронний режим)

Тема: Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -ення(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о)

Завдання:

1. Опрцаювати відеоурок 👇

2. Опраювати теоретичний матеріал пар. 35.

3. Виконати впр. 293, 294, 295, 296, 297.

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал пар 35, виконати впр. 297, 299.

Урок 16 січня 

Тема: Написання і відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен, по батькові

Завдання:

1. Опраювати відеоурок 👇

2. Опрацьовуємо теоретичний матеріал пар.36

3. Виконати впр. 301, 302, 307

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал пар 36, виконати впр. 308, 309.

Тема: Не з іменниками

Завдання:

1. Опрацьовуємо теоретичний матеріал пар.37

2. Виконати впр. 311, 313, 325.

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал пар 37, виконати впр. 316.

Урок 11 січня (синхронний режим)

Тема: Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. Відмінювання іменників, що мають лише форму множини

Завдання:

1. Опрацьовуємо теоретичний матеріал пар.33-34.

2. Виконати впр. 275, 276, 283, 286.

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал пар 33-34, виконати впр. 278, 287.

Урок 23 грудня (синхронний режим)

Тема: Підсумковий урок за 1 семестр

Урок  21 грудня 

Тема: Тренувальні вправи

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: виконати впр. 284, 285.

Урок  20 грудня 

Тема: Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників

Завдання:

1. Переглянути відеоурок 👇

2. Опраювати пар. 34.
3. Виконати впр. 282, 283, 286, 287.

Домашнє завдання: вивчити пар.34, виконати впр.288 (1, 2 завдання).

Урок  19 грудня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Іменник"

Завдання 👉тут

Виконану контрольну роботу надіслати учителю на пошту!

Урок  16 грудня (асинхронний режим)

Тема: Відмінювання іменників III-IV відмін 

Завдання:

1. Опрацювати пар.32.

2. Виконати впр. 267, 272.

Домашнє завдання:  Підготуватися до контрольної роботи з теми " Іменник" (повторити § 23-32)  .

Урок  14 грудня (асинхронний режим)

Тема: Закінчення іменників чоловічого роду в Р.в. однини

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал пар.31, таблиці на С.103-104.

2. Виконати впр. 260, 261, 262

Домашнє завдання: вивчити пар.31, виконати впр.263.

Урок  13 грудня (синхронний режим)

Тема: Відмінювання іменників ІІ відміни

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал пар.30, таблиці на С.100-101.

2. Виконати впр. 254,255,257.

Домашнє завдання: вивчити пар.30, виконати впр.258.

Урок  12 грудня (асинхронний режим)

Тема: Відмінювання іменників І відміни

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал пар.29, таблиці на С.97.

2. Виконати впр. 245,247,248.

Домашнє завдання: вивчити пар.29, виконати впр.250

Урок  09 грудня (асинхронний режим)

Тема: Відміни іменників

1. Опрацювати на С.96 "Розбір іменника як частини мови", зразок письмового розбору написати у зошит.

2. Виконати впр.241 (письмово).

Домашнє завдання: вивчити таблию на С.94 "Відміни іменників".

Урок  07 грудня (синхронний режим)

Тема: Відміни іменників

1. Опрацювати теоретичний матеріал пар. 28.

2. Виконати впр.236, 239.

Домашнє завдання: вивчити пар.28, виконати впр.240

Урок  06 грудня 

Тема: Відмінки іменників. Відмінювання іменників

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал пар. 27.

2. Виконати впр.227, 229, 230.

Домашнє завдання: вивчити пар.27, виконати впр.232.

Урок  05 грудня 

Тема: Число іменників

Завдання:

1. Опрацювати пар. 26

2. Виконати впр. 221, 222, 224.

Домашнє завдання: вивчити пар.26, виконати впр.225.

Урок  02 грудня (асинхронний режим)

Тема: Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис 

Завдання:

1. Прослухати контрольний переказ 👇

2. Написати контрольний переказ на чернетці. Зверніть увагу, що переказ вибірковий (написати основне, не опустивши опис).

Домашнє завдання: завершити роботу над переказом у зошиті надіслати вчителю на пошту.

Урок  30 листопада 

Тема: Рід іменників

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇

2. Опрацювати пар. 25, виконати впр. 212, 215, 217.

Домашнє завдання: виконати впр. 218.

Урок  29 листопада 

Тема: Іменник. Велика буква і лапки у власних назвах

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇


2. Опрацювати пар., виконати впр. 201,202,203.

Домашнє завдання: виконати впр. 204,205.

Урок  28 листопада (синхронний режим)

Тема:Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Відеоурок 👇


Опрацьовуємо пар. 23, виконати впр. 190,191,192.

Домашнє завдання: виконати впр.194,196.

Урок  23 листопада (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Словотвір"

Завдання 👉тут

Урок  22 листопада (асинхронний режим)

Тема: Повторення та узагальнення вивченого з теми "Словотвір"

Завдання:

1. повторити правила пар.16-20

2. тренувальні вправи - тут

Домашнє завдання: Підготуватися до контрольної роботиз теми "Словотвір" (повторити пар.16-20)

Урок  21 листопада 

Тема: Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів з пів-

Домашнє завдання: виконати завдання на С.72.

Урок  18 листопада 

Тема: Творення складноскорочених слів, правопис складноскорочених слів

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Виконати впр. 169, 170,171.

Домашнє завдання: опрацювати пар.20, виконати впр. 174.

Урок  16 листопада (асинхронний режим)

Тема: Складні слова. Сполучні о, е в складних словах

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: виконати впр.164,165.

Урок  15 листопада

Тема: Складні слова. Правопис складних слів

Завдання;

Пар.19,  впр. 157,158, 161, 162.

Домашнє завдання: вивчити пар. 19виконати впр. 163.

Урок  14 листопада (синхронний режим)

Тема:Зміни приголосних при творенні слів

Домашнє завдання: Опраювати пар. 18виконати впр. 152,154.

Урок  11 листопада 

Тема: Словотвірний ланюжок. Словотвірний розбір слова

Домашнє завдання: Опраювати пар. 17виконати впр. 145,146.

Урок  09 листопада 

Тема: Основні способи словотворення

Домашнє завдання: Опраювати пар. 17виконати впр. 138,140.

Урок  08 листопада (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи. Змінювання і творення слів. Твірне слово

Завдання:

1. Тести

2. Підбери до запропонованих слів по три форми та по три спільнокореневі слова.

Зразок. Козак, козака, козаки, з козаками; козацький, козачок, козакувати.

                        Шабля                                                                     Степ

_________________________________________ ________________________________________

_________________________________________ ________________________________________

_________________________________________ ________________________________________

Калина                                                                   Верба

_________________________________________ ________________________________________

_________________________________________ ________________________________________

_________________________________________ ________________________________________

Домашнє завдання: виконати впр. 128.

Урок  07 листопада

Тема: Змінювання і творення слів. Твірне слово

Відеоурок 👇

Домашнє завдання:  вивчити правила §16, виконати впр. 124, 125.

Урок  28 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Фразеологія"

Завдання 👉тут

Урок  25 жовтня (синхронний режим)

Тема: Фразеологізми в ролі членів речення

Домашнє завдання: виконати завдання 1-6 на С.48-49.

Урок  24 жовтня

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому я пишаюся своїм товаришем», «Який вчинок можна вважати героїчним», «У яких вчинках виявляється людська шляхетність») з використанням фразеологізмів

При написанні твору -роздуму дотримуйтесь пам'ятки 👇

Роздум — це зв′язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок, міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту-роздуму є перебування речень у відношеннях причини й наслідку (обґрунтування, пояснення думки, висловленої в іншому реченні).

Структура роздуму

Орієнтовний план

Опорні слова

Вступ

 

Теза 

Я думаю. що...;

мені здається, що...;

я вважаю, що...

Аргументи

Чому? Тому що...;

по-перше,...; по-друге,...

Докази

Хочеться згадати твір...;

наведу приклад

з власного життя

Висновок

Отже,...; підсумовуючи,

можна зазначити...


Завдання:

1. Написати твір-роздум ( обсяг 0, 5 сторінки) на одну із тем:

 «Чому я пишаюся своїм товаришем», 

«Який вчинок можна вважати героїчним», 

«У яких вчинках виявляється людська шляхетність».

👉Твір потрібно писати з використанням фразеологізмів!

👉Написаний твір-роздум надіслати на перевірку учителю до кінця уроку!

Домашнє завдання: повторити пар. 12-14.

Урок  21 жовтня (асинхронний)

Тема:  Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

Завдання:

1. Подивитись відеоурок та виконати завдання 👇


Домашнє завдання: написати твір-роздум (обсяг 0, 5 сторінки) за одним із прислів'їв поданих у відеоуроці у вправі "Лінгвістичне доміно". (виконане домашнє завдання надіслати учителю на перевірку)

Урок 19 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів

Завдання:

1. опрацювати § 14

2. виконати впр.106, 107, 109.

Домашнє завдання:  виконити впр. 111, 112.

Урок 18 жовтня (синхронний режим)

Тема: Джерела української фразеології

Домашнє завдання: виконати впр.102 (письмово), 103.

Урок  17 жовтня (синхронний режим)

Тема: Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення

Домашнє завдання: опрацювати §12, виконати впр.  95, 96.

Урок 14 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Лексикологія"

Завдання 👉тут

Урок 12 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Лексикологія".

Урок 11 жовтня (синхронний режим)

Тема: Професійні слова й терміни, просторічні слова

Домашнє завдання: опрацювати пар.11, виконати впр.73

Урок 07 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: виконати впр. 64.

Урок 05 жовтня (синхронний режим)

Тема: Загальновживані і стилістичнозабарвлені слова

Домашнє завдання:  опрацювати § 9, виконати впр. 62, 63.

Урок 04 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Правопис слів іншомовного походження. Самостійна робота

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: виконати  інтерактивну вправу 👇

Урок 03 жовтня (синхронний режим)

Тема: Правопис апострофа та знака м'якшення у словах

 іншомовного походження

Домашнє завдання: 

1. ► Запишіть слова, розподіливши їх на чотири колонки: 1) у яких пишемо знак м’якшення; 2) у яких не пишемо знак м’якшення; 3) у яких ставимо апостроф; 4) у яких апостроф не ставимо.

Бар..єр, порт..єра, кон..юнктура, ал..янс, Лавуаз..є, Корділ..єри, П..єр, п..юре, ад..юнкт, Ал..яска, тюл.., Гол..фстрім.

2. ► Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Директор, с..нтаксис, ц..стерна, ж..раф, реч..тат..в, колор..т, ш..рма, транз..т, сп..рт, к..шлак, Аргентина, К..тай.

3. ► Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Х..м..я, ..дея, пон.., п..нгв..н, пол..кл..н..ка, тр..умф, м..л..ц..я, приоритет, К..пр, Пот.., тр..о, Горац..й.

4. ► Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Гавай.., ате..зм, Ка..р, кру..з, Ізма..л, Ене..да, проза..к, моза..ка, ру..на, на..вний, сто..цизм, дру..ди.

Урок 28 вересня 

Тема: Написання слів, що ввійшли в українську мову з Букви и, ї всловах іншомовного походження.

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 27 вересня (синхронний режим)

Тема: Написання слів, що ввійшли в українську мову з Букви и, ї всловах іншомовного походження.

Домашнє завдання:  

1. Запишіть слова, розподіливши їх у чотири колонки: 1) у яких пишемо знак м’якшення; 2) у яких не пишемо знак м’якшення;3)у яких ставимо апостроф; 4) у яких апостроф не ставимо.

Бар..єр, порт..єра, кон..юнктура, ал..янс, Лавуаз..є, Корділ..єри,П..єр, п..юре, ад..юнкт, Ал..яска, тюл.., Гол..фстрім.

2. Виконати тест.

 Укажіть рядок, у якому в усіх словах на місці пропусків пишемо букву и.

1) Д..алект..ка, тр..умф, п..ан..с..мо, Сев..лья, Корс..ка.

2) К..пр, Т..бет, ауд..єнція, ст..мул, тр..умф, попур.., ..нст. .тут.

3) Ц..стерна, ж..рандоль, реж..м, ц..фра, ш..рма, з..гзаг.

4) Кр..т, Австр..я, С..р..я, Л..сабон, Сан-Франц..ско, Д..зель.

5) Алж..р, Сард..н..я, С..ц..л..я, с..лует, ав..ац..я.

3.  Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Д..ректор, с..нтаксис, ц..стерна, ж..раф, реч..тат..в, колор..т, ш..рма, транз..т, сп..рт, к..шлак, Аргентина, К..тай.

 4. Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Х..м..я, ..дея, пон.., п..нгв..н, пол..кл..н..ка, тр..умф, м..л..ц..я, приоритет, К..пр, Пот.., тр..о, Горац..й.

5.  Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Гавай.., ате..зм, Ка..р, кру..з, Ізма..л, Ене..да, проза..к, моза..ка, ру..на, на..вний, сто..цизм, дру..ди.

Урок 26 вересня 

Тема: Лексична помилка

Домашнє завдання: виконати впр. 45.

Урок 23 вересня (синхронний режим)

Тема: Групи слів за їх походженням: власне українські й запозичені слова

Домашнє завдання: опрацювати пар.7, виконати впр.47, 48.

Урок 21 вересня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

1. Виконати 👉завдання.

Домашнє завдання: виписати з підручника української літератури 5 складних речень.

Урок 20 вересня 

Тема: Контрольний диктант

Урок 19 вересня (синхронний режим)

Тема: Пряма мова. Діалог

Домашнє завдання: скласти діалог (6-8 реплік). надіслати вчителю на перевірку.

Урок 16 вересня (асинхронний режим)

Тема: Пряма мова. Діалог

1. Скласти 5 речень з прямою мовою (з різними схемами) і надіслати вчителю на перевірку.

3. Виконати 👉тести.

Домашнє завдання:  виконати впр. 28,30,31.

Урок 14 вересня 

Тема: Складне речення. Розділові знаки у складному реченні

Домашнє завдання:  виконати впр. 21.

Урок 13 вересня  (асинхронний режим)

Тема: Складне речення. Розділові знаки у складному реченні

Завдання: 

1. Виконати впр. 19, 20.

Домашнє завдання: виконати👉 тести

Урок 12 вересня 

Тема: Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні. Складання листа до осені з використанням риторичних звертань та однорідних членів речення (письмово)

Домашнє завдання:  завершити роботу над написанням листа.

Урок 09 вересня (синхронний режим)

Тема: Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні (повторення)

Домашнє завдання:  виконати впр.15, 16.

Урок 07 вересня (синхронний режим)

Тема: Словосполучення й речення. Головні і другорядні члени речення. Просте речення

Домашнє завдання: виконати впр.10.

Урок 06 вересня

Тема: Види мовленнєвої діяльності. Ситуація спілкування

Завдання: 

1. Опраювати С.222

2. Виконати впр. 581.

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал С.222.

Урок 08 червня (офлайн)

Тема: Підсумковий урок

Урок 07 червня (офлайн)

Тема: Синтаксис і пунктуація

1. Відеоурок 👇

Домашнє завдання: виконати завдання для самоперевірки С. 207-209.

Урок 06 червня (офлайн)

Тема: Синтаксис і пунктуація

Виконуємо інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: виконати впр. 538.

Урок 03 червня (офлайн)

Тема: Орфоепія й орфографія

Виконуємо інтерактивні вправи 👇

Домашнє завдання: виконати впр. 535, 536.

Урок 01 червня (онлайн)

Тема: Орфоепія й орфографія

Завітати у гості до 👉Лепетуна 

Домашнє завдання: подивитись відеоролики про наголоси,   вивчити один на вибір 👇



Урок 31 травня (онлайн)

Тема: Фонетика й графіка

1. Відеоурок 👇

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: розгадати ребуси впр. 532.

Урок 30 травня (офлайн)

Тема:  Фонетика й графіка

1. Відеоурок 👇

2. Виконати впр. 530.

Домашнє завдання: зробити звуко-буквенний аналіз слів: ящірка, зозуля, боротьба, сміється (надіслати мені на пошту).

Урок 27 травня (офлайн)

Тема: Повторення. Будова слова й орфографія

Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: розібрати за будовою слова: перехід, підберезник, водосховище, дерев'яний, стіл, весело, по-перше, намалювати (надіслати мені на пошту).

Урок 25 травня  (онлайн)

Тема: Повторення. Будова слова й орфографія

1. Відеоурок 👇

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 24 травня (офлайн)

Тема: Повторення. Лексикологія

Урок-подорож країною Лексикологія

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 23 травня (онлайн)

Тема: Аналіз контрольної роботи «Складні речення. Пряма мова. Діалог»

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 20 травня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми «Складні речення. Пряма мова. Діалог»

Завдання 👉 тут

Урок 18 травня (онлайн)

Тема: Діалог. Тире при діалозі. Інсценування байки, текст якої містить діалог

1. Відеоурок 👇

2. Виконати впр. 507, 510, 512.

Домашнє завдання: підготуватись до контрольна робота з теми «Складні речення. Пряма мова. Діалог»

Урок 17 травня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Аналіз письмового переказу

Завдання:

1. Виконати 👉тут.

Домашнє завдання: повторити теоретичний матеріал пар. 47, виконати впр. 501.

Урок 16 травня (офлайн)

Тема: Пряма мова. Тренувальні вправи

Завдання:

1.  Виконати вправи (протягом уроку!!! та надіслати фото мені на перевірку).

Придумати та записати речення до поданих схем:

 1) «П», - а.
2)  А: «П».
 3)«П?» - а.
4) «П!» - а.
1. Записати речення, розставити пропущені розділові знаки. Намалювати схеми до речень.
1. Нема України без верби і калини кажуть у народі.
2. На Вербному тижні били освяченими вербовими гілочками і примовляли Не я  б'ю, верба  б'є, за тиждень  Великдень.
3.Який кущ наймиліший для серця українця можна почути
запитання.
4. Народ на це відповідає так Нема цвіту на всім світ­ку, як на тій калинці.
5. Та висип же мила високу могилу та посади мила червону калину співали козаки.
6. Восени дів­чата зривали ягоди калини і примовляли Поможи калинонь­ко бути в парі з миленьким.

7. А ми тую червону калину піді­ймемо, а ми нашу славну Україну розвеселимо лунає пісня по всій нашій Батьківщині.

Домашнє завданняВиконати 👉тести.

Урок 13 травня (онлайн)

Тема: Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою

1. Відеоурок 👇

2. Опраювати пар. 47
3. Виконати впр. 497, 498, 499.
Домашнє завдання: вивчити § 47, виконати впр. 503.

Урок 11 травня (офлайн)

Тема: Складне речення. Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати 👉тут

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання : виконати 👉 тести.

Урок 10 травня (онлайн)

Тема: Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

1. Відеоурок 👇

2. Виконати впр. 490, 494, 495.

Домашнє завдання: повторити § 46, виконати впр. 492.

Урок 09 травня (онлайн)

Тема: Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв'язком

1. Відеоурок 👇



Домашнє завданняопрацювати § 46, виконати впр. 489, 491.

Урок 06 травня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми " Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова"

Завдання: 👉тут (виконати до кінця уроку!)

Урок 04 травня (онлайн)

Тема: Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи

презентація до уроку

Домашнє завдання : підготуватися до контрольної роботи з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів».

Урок 03 травня (офлайн)

Тема: Письмовий твір-роздум на тему пов'язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі

Завдання:

1. Відеоурок 👇

Домашнє завдання: написати твір (обсягом 0,5 сторінки) на одну із запропонованих тем та надіслати на перевірку:

1. "Чому людина має бути чемною?".

2. "Чому потрібно захищати слабших?".

3. " Чому потрібно вивчати іноземну мову?"

Урок 02 травня (онлайн)

Тема: Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів

презентаія до уроку

Домашнє завдання : написати лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

Урок 29 квітня (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці)

Завдання:

1. Відеоурок 👇

Домашнє завдання : зробити саморобний конверт, правильно вказати на ньому адресу отримувача та відправника (виконану роботу сфотографувати та надіслати вчителю).

Урок 27 квітня (онлайн)

Тема: Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень)

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Написати невелике повідомлення про один випадок із вашого класу, використовуючи всавні слова. (обсяг - 15-20 речень)

Домашнє завдання : завершити роботу над повідомленням та надіслати вчителю на перевірку.

Урок 26 квітня (онлайн)

Тема: Виділення вставних слів на письмі комами

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Виконати впр. 483, 484, 485.

Домашнє завдання : виконати 👉 тести.

Урок 25 квітня (офлайн)

Тема: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Опрацювати теоретичний матеріал пар. 45 , виконати впр. 477, 478.

Домашнє завдання : виконати впр. 479.

Урок 22 квітня (офлайн)

Тема: Звертання. Тренувальні вправи

Завдання:

1. Скласти 5 речень використовуючи звертання. (Так, щоб вони були у різних позиіях в реченні: на початку, всередині, укінці).

2. Виконати 👉 тести.

3. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання : виписати з підручника української літератури 5 речень із звертаннями.

Увага! Діти, з 18 квітня по 21 квітня я на курсах!

Урок 15 квітня (онлайн)

Тема: Звертання.  Розділові знаки при звертанні

Домашнє завдання : виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 13 квітня (онлайн)

Тема: Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні

 презентаія до уроку

Домашнє завдання :Опрацювати § 44, виконати впр. 470, 472.

Урок 12 квітня (онлайн)

Тема: Тренувальні вправи на складання речень з однорідними членами

Завдання:

1. Скласти речення до запропонованих схем. С. 60 (підручник Заболотного)

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання : виконати 👉тести.

Урок 11 квітня (онлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Контрольний письмовий докладний переказ тексту, щомістить однорідні члени речення

Домашнє завдання : надіслати контрольний переказ на перевірку учителю на пошту.

Урок 08 квітня (онлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Контрольний письмовий докладний переказ тексту, щомістить однорідні члени речення

Домашнє завдання : завершити роботу над переказом у чернетках.

Урок 06 квітня (офлайн)

Тема уроку: Тренувальні вправи

Завдання:

Виконані вправи надіслати вчителю на перевірку

Вправа 1.  Спишіть, розставляючи розділові знаки, підкресліть однорідні члени речення та узагальнювальні слова відповідно до їхньої ролі в реченні. Намалюйте схеми до однорідних членів речення

1. Але тепер усе і луг і дерева і виступи стін занесене несподіваним квітневим снігом (І. Кочерга). 2. І тепер усе в саду заспівало до ладу і ожина і шипшина і водиця (Т. Коломієць) 3. На річці у лісі на полі  всюди німо тихо (І. Нечуй Левицький) 4. У очі полізло різне зілля  копитник і ракова шийка материнка і чорнобиль горицвіт і звіробій  деревій і ромен  медунка і чемериця  буркун і подорожник  кульбаба і молочай.   (М. Стельмах). 5. Світає... Все спить ще і небо і зорі безсилі... (П. 

2. Вправа-моделювання. Перепишіть, на місці крапок уставляючи узагальнювальні слова. Поясніть вживання розділових знаків.

Коло хати ... : вишні, черешні, яблуні. Перед вікнами ... : бузок, барбарис. Під вікнами ... : півники, красоля, півонії, крин (лілея), нагідки. (За Д. Чередниченком)

Домашнє завдання :  виконати 👉тести.

Урок 05 квітня (офлайн)

Тема уроку: Докладний усний переказ тексту з елементами роздуму

Завдання: виконати впр. 563, 565 (1, 2).

Домашнє завдання :  виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 04 квітня (онлайн)

Тема уроку Узагальнювальне слово в реченнях з однорідними членами

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Повторити  правила пар. 43, виконати впр. 461, 463.

Домашнє завдання :  виконати впр. 459. 

Урок 01 квітня (онлайн)

Тема уроку Узагальнювальне слово в реченнях з однорідними членами

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Опрацювати пар. 43, виконати впр. 456, 457, 458.

Домашнє завдання :  опрацювати пар. 43., виконати вправи 👇

1. Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідними лініями.

Вечір був чудовий, ... .

Дерева від вітру шумлять, ... .

Біля школи зацвіли айстри, ... .

Діти працювали охоче, ... .

У цирку виступали клоуни, ... .

Учні зі святом привітали учителів, ... .

Перед хатою росли червоні, ... маки.

2. Завдання: записати речення. На місці пропуску вставити узагальнювальне слово, намалювати схеми, визначити синтаксичну роль усіх членів речення.

Золотом виблискують на осінніх вулицях ...: каштани, тополі, клени та ясени. Я вивчила напам’ять твори таких ...: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Андрія Малишка. Жито, пшениця й овес — ... разом поспіло й посохло.

Електронна пошта вчителя👉mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 30 березня (онлайн)

Тема :   Контрольний диктант

Урок 29 березня (онлайн)

Тема : Кома між однорідними членами речення

Завдання:

1.  Відеоурок 👇



2. Виконати 👉 тести.

Домашнє завдання вивчити правила пар. 42,  виконати вправу 453.

Урок 28 березня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Письмовий твір-роздум

Завдання: 

1. Подивитись відео "Як писати твір-роздум" 👇


2. Написати твір (обсяг 0,5 сторінки) на одну із запропонованих тем:

1.Чому необхідно знати історію свого народу?

2. Чому потрібно знати звичаї свого народу?

3. Чого не можна купити за гроші?

4. Чому потрібно берегти природу?

Домашнє завдання : завершити роботу над твором та надіслати учителю.

Урок 25 березня (онлайн)

Тема : Речення з однорідними членами

Завдання:

1.  Відеоурок 👇


2. Виконати 👉 впр. 444, 445, 

Домашнє завдання вивчити правила пар. 42,  виконати вправи 451, 452.

Урок 23 березня (офлайн)

Тема : Контрольна робота з теми "Граматична основа речення. Другорядні члени речення"

Завдання: 👉 тут.

Урок 22 березня (офлайн)

Тема : Другорядні члени речення. Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати 👉тести.

2. Написати вправу та надіслати вчителю на перевірку ( на електронну адресу).

Підкреслити головні та другорядні члени речення

Наші давні предки обожнювали природу і вірили в існування добрих і злих сил у ній. Намагаючись захиститися від зла, люди створили для себе цілу систему оберегів. Що це таке? Берегиня, обереги — це давні добрі символи. З їхньою допомогою народ зберіг свою родовідну пам'ять, історію, культуру. До українських національних оберегів належать вишиті рушники, писанки, вишиванки, вінки, ляльки-мотанки, вода.

3.  Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи. Повторити § 38-41.

Урок 21 березня (онлайн)

Тема : Другорядні члени речення. Обставина

Завдання:

1.  Відеоурок 👇


2. Виконати 👉 тести.

Домашнє завдання : виконати вправу 👇

Перепишіть речення, на місці крапок вставляючи пропущені букви. Підкресліть обставини. Поясніть, яким чином ви їх визначили.

Стоят.. спокійно дерева безл..сті. (П. Филипович) Десь високо-високо у в..рхівках сосон заплутався місяць. (О. Буцень) Лунко р..пить осика. (К. Наріжний) Споконвіку на дніпровських б..р..гах селилися й жили слов’яни. (І. Цюпа) Вден.. сонце піднімаєт..ся все вище й вище, пливе по небу. (В. Сухомлинський)

Урок 18 березня (онлайн)

Тема : Другорядні члени речення. Означення

Завдання:

1.  Опрацювати відеоурок 👇

2. Записати вправу з відеоуроку у зошит.

Домашнє завдання 

1. Виконати інтерактивну вправу 👇

2. Списати текст, визначити головні і другорядні члени речення:

Існують рослинні і тваринні народні символи України. До рос­линних символів належать калина, верба, дуб, тополя, барві­нок, чорнобривці. Вони здавна уособлюють красу нашої України, засвідчують любов до рідної землі. Завжди любили люди цілющу красуню-калину. Вона росла біля кожної хати.

Урок 16 березня (онлайн)

Тема : Другорядні члени речення. Додаток

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇


2. Виконати вправу з відеоуроку.

Домашнє завдання виконати інтерактивну вправу👇

<iframe src="https://learningapps.org/watch?app=10340293

Урок 15 березня (онлайн)

Тема : Другорядні члени речення

Завдання:

1. Вивчити правила С. 175.

2. Виконати вправи пар. 41.

Домашнє завдання : виконати впр.  437, 438.

Урок 14 березня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Аудіозапис для шкільної радіогазети повідомлення, що містить окличні й неокличні речення

Завдання:

1. Написати у зошиті повідомлення про будь-яку подію використовуючи окличні та неокличні речення.(10 речень)

2. Записати голосове повідомлення виконаного завдання № 1 та надіслати на Вайбер учителю.

Домашнє завдання : виконати 👉тести.

Урок 04 лютого (онлайн)

Тема : Правила вживання знака м'якшення

Домашнє завдання : виконати 👉тести.

Урок 02 лютого (онлайн)

Тема : Правила вживання знака м'якшення

Домашнє завдання : вивчити правила С. 151,  виконати впр. 374, 375.

Урок 01 лютого (онлайн)

Тема : Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, я, ю

Домашнє завдання : виконати 👉 тести.

Урок 31 січня (онлайн)

Тема: Чергування у-в, і-й, з-із-зі

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 28 січня (онлайн)

Тема: Чергування у-в, і-й, з-із-зі

Домашнє завдання: вивчити §35 , виконати впр. 356, 364.

Урок 26 січня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи. Чергування голосних та приголосних звуків

Завдання:

Виконати вправи:

Виконані вправи надіслати на електронну пошту учителю!

1. До поданих слів дібрати іншу форму чи слово, які б ілюстрували чергування голос­них. 

  Водопою, доходу, каменя, льоду, коня, ніч, осіб, батьків, братового, Канева, Києва, вівса, сто­яти, сільський, робітник, вільний, будівник,  вівця.

 2. Утворіть від поданих іменників форму кличного відмінка, назвіть звуки, що чергуються.
Друг, луг, Олег, Бог, козак, чумак, чоловік, рибак, бурлак, байрак, пас­тух, Явтух, дяк.

 3. Доберіть до поданих слів однокореневі чи утворіть такі форми, у яких відбувається чергування приголосних г – з – ж, к – ц – ч, х – ш – с.
Допомога, колега, луг, увага, крига, діалог, рік, техніка, фонетика, молоко, черепаха, лантух, дах, фартух, страх, класика, плуг, берег, мряка, льох, стріха, свекруха, тітка, лірика, смуга, райдуга, каталог, лопух, успіх, мука, тривога, голка, діжка, горіх,  бік, психіка.
Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 25 січня (онлайн)

Тема: Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]

Домашнє завданняопраювати теоретичний матеріал § 34, виконати впр. 354, 355.

Урок 24 січня (онлайн)

Тема: Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків

Домашнє завданняопраювати теоретичний матеріал § 32-33, виконати впр. 333, 341.

Урок 14 грудня (онлайн)

Тема: Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

Домашнє завдання:  Підготуватися до контрольної роботи з теми "Фонетика" (повторити §19-27).

Урок 13 грудня (онлайн)

Тема: Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні е, и, о в коренях слів

Домашнє завдання: опраювати теоретичний матеріал § 26, виконати впр. 272, 273, 274.

Урок 10 грудня (офлайн)

Тема: Орфоепічна помилка

Завдання:

1. виконати впр. 263, 264, 265

Домашнє завдання: вивчити правила С. 111, виконати впр. 266.

Урок 08 грудня (офлайн)

Тема: Колективне укладання переліку часто вживаних слів, у наголошуванні яких часто трапляються помилки

Завдання:

1. Виписати в зошит слова з відео, поставити наголоси 👇

2. Виконати 👉 тести.

Домашнє завдання : вивчити 👉слова правильно наголошуючи.

Урок 07 грудня (онлайн)

Тема: Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів

Домашнє завдання : опрацювати теоретичний матеріал § 25, вивчити слова на С. 110 рубрика "Вчимося культури мови", виконати впр. 262.

Урок 06 грудня (онлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Фонетика"

Завдання: 👉тут.

Урок 03 грудня (офлайн)

Тема: Склад. Основні правила переносу

1. Опрацювати теоретичний матеріал §24.

2. Виконати вправи: 245, 246, 250.

Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи з теми "Фонетика" ( повторити §19-27).

Урок 01 грудня (офлайн)

Тема: Есе(есей)  - розмірковування в довільній формі про красу і милозвучність української мови

Завдання:

1. Подивитися відеоурок👇


2. Виконати впр. 577 С. 244.

Домашнє завдання : Опрацювати § 61, виконати впр. 578.  Домашнє завдяння до наступного уроку надіслати учителю 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 30 листопада (онлайн)

Тема: Співвідношення звуків і букв

Домашнє завдання: виконати 👉тести, виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 29 листопада (онлайн)

Тема: Співвідношення звуків і букв

Домашнє завдання: опрацювати  теоретичний матеріал С.100, зробити фонетичну транскрипцію слів: ящірка, єнот, пір'я, свято, рілля, Юлія, насіння, їжак, суцвіття, лялька, Вінниця.

Урок 26 листопада (офлайн)

Тема: Позначення звуків мовлення на письмі

Завдання:

1. Виконати вправи 239, 241 👉 надіслати до кінця уроку👉mytchenkosvitlana@gmail.com

Домашнє завдання: виконати впр. 242, 243.

Урок 24 листопада (онлайн)

Тема: Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука). Упорядкування за абеткою імен героїв улюблених мультфільмів

Домашнє завдання: виконати впр. 234, 238.

Урок 23 листопада (офлайн)

Тема:Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі (повторення); вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 21-22.

2. Виконати впр. 215, 218, 222, 227.

 Домашнє завдання: виконати впр. 198 (1,2).

Урок 22 листопада (онлайн)

Тема: Приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі

 Домашнє завдання: виконати впр. 206, 218.

Урок 19 листопада (офлайн)

Тема: Звуки мови і звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇


2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 19. 

3. Виконати впр. 193, 194

 Домашнє завдання: виконати впр.197, 200.

Урок 17 листопада (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Будова слова. Орфографія"

Завдання: 👉тут.

Урок 16 листопада (онлайн)

Тема: Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Будова слова. Орфографія"

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (повторити § 14-18).

Урок 15 листопада (офлайн)

Тема: Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Будова слова. Орфографія"

Завдання:

1. Виконати завдання для самоперевірки С. 83-84.

2. Підготуватися до опитування за запитаннями 👇

Домашнє завдання: виконати письмово вправи 👇



Урок 12 листопада (онлайн)

Тема: Написання префіксів -пре, -при, -прі

Домашнє завдання: вивчити правила §18, виконати 👉тести.

Урок 10 листопада (онлайн)

Тема: Правопис значущих частин слова

Домашнє завдання:  опрацювати §16, виконати впр. 164, 166, 167, 168.

Урок 09 листопада (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі)

Завдання: 

1. Опрацювати 👉презентацію.

2. Написати твір-опис за планом, що на слайді № 24

Домашнє завдання: завершити роботу над твором-описом.

ДЗ надіслати учителю 👉mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 08 листопада (онлайн)

Тема: Незмінні й змінні слова

Домашнє завдання: виконати  👉тести.

Урок 05 листопада (онлайн)

Тема: Незмінні й змінні слова

Домашнє завдання: опрацювати § 15, виконати вправу 156.

Урок 03 листопада (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Виконати 👉 тести.
Домашнє завдання: повторити правила § 14, виконати вправи:
Вправа 1. Прочитайте. Знайдіть помилки та виправте їх. Де потрібно замініть слова. Відредагований варіант запишіть у зошит.

Мій брат старше мене на шість років. 2. Він у класі самий високий. 3. Я сяду біля його. 4. Мандрівники вирушили у далекий путь. 5. У кінотеатрі не було вільних місців. 6. Дикі гуси летять у вирій осінню. 

Вправа 2. Конструювання нових слів «Хто більше»

 Використовуючи корені –сад-, -лис-, -вод-, -рік-, утворіть різні за лексичним значенням слова. 

Урок 2 листопада (онлайн)

Тема: Редагування речень, що містять спільнокореневі слова й форми слова

Домашня робота: випишіть 10 слів з художньої літератури  і розберіть за будовою.

Урок 25 жовтня (онлайн)

Тема: Спільнокореневі слова й форми слова

Домашнє завдання: написати твір на тему "Усе починається з мами", підкреслити спільнокореневі слова до слова мама.

Урок 23 жовтня (офлайн)

Тема: Спільнокореневі слова й форми слова

Завдання:

1. Подивіться відеоурок 👇

2. Виконайте вправу.

Домашнє завдання: виконайте 👉тести.

Урок 22 жовтня (офлайн)

Тема: Значущі частини слова

Завдання:

1. Повторити правила § 14.

1. Виконати впр. 141, 142, 143 ( виконані вправи надіслати вчителю на пошту 👉mytchenkosvitlana@gmail.com.)

2. Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: розібрати за будовою слова: зимонька, перехід, хліб, вода, розмова, кіт, дерево, сільський, школяр, рано, яблуко, читати, нічка, зоопарк, жовтий, п'ять, прегарна.

Урок 20 жовтня (онлайн)

Тема: Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення – значущі частини слова 

Домашнє завдання: опрацювати  § 14, виконати впр. 145, 146, 147.

Урок 19 жовтня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Лексикологія"

Завдання: 👉 тут

Урок 18 жовтня (онлайн)

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Лексикологія»

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Лексикологія".

Урок 13 жовтня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1.  Складіть із поданих слів синонімічні ряди. Запишіть їх.

Дружити, приятелювати, товаришувати, ладити, брататися; сучасний, нинішній, сьогоднішній, модерний, теперішній; найновіший, минулий, дотеперішній, попередній, колишній, тодішній, пережитий.

2. До поданих слів доберіть антоніми. Прочитайте перші літери дібраних антонімів. Яке вийшло слово? Запишіть його.

Пасивний – 

день – 

голосно – 

песиміст – 

вчений – 

колективний –

багато –

3. Пов’яжіть кожний прикметник із відповідним іменником, що в дужках. Як називаються близькі за звучанням, але різні за значенням слова?

1. Димовий, димний, димучий, димчастий (порох, труба, камінь, вулкан).
2. Водний, водянистий, водяний (чорнило, шлях, жук).
3. Діловий, діловитий (людина, розмова).
4. Особливий, особовий, особистий (присутність, займенник, випадок).

4. Складіть  словосполучення  з   такими паронімами:  авторитетний – авторитарний,  людний – людяний,  континент  -  контингент,  музичний – музикальний, рідкий – рідкісний,  сердечний  -   сердешний,  тактовний – тактичний. Складіть  речення  з чотирма  словами (на  вибір).

5. Виконайте, будь ласка, інтерактивну вправу 👇

Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя mytchenkosvitlana@gmail.com.

Домашнє завдання: виконати 👉тест.

Урок 12 жовтня (онлайн)

Тема: Групи слів за значенням. Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів

Домашнє завдання: скласти 8 речень використовуючи пароніми: задача, завдання, усмішка, посмішка, лікарський, лікарський, адрес, адреса.

Урок 11 жовтня (онлайн)

Тема:  Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварини

Завдання: надіслати переказ на електронну адресу👉mytchenkosvitlana@gmail.com.

Урок 08 жовтня (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини

Завдання:

1.  Опрацювати відеоурок 👇

2. Опрацювати  § 57.
3. Виконати впр. 562.
Домашнє завдання: виконати 👉тест.

Урок 01 жовтня (офлайн)

Тема: Типи мовлення: розповідь, опис, роздум. Особливості будови опису предмета (тварини)

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 55.

2. Виконати впр. 555, 556, 557.

Домашнє завдання: виконати впр. 558 (1) . Оде із трьох завдань на вибір.

Урок 29 вересня (офлайн)

Тема: Групи слів за значенням. Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 10 ( С. 46).

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

3. Виконати впр. 87, 88.

Домашнє завдання: опрацювати  § 9, виконати впр. 95, 97, 98.

Урок 28 вересня (онлайн)

Тема: Групи слів за значенням. Синоніми

Домашнє завдання: опрацювати  § 9, виконати впр. 82, 85.

Урок 27 вересня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати 👉тести.

2. Випишіть словосполучення, у яких є слова з переносним значенням. Введіть їх до самостійно складених речень.

А) Золота ложка, золота людина, золоті руки.

Б) Срібний голос, срібний ніж, срібне волосся.

В) Весела дівчинка, веселе літо, веселі сніжинки.

Г) Схлипує вітер, схлипує дитина, схлипує джерельце.

Д) сумує ліс, сумує мама, сумує небо. 

3. Знайдіть помилки. Запишіть відредаговані речення.

1. Наш клас приймав участь у різних міроприємствах. 2. Сьогодні я получу гарну оцінку.  4. Солдати князя Ігоря були  відважними.

4. Виберіть із дужок потрібне слово. Запишіть словосполучення.

(Відкрити, відчинити) вікно.

(Відкрити, розгорнути) підручник.

(Виключити, вимкнути) світло.

(Перевернути, перегорнути) сторінку.

(Піднести, підняти) руку.

(Здавати, складати) іспит.

 (Слідуюче, наступне) питання.

(Заплющити, закрити) очі.

 Зазначити (адрес, адресу).


(Настала, наступила) осінь.

Домашнє завдання: 

1. Виправ  лексичні помилки:

Ø Учбовий   заклад. 

Ø Обід у столовій. 

Ø Вірна відповідь. 

Ø Виключити світло. 

Ø Підчеркнути слово. 

Ø Льоготний квиток. 

Виконати заказ. 

2. Виконайте, будь ласка, інтерактивну вправу 👇

Урок 24 вересня (онлайн)

Тема: Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення)

Домашнє завдання: 

1. виконати інтерактивну вправу 👇

2. виконати 👉
gamecode=8780373">тести webkitallowfullscreen="true">

Немає коментарів:

Дописати коментар