Дистанційне навчання

7-Г українська література

 Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у Zoom !

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09

Идентификатор конференции: 743 4053 8805

Код доступа: 4tTcAd

Рекомендована література для читання влітку

Діти в інтернеті – Ірпінський Вісник
Улітку під час відпочинку ти можеш гарно підготуватися до наступного навчального року – прочитати безліч цікавих художніх творів,рекомендованих Міністерством освіти й науки України до вивчення на уроках української літератури у 8 класі.
 Пропоную тобі список літератури для обов’язкового читання. У нього я не вносила невеличкі віршовані чи прозові твори.
До речі, ці книги ти можеш взяти у дитячій бібліотеці.
Гарного відпочинку та цікавого читання! 

Список програмових творів з української літератури для 8 класу:
1. Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія "Сто тисяч".
2. Михайло Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною".
3. Олександо Довженко. Оповідання "Ніч перед боєм".
4. Ніна Бічуя. Повість «Шпага Славка Беркути».
5. Юрій Винничук. Повість-казка «Місце для дракона».
6. Валентина Чемериса . Повість“Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”.
7. Михайло Коюбинський.  Повість "Дорогою ціною".

КР 👉тут

Урок 09 травня (синхронний)

Тема: Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»)

презентація до уроку

Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну поезію А. Малишка на вибір ( з тих, що є у підручнику).

Урок 21 квітня (асинхронний режим)

Тема: Лицар духу українського народу Олена Теліга. "Сучасникам", «Радість»

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Зробити ідейно-художній аналіз одного з опрацьованих віршів Олени Теліги.

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 11 квітня (синхронний)

Тема: Олег Ольжич. "Господь багатий нас благословив", "Захочеш - і будеш..."

презентаія до уроку

Домашнє завдання: завершити ідейно-художній аналіз опрацьованих віршів О. Ольжича, навчитись виразно читати.

Урок 07 квітня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Творчість Василя Симоненко, Марини Павленко, Любов Пономаренко"

Завдання: 👉тут

Урок 24 березня (асинхронний режим)

Тема: Урок позакласного читання. Степан Васильченко. Оповідання "Приблуда"

Завдання:

1. Прочитати 👉 оповідання "Приблуда"

Домашнє завдання: Прочитати оповідання Любов Пономаренко "Гер переможений" С. 183-189.

Урок 17 березня (синхронний режим)

Тема: Марина Павленко. " Русалонька із 7- В або прокляття роду Кулаківських"

Домашнє завдання: виконати 👉 тести.

Урок 14 березня (асинхронний режим)

Тема: Марина Павленко. " Русалонька із 7- В або прокляття роду Кулаківських"

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇

Домашнє завдання: Прочитати повість до кінця.

Урок 10 березня (синхронний режим)

Тема: Урок виразного читання. Конкурс на найкращого читця поезій В. Симоненка

Домашнє завдання: Опрацювати у підручнику С.212-219.

Урок 28 лютого (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота  з розділу  "Ти знаєш, що ти людина?"

Завдання 👉тут

Виконати протягом уроку та надіслати вчителю на пошту!

Урок 24 лютого (асинхронний режим)

Тема: Узагальнення вивченого з розділу  "Ти знаєш, що ти людина?"

Завдання:

1. Надіслати відео вірша напам'ять.

2. Виконати 👉 тести.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи  з розділу  "Ти знаєш, що ти людина?" (повторити С.143-204).

Урок 14 лютого (синхронний режим)

Тема: Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив...»

презентація до уроку

Домашнє завдання: вміти розповідати про Ліну Костенко, цікаві факти з життя поетеси, виразно читати поезію "Дощ полив".

Урок 10 лютого (асинхронний режим)

Тема: Творчість О. Стороженка та Богдана Лепкого

Завдання:

1. Надіслати домашнє завдання на перевірку.

2. Виконати 👉тести 1,  тест 2

Домашнє завдання: виконати інтерактивні вправи 👇

Урок 31 січня (асинхронний режим)

Тема: Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок та зробити короткий конспект 👇

Домашнє завдання: Прочитати оповідання Богдана Лепкого "Мишка" С. 193-196.

Урок 31 січня 

Тема: Урок позакласного читання. Григір Тютюнник. «Вогник далеко в степу»

Завдання:

1. Прочитати 👉 "Вогник далеко в степу"

2. Опрацювати 👉презентацію.

Домашнє завдання: Прочитати С. 183-189.

Урок 24 січня (синхронний режим)

Тема: Художні образи твору. Мова персонажів

презентація до уроку

Домашнє завдання: навести 3-4 приклади художньої деталі у раніше вивчених творах на уроках української літератури, вміти пояснити.

Урок 20 січня (синхронний режим)

Тема: Ідея самопожертви. Характиристика образу Климка

презентація до уроку

Домашнє завдання: написати власне завершення повісті "Климко" (обсяг 0,5 сторінки).

Урок 23 грудня (синхронний режим)

Тема: Підсумковий урок за 1 семестр

Урок 13 грудня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота (письмовий твір за повістю "Гуси-лебеді летять..." Михайла Стельмаха)

Завдання:

1. Написати твір на одну із запропонованих тем (обсяг 1-1,5 сторінки): 

1) «Поетична розповідь про дитинство (за повістю “Гуси-лебеді летять’’)»

 2) "Стародавні уявлення і вірування нашого народу в повісті “Гуси-лебеді летять’’

3) "Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика".

2. Надіслати учителю твір на перевірку  👉

mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 09 грудня (асинхронний режим)

Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Створення каліграм про природу

Завдання:

1. Надіслати фото домашньої роботи мені на пошту.

2. Опраювати презентацію до уроку.

3. Вибрати поезію про природу та створити власний каліграм.

Домашнє завдання: завершити роботу над створенням каліграма та надіслати учителю.

Урок  29 листопада  (синхронний режим)

Тема: Звичаї, традиції українців. Єдність світу природи і світу дитячої душі. Образ гусей-лебедів

Відеоурок 👇

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок  15 листопада  синхронний режим)

Тема: Шляхетність, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. Використання в повісті фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації)

Завдання:

1. Надіслати вчителю у Вайбер домашнє завдання.

2. Подивитись відеоурок 👇


3. Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Тарас Шевченко. Андрій Чайковський"

Урок  11 листопада  (синхронний режим)

Тема: Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет повісті 

Домашнє завдання: підготуватися до характеристики образу Павлуся (виписати 10 цитат із твору).

Урок  28 жовтня  (синхронний режим)

Тема: Тарас Шевченко. Балада "Тополя". Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності

Домашнє завдання: вивчити напам'ять "Заповіт" Т. Г. Шевченка.

Урок 21 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Урок позакласного читання. В. Близнець. " Звук павутинки"👉 текст

Аудіокнига 👇


Домашнє завдання: Написати відгук (враження) про прочитаний твір (обсяг 0, 5 сторінки).

Урок  18 жовтня  (синхронний режим)

Тема: Тарас Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі («Мені тринадцятий минало…»)

Домашнє завдання: опрацювати С. 60-61, дати відповіді на запитання С. 58-59 (усно) у підручнику. Зробити короткий конспект головних віх життя поета, записати у зошити літературний аналіз поезії "Мені тринадцятий минало" 👉 з презентації.

Урок  14 жовтня  (асинхронний режим)

Тема: Контрольної робота з теми успільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко"

 Виконати завдання 👉тут.

Урок  11 жовтня  (асинхронний режим)

Тема: Підготовка до контрольної роботи

 Виконати завдання 👉тут.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко"

Урок  04 жовтня  (синхронний режим)

Тема: Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Лідерські якості Захара Беркута. Характеристика образу Тугара Вовка

Домашнє завдання: виконати завдання №9, 12, С.57.

Урок  30 вересня  (асинхронний режим)

Тема: Патріотична ідея у творі. Уславлення сміливості, патріотизму, вірності в образах Максима і Мирослави

Завдання:

1. Виконати завдання 👉тут.

Домашнє завдання: підготуватися до порівняльної характеристики Захара Беркута та Тугара Вовка (виписати по декілька цитат).

Урок  27 вересня 

Тема: Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників у повісті. Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті

Домашнє завдання: прочитати повість Івана Франка "Захар Беркут" до кінця.

Урок  20 вересня (асинхронний режим)

Тема: Складання коломийок на тему шкільного життя

Завдання:

1. Скласти коломийку на тему шкільного життя. (надіслати мені на пошту)

2. Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: підготувати цікаві біографічні відомості про Івана Франка (презентація, письмове повідомлення, колаж, інше)

Урок  16 вересня (синхронний режим)

Тема: Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» – «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Будова, ритм коломийок. Життєствердний і гумористичний пафос

Домашнє завдання: опрацаювати С.14-19. 

Урок  13 вересня 

Тема: Козацькі та чумацькі пісні

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок  09 вересня 

Тема: «Гомін, гомін по діброві». Трагізм і героїзм козацьких і чумацьких пісень

Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну пісню на вибір (козацьку або чумацьку).

Урок  06 вересня (синхронний режим)

Тема: «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою» (1 пісня – на вибір учителя). Трагізм і героїзм у козацьких піснях

Домашнє завданняЗробити ідейно-художній аналіз пісні «Стоїть явір над водою» (тема, ідея, жанр пісні, повтори, риторичні оклики, епітети, звертання, протиставлення).

Урок  05 вересня 

Тема: Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, рекрутські та солдатські, бурлацькі, наймитські й заробітчанські тощо). Ідейно-художнє багатство їх. Висловлювання відомих людей про українські народні пісні

Домашнє завдання: Прочитати С. 6-7 у підручнику, вивчити назви різновидів суспільно-побутових пісень.

Урок  02 вересня (синхронний)

Тема: Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником, його особливість і значення. Функції мистецтва

Домашнє завданняПрочитати С. 3-4.

Урок  07 червня (офлайн)

Тема: Підсумковий урок за рік. Рекомендована література для читання влітку


Діти в інтернеті – Ірпінський Вісник
Влітку під час відпочинку ти можеш гарно підготуватися до наступного навчального року – прочитати безліч цікавих художніх творів ,рекомендованих Міністерством освіти й науки України до вивчення на уроках української літератури у 7 класі.
 Пропоную тобі список літератури для обов’язкового читання. У нього я не вносила невеличкі віршовані чи прозові твори.
До речі, ці книги ти можеш взяти у дитячій бібліотеці.
Гарного відпочинку та цікавого читання! 

Список програмових творів з української літератури для 7 класу:
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» .
Андрій Чайковський. «За сестрою».
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…».
 Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських».
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили».

Урок  03 червня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого з теорії літератури

Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇


Урок   31 травня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого у 6 класі

Завдання:

1. Виконати 👉тести

2. Виконати інтерактивні вправи 👇

Домашнє завдання: намалювати малюнок до улюбленого твору, який прочитали на уроках української літератури у 6 класі.

Урок   27 травня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Гумористичні твори"

Завдання 👉тут

Урок   24 травня (онлайн)

Тема: Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала».  Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Гумористичні твори".

Урок   20 травня (онлайн)

Тема: Павло Глазовий. «Найважча роль». Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів

презентація до уроку

Домашнє завдання: виконатит 👉тести.

Урок   17 травня (офлайн)

Тема: Література рідного краю

1. Надіслати фото домашньої роботи мені на пошту.

2. Опрацювати 👉презентацію.

Домашнє завдання: зробити короткий конспект переглянутої на уроці презентації та надіслати фото мені на пошту.

Урок   13 травня (онлайн)

Тема: Степан Руданський. «Добре торгувалось»., "Запорожі у короля". Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві 

1. Відеоурок 👇


Домашнє завдання: підготуватися до уроку з літератури рідного краю: написати у зошиті повідомлення про одного з письменників на вибір: Михайло Коюбинський, Євген Гуцало, Степан Руданський, Василь Стус.

Урок   10 травня (офлайн)

Тема: Позакласне читання. Всеволод Нестайко. "Пригоди робінзона Кукурудзо"

Завдання: прочитати короткий зміст 👉тут, або прослухати аудіокнигу👉 тут.

Домашнє завдання: прочитати або дослухати  твір до кінця.

Урок   06 травня (офлайн)

Тема: Леонід Глібов. "Муха і Бджола", "Жаба і Віл". Алегоричні образи

1. Відеоурок 👇



2. Робота в зошиті (з відеоуроку) надіслати фото мені!

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок   03 травня (онлайн)

Тема: Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки

презентація до уроку

Домашнє завданняопрацювати С. 233, навчитись виразно читати байку "Щука" (С. 239).

Урок   29 квітня (онлайн)

Тема: Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. 

1. Відеоурок 👇

2. Записати у зошит визначення "гумор", "сатира", "Жанри гумористичних творів".

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал .

Урок  26 квітня (офлайн)

Тема: Література рідного краю. Письменники Вінниччини

Завдання: 

1. Відеоурок 👇


2. Надіслати мені на пошту підготовлені вами на сьогодні презентаії чи інші матеріали про письменників Вінниччини.

Домашнє завдання: Опраювати С. 232-233 у підручнику, підготувати усне повідомлення про Леоніда Глібова (цікаві факти про життя письменника).

Урок  22 квітня (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Твір-характеристика головного персонажа твору Лесі Ворониної "Таємне товариство боягузів..."

Завдання: 

1. Написати твір-характеристику головного персонажа твору Лесі Ворониної "Таємне товариство боягузів..." (обсяг 1 сторінка, надіслати на пошту вчителю до 18:00 год.).Під час написання користуйтесь пам'яткою "План-характеристика літературного персонажа" 👇

2.  План-характеристика літературного персонажа :

Ø Ім `я персонажа, його місце в творі.

Ø Зовнішній вигляд, портрет героя

Ø Його риси характеру, вчинки, ставлення до інших героїв твору.

Ø Ставлення інших героїв до персонажа.

Ø Ставлення автора до свого героя.

Ø Моє ставлення до героя літературного твору.

3. У творчій роботі використовуйте цитати!

Цитата – це коротенькі уривки з твору, які підтверджують ваші думки про літературного героя. Цитати беруться в лапки. Їх повинно бути небагато (2-3 на весь твір).

Домашнє завдання: підготуватися до уроку літератури рідного краю (презентаія або розповідь про письменника-земляка з Вінниччини).

Увага! Діти, з 18 квітня по 21 квітня я на курсах!

Урок 15 квітня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми " Пригоди і романтика"

Завдання 👉тут

Урок   12 квітня (онлайн)

Тема: Робота над текстом твору Лесі Ворониної "Таємне товариство боягузів..."

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (повторити твори В. Нестайка, Я Стельмаха, Л. Ворониної)

Урок   08 квітня (онлайн)

Тема: Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини.

Домашнє завданняпідготуватися до контрольної роботи (повторити твори В. Нестайка, Я Стельмаха, Л. Ворониної)

Урок   05 квітня (офлайн)

Тема: Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги

Завдання:

1. Виконати інтерактивну вправу 👇

 

2. Подивитись навчальне відео 👇

Домашнє завдання: виписати 10 цитат з тексту для характеристики Клима.

Урок  1 квітня (онлайн)

Тема: Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів..."

Завдання:

1. Відеоурок 👇


Домашнє завдання: виконати 👉 тести

Урок  29 березня (офлайн)

Тема: Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів..."

Завдання:

1. Прочитати С. 186-192.

2. Виконати інтерактивну вправу👇

Домашнє завдання: прочитати "Таємне товариство боягузів..." до кінця.

Урок  25 березня (онлайн)

Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера". Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв


Завдання: 

1. Опрацювати відеоурок. 

2.  Зробити записи з відеоуроку у зошит.

Домашнє завдання: 

1. Виконати інтерактивну вправу 👇

2. Скласти пам’ятку для клубу романтиків-шукачів пригод

Запам’ятайте!

Романтик – це непересічна особистість, що діє в незвичайних обставинах, якій властиві яскраві почуття, безстрашність, гостра реакція на спричинену кривду.

Наприклад:

1) Завжди прагнути до пізнання нового, незвіданого, таємничого.

2) Не зупинятися на досягнутому.

3) Багато читати, бути допитливим.

4) Бути сміливим та відважним.

5) Розвивати свої фізичні здібності, тренуватися, загартовуватися, щоб у будь-який момент прийти комусь на допомогу.

Урок  22 березня (офлайн)

Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера". Таємничі, незвичайні події у творі

Завдання: 

1. Виконати інтерактивну вправу 👇

https://learningapps.org/view8329315

2. Виконати 👉 тести.
Домашнє завдання: виписати по 5 цитат - характеристики Митька та Сергія.

Урок  18 березня (онлайн)

Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"

Завдання: 

1. Опрацювати відеоурок 👇


2.  Зробити записи з відеоуроку у зошит.

Домашнє завдання: прочитати повість повністю (С. 157-184)

Урок  15 березня (офлайн)

Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"

Завдання: 

1. Подивитись відеоурок 👇



2. Записати паспорт твору ( з відеоуроку) у зошит.

Домашнє завдання: прочитати С. 157-164.

Урок  25 лютого (офлайн)

Тема: Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки" 

Завдання: 

1. Опрацювати С. 122-123.

2. Прочитати розділ 1 "Тореадори з Васюківки" С.123-134. 

Домашнє завдання: виконати завдання на С. 134 - 135. 

Урок  04 лютого (офлайн)

Тема: Ірина Жиленко. "Гном у буфеті", "Підкова"

Завдання: 

1. Подивитись та звернути увагу на виразне читання👇

2. Зробити ідейно-художній аналіз поезій Ірини Жиленко (визначити тему, ідею, художні засоби).

Домашнє завдання: 

1. Виразно читати поезії Ірини Жиленко.

2. Виконати 👉тести.

Урок  01 лютого (онлайн)

Тема: Ірина Жиленко. «Жар-Птиця». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу

Домашнє завдання: Прочитати С. 82-85.

Урок  28 січня (офлайн)

Тема: Урок позакласного читання. Оповідання "Найкращий намет" Ярослава Стельмаха 

Завдання: 

1. Прочитати оповідання "Найкращий намет" Ярослава Стельмаха 👉скорочено  .

Домашнє завдання: Схарактеризуйте Микиту із сусіднього табору, його стосунки з батьками, прослідкуйте його «спорідненість» із героями інших творів, наприклад, Федьком-халамидником чи Явою та Павлушею (письмово). Обсяг 0, 5 сторінки, виконане завдання надіслати на електронну пошту вчителю.

Урок 25 січня (онлайн)

Тема:Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей

Домашнє завдання: виконати завдання 11, 12 на С.81.

Урок 14 грудня (онлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Творчість В. Рутківського, Л. Українки"

Завдання: 👉тут

Урок 10 грудня (офлайн)

Тема:  І. Калинець. Оповідання-казка "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою"

Завдання:

Прочитати 👉 казку " Хлопчик-фігурка, який задоволений собою" І. Калинця.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи ( творчість В. Рутківського, Л. Українки).

Урок 07 грудня (офлайн)

Тема: Література рідного краю

Завдання: 

1. Надіслати учителю відео вірша напам'ять "Як дитиною бувало..".

2. Опрацювати 👉презентацію.

3. Прочитати у підручнику С. 242-244.

Домашнє завдання: Вміти розповідати про С. Руданського, виразно читати співомовки "Добре торгувалось", "Гуменний".

Урок 03 грудня (офлайн)

Тема: Леся Українка. "Тиша морська". Значення мистецтва в житті людини. Гармонія людини і природи

Завдання: зробити ідейно-художній аналіз (тема, ідея, жанр, художні засоби)  поезії "Тиша морська" користуючись презентацією до уроку.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш Л. Українки "Як дитиною бувало".

Урок 30 листопада (онлайн)

Тема: Леся Українка (Лариса Петрівна Косач).  Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні.  «Мрії». "Як дитиною бувало". Неповторний світ дитинства в поезіях

Домашнє завдання: виразно читати вірш "Мрії", вміти розповідати цікаві факти про дитинство Лесі Українки.

Урок 26 листопада (офлайн)

Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки»

Завдання:

1. Виконати 👉тест.

Домашнє завдання: підготувати повідомлення чи презентацію про дитинство Лесі Українки.

Урок 23 листопада (онлайн)

Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки».Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників. Незвичайні здібності козаків-характерників

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 19 листопада (офлайн)

Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» .Сміливість і відвага козацьких джур

Завдання: 

1. Виконати 👉тести.

2. Виконати інтерактивну вправу👇

Домашнє завдання: написати міні-твір (обсяг 0,5 сторінк"Мої враження від прочитаної повісті Джури козака Швайки".

Надіслати виконану домашню роботу  на перевірку! 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 16 листопада (офлайн)

Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах») – твір про волелюбних, сміливих героїв,  які вміють вистояти у складних ситуаціях

Завдання: 

1. Опрацювати 👉презентацію.

2. Інформацію слайдів № 12, 13, 16 записати у зошити.

Домашнє завдання: прочитати 👉скорочений текст роману або👉 прослухати аудіокнигу.

Урок 12 листопада (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Пісні літературного походження. Микола Вороний. Тарас Шевченко"

Завдання: 👉тут

Надіслати виконану роботу до кінця уроку на перевірку! 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 09 листопада (онлайн)

Тема: Тарас Шевченко. Поема "Іван Підкова"

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Пісні літературного походження. Микола Вороний. Тарас Шевченко"

Урок 05 листопада (онлайн)

Тема: Тарас Шевченко. "Думка" ( "Тече вода в синє море...")

Домашнє завдання: прочитати поему "Іван Підкова".

Урок 02 листопада (онлайн)

Тема: М. Вороний. "Євшан-зілля". Краса природи рідного краю в поемі. Образи та художні засоби твору. Актуальність поеми.

Домашнє завдання: написати твір "Хто є справжнім патріотом України?" ( обсяг 0, 5 сторінки).👇

Домашнє завдання надіслати на перевірку учителю на адресу: mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 23 жовтня (офлайн)

Тема: Позакласне читання. Євген Гуцало "До Танаськи по молоко"

Завдання:

1. Подивитьсь відеопрезентацію про Євгена Гуцала 👇



1. Прочитати оповідання "До Танаськи по молоко" 👉 тут або послухати аудіотекст оповідання 👉тут.

Домашнє завдання: виконати  тести.

Урок 22 жовтня (офлайн)

Тема: Микола Вороний. Поема «Євшан-зілля» 

Завдання:

1. Подивитьсь відеопрезентацію про Миколу Вороного 👇

2. Прочитати поему "Євшан-зілля" ( С. 36-38).

3. Опрацювати теоретичний матеріал С. 40-41. Виписати визначення у зошит та вивчити.

Домашнє завдання: виконати письмово завдання С. 39 (1-3), С. 42 (1-3).

Урок 19 жовтня (офлайн)

Тема: «Ой у лузі червона калина похилилася»  С.Чарнецького і Г.Труха – пісня, що стала народною

Завдання:

1. Надіслати вчителю відео 👉вірш напам'ять "Молитва" О. Кониського.

2. Опрацювати 👉презентацію.

3. Послухати аудіозапис пісні👇

4. Навчитись виразно читати пісню " Ой у лузі червона калина" С. 32.

Домашнє завдання: дати письмову відповідь на запитання: з якою метою, на ваш погляд, С. Чарнецький  та  Г. Трух написали  пісню «Ой у лузі червона калина похилилася»? Чи тільки для уславлення січових стрільців? Власні міркування обґрунтуйте.

Урок 12 жовтня (онлайн)

Тема: Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, її зв’язок із  «Молитвою» О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України

Домашнє завдання: вивчити напам'ять «Молитву» О. Кониського й М. Лисенка.

Урок 08 жовтня ( офлайн)

Тема: Патріотичні мотиви пісень літературного походження.  «Ще не вмерла України…» .П. Чубинського, М. Вербицького — національний гімн нашої держави 

Завдання: 

1. Опрацювати 👉презентацію.

2.  Законспектувати у зошити слайд №9.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять гімн "Ще не вмерла України..."

Урок 01 жовтня ( офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми " Вступ. Календарно-обрядові пісні"

Завдання: контрольна робота

Урок 28 вересня ( офлайн)

Тема: Підготовка до контрольної роботи

Завдання: виконати 👉 завдання

Урок 24 вересня ( офлайн)

Тема: Повторення вивченого про календарно-обрядові пісні

Завдання: 

1. Повторити  матеріал С. 3-27.

2. Виконати👉 тести.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми " Вступ. Календарно-обрядові пісні".

Тема: Підсумковий урок

Виконайте, будь ласка, вправу👇

.

Урок 26 квітня ( офлайн)

Тема: Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання "Дивак"

Завдання:

1. Навчитися виразно читати уривок з оповідання "Дивак" (уривок на Ваш вибір).

2. Записати голосове повідомлення (тривалістю 5 хв.) та ніслати учителю до кінця уроку.

Домашнє завдання: Прочитати оповідання М. Вінграновського "Сіроманець".

Урок 23 квітня ( онлайн)

Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак". Добрий, чуйний, допитливий хлопчик Олесь

Домашнє завдання: виконати 👉тест.

Урок 19 квітня ( офлайн)

Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак"

Завдання:

1. Подивитись відео про Г. Тютюнника 👇


2. Прочитати С. 214-215.

Домашнє завдання: Прочитати оповідання "Дивак" (С. 214-222).

Урок 16 квітня ( офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Художній етюд про природу

Завдання: 

1. Подивіться відеоурок 👇

2. Напишіть етюд про природу навесні  (обсяг 0, 5 сторінки).

Домашнє завдання: завершити роботу над написанням етюду, переписати твір у робочий зошит.

Урок 12 квітня ( онлайн)

Тема: Максим Рильський. Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям

Домашнє завдання: виконати завдання у зошиті тест-контроль С. 91-92.

Урок 09 квітня ( офлайн)

Тема: Максим Рильський. Поезія "Дощ", "Осінь-маляр із палвтрою пишною", "Люби природу не як символ".

Завдання: 

1. Прочитати С. 209.

2. Дати відповіді на питання С. 210, (вгорі 3 питання).

3. Навчитись виразно читати поезії "Дощ", "Осінь-маляр із палвтрою пишною", "Люби природу не як символ" С 210-212.

Домашнє завдання: вивчити напам'ять на вибір одну поезію М. Рильського .

Урок 05 квітня ( офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми " Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало"

Завдання: виконати завдання 👉тут.

Урок 2 квітня ( онлайн)

Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось". Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків

Домашнє завдання: виконати 👉тести, підготуватися до контрольної роботи (за творами Т. Шевченка, Павла Тичини, Євгена Гуцала).

Урок 29 березня ( онлайн)

Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось"

Домашнє завдання: придумайте і напишіть своє завершення оповідання.

Урок 26 березня ( онлайн)

Тема: Павло Тичина.  Майстерне відтворення краси природи у поезіях

презентація до уроку

Домашнє завдання : прочитати оповідання "Лось" Євгена Гуцала.

Урок 22 березня ( онлайн)

Тема: Павло Тичина."Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять...", " Блакить моюдушу обвіяли..."

Домашнє завдання : вивчити напам'ять один вірш на вибір.

Урок 12 березня ( онлайн)

Тема: "Садок вишневий коло хати" - перлина  світової та української ліричної поезії

Домашнє завдання : написати казку (0,5 сторінки) на тему "Садок вишневий коло хати".

Урок 05 березня ( онлайн)

Тема: Картини природи в поезіях Т. Г. Шевченка

Домашнє завдання : вивчити напам'ять вірш " Садок вишневий коло хати".

Урок 1 березня ( онлайн)

Тема: Тарас Шевченко. Україна часів поета. Оповідання С. Васильченка "В бур'янах"

Домашнє завдання : вивчити напам'ять вірш "За сонцем хмаронька пливе".

Урок 26 лютого ( офлайн)

Тема: Позакласне читання. Марина Павленко "Миколчині історії"

Завдання: 

1. Пройти 👉тест.

2. Прочитати повість "Миколчині історії" короткий 👉зміст.

Домашнє завдання : Дати усні відповіді на питання С. 190 у підручнику.

Урок 22 лютого ( офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми: "Леонід Глібов, літописні оповіді, Олександр Олесь, Зірка Мензатюк"

Завдання: виконати контрольну роботу👇

1. завдання №1

2. завдання №2.

Домашнє завдання : прочитати С. 186-190.

Урок 19 лютого ( офлайн)

Тема:Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків

Завдання:

1. Скинути розповіді та презентації про письменників-земляків у особисте повідомлення Вайбер або на електронну адресу - mytchenkosvitlana@gmail.com.

Домашнє завдання : підготуватися до контрольної роботи (повторити твори Леоніда Глібова, літописні оповіді, Олександра Олеся, Зірки Мензатюк).

Урок 15 лютого ( онлайн)

Тема: Екзотика старовинних українських замків. Образ Наталочки Руснак

Домашнє завдання : підготуватися до уроку літератури рідного краю ( підготувати повідомлення або презентацію про письменника рідного краю).

Урок 05 лютого ( онлайн)

Тема: " Микита Кожум'яка" - драматичний твір на тему народної казки.

Домашнє завдання : Прочитати " Таємниця козацької шаблі" С. 173-181.

Урок 01 лютого ( офлайн)

Тема: Олександр Олесь. "Княжа Україна"

Завдання: виконати 👉тестові завдання.

Домашнє завдання : Прочитати драматичний твір "Микита Кожум'яка" (підручник С. 159-170).

Урок 22 січня ( онлайн)

Тема: "Повість минулих літ" - найдавніший літопис наших днів.

Домашнє завдання : Прочитати С139-146. , вміти переказувати.

Урок 18 січня ( онлайн)

Тема: Леонід Глібов. Акровірші "Хто вона?", " Хто сестра і брат?", "Хто розмовляє?", 

Домашнє завдання :  

1. Виразно читати акровірші С. 134-136.

2. Вивчити визначення "акровірш".

3. Скласти акровірш.

Урок 15 січня ( онлайн)

Тема: Леонід Глібов. Відомий український поет і байкар. «Химерний, маленький…», «Що за птиця?». Фольклорна основа його віршованих загадок.  

Домашнє завдання :  прочитати статтю про Л. Глібова С.130-131, навчитися виразно читати вірші Л. Глібова С.132-133.

Урок 18 грудня ( офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми: " Літературні казки. Загадки. Прислів'я"

Завдання👉 тут

Урок 14 грудня ( офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Складання казки (оповідання) за прислів'ям(письмово)

Завдання: 

1. Опрацювати 👉презентацію.

2. Написати казку або оповіданн'я за прислів'ям. (обсяг 0,5 сторінки).

Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи ( повторити у підручнику С. 65 -129.)

Урок 4 грудня ( офлайн)

Тема: Г. Пагутяк. Повість-казка "Лялечка і Мацько"

Завдання: дати відповіді на 👉запитання ( відповіді на запитання записати у робочий зошит з укр. літ.)

Домашнє завдання : Намалювати малюнок до казки " Лялечко і Мацько"

Урок 30. 11. 2020 р. ( офлайн)

Тема: Урок позакласного читання. Г. Пагутяк " Лялечка і Мацько"

Завдання: прочитати 👉скорочено повість-казку "Лялечка і Мацько"

Домашнє завдання : Навчитись переказувати повість-казку Г. Пагутяк "Лялечка і Мацько".

Урок 20. 11. 2020 р. ( офлайн)

Тема:  Галина Малик. Повість-казка " Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"

Завдання: Переглянути 👉презентацію. Прочитати повість-казку " Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" 👉розділ 1-12.

Домашнє завдання : Опрацювати у підручнику С.95. Прочитати казку до 20 розділу.

Урок  16. 11. 2020 р. ( офлайн)

Тема: Виразне читання. Конкурс на найкращого декламатора уривків казки " Цар Плаксій та Лоскотон", які найбільше сподобалися.

Домашнє завдання : Навчитися переказувати уривок казки " Цар Плаксій та Лоскотон", який найбільше сподобався. (зняти відео та надіслати).

Урок 13. 11.2020 р. ( онлайн)

Тема: Василь Симоненко. Цікаві сторінки з життя митця. Казка "Цар Плаксій та Лоскотон". презентація до уроку

Домашнє завдання : Прочитати казку "Цар Плаксій та Лоскотон" до кінця, виконати 👉1. Тестові завдання. 2. Тестові завдання

Урок 09.11.2020 р. ( онлайн)

Тема: Василь Королів-Старий. Короткі відомості про письменника і його фантастичні казки. Добро і зло в казці " Хуха-Моховинка" презентація до уроку

Домашнє завдання: Прочитати казку "Хуха-Моховинка" до кінця (підручник С. 77-83).




https://drive.google.com/file/d/1dSvKttGyW4yGYgYnpIxiHTEO7-fKdx1y/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1dSvKttGyW4yGYgYnpIxiHTEO7-fKdx1y/view?usp=sharinghttps://learningapps.org/4364017

Немає коментарів:

Дописати коментар