Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09
Идентификатор конференции: 743 4053 8805
Код доступа: 4tTcAd
Рекомендована література для читання влітку
КР 👉тут
Урок 09 травня (синхронний)
Тема: Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»)
Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну поезію А. Малишка на вибір ( з тих, що є у підручнику).
Урок 21 квітня (асинхронний режим)
Тема: Лицар духу українського народу Олена Теліга. "Сучасникам", «Радість»
Завдання:
1. Відеоурок 👇
2. Зробити ідейно-художній аналіз одного з опрацьованих віршів Олени Теліги.
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 11 квітня (синхронний)
Тема: Олег Ольжич. "Господь багатий нас благословив", "Захочеш - і будеш..."
Домашнє завдання: завершити ідейно-художній аналіз опрацьованих віршів О. Ольжича, навчитись виразно читати.
Урок 07 квітня (асинхронний режим)
Тема: Контрольна робота з теми "Творчість Василя Симоненко, Марини Павленко, Любов Пономаренко"
Завдання: 👉тут
Урок 24 березня (асинхронний режим)
Тема: Урок позакласного читання. Степан Васильченко. Оповідання "Приблуда"
Завдання:
1. Прочитати 👉 оповідання "Приблуда"
Домашнє завдання: Прочитати оповідання Любов Пономаренко "Гер переможений" С. 183-189.
Урок 17 березня (синхронний режим)
Тема: Марина Павленко. " Русалонька із 7- В або прокляття роду Кулаківських"
Домашнє завдання: виконати 👉 тести.
Урок 14 березня (асинхронний режим)
Тема: Марина Павленко. " Русалонька із 7- В або прокляття роду Кулаківських"
Завдання:
1. Опрацювати відеоурок 👇
Домашнє завдання: Прочитати повість до кінця.
Урок 10 березня (синхронний режим)
Тема: Урок виразного читання. Конкурс на найкращого читця поезій В. Симоненка
Домашнє завдання: Опрацювати у підручнику С.212-219.
Урок 28 лютого (асинхронний режим)
Тема: Контрольна робота з розділу "Ти знаєш, що ти людина?"
Завдання 👉тут
Виконати протягом уроку та надіслати вчителю на пошту!
Урок 24 лютого (асинхронний режим)
Тема: Узагальнення вивченого з розділу "Ти знаєш, що ти людина?"
Завдання:
1. Надіслати відео вірша напам'ять.
2. Виконати 👉 тести.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з розділу "Ти знаєш, що ти людина?" (повторити С.143-204).
Урок 14 лютого (синхронний режим)
Тема: Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив...»
Домашнє завдання: вміти розповідати про Ліну Костенко, цікаві факти з життя поетеси, виразно читати поезію "Дощ полив".
Урок 10 лютого (асинхронний режим)
Тема: Творчість О. Стороженка та Богдана Лепкого
Завдання:
1. Надіслати домашнє завдання на перевірку.
Домашнє завдання: виконати інтерактивні вправи 👇
Урок 31 січня (асинхронний режим)
Тема: Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору
Завдання:
1. Опрацювати відеоурок та зробити короткий конспект 👇
Домашнє завдання: Прочитати оповідання Богдана Лепкого "Мишка" С. 193-196.
Урок 31 січня
Тема: Урок позакласного читання. Григір Тютюнник. «Вогник далеко в степу»
Завдання:
1. Прочитати 👉 "Вогник далеко в степу"
2. Опрацювати 👉презентацію.
Домашнє завдання: Прочитати С. 183-189.
Урок 24 січня (синхронний режим)
Тема: Художні образи твору. Мова персонажів
презентація до урокуДомашнє завдання: навести 3-4 приклади художньої деталі у раніше вивчених творах на уроках української літератури, вміти пояснити.
Урок 20 січня (синхронний режим)
Тема: Ідея самопожертви. Характиристика образу Климка
Домашнє завдання: написати власне завершення повісті "Климко" (обсяг 0,5 сторінки).
Урок 23 грудня (синхронний режим)
Тема: Підсумковий урок за 1 семестр
Урок 13 грудня (асинхронний режим)
Тема: Контрольна робота (письмовий твір за повістю "Гуси-лебеді летять..." Михайла Стельмаха)
Завдання:
1. Написати твір на одну із запропонованих тем (обсяг 1-1,5 сторінки):
1) «Поетична розповідь про дитинство (за повістю “Гуси-лебеді летять’’)»
2) "Стародавні уявлення і вірування нашого народу в повісті “Гуси-лебеді летять’’
3) "Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика".
2. Надіслати учителю твір на перевірку 👉
mytchenkosvitlana@gmail.com
Урок 09 грудня (асинхронний режим)
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Створення каліграм про природу
Завдання:
1. Надіслати фото домашньої роботи мені на пошту.
2. Опраювати презентацію до уроку.
3. Вибрати поезію про природу та створити власний каліграм.
Домашнє завдання: завершити роботу над створенням каліграма та надіслати учителю.
Урок 29 листопада (синхронний режим)
Тема: Звичаї, традиції українців. Єдність світу природи і світу дитячої душі. Образ гусей-лебедів
Відеоурок 👇
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 15 листопада (асинхронний режим)
Тема: Шляхетність, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. Використання в повісті фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації)
Завдання:
1. Надіслати вчителю у Вайбер домашнє завдання.
2. Подивитись відеоурок 👇
3. Виконати 👉тести.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Тарас Шевченко. Андрій Чайковський"
Урок 11 листопада (синхронний режим)
Тема: Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет повісті
Домашнє завдання: підготуватися до характеристики образу Павлуся (виписати 10 цитат із твору).
Урок 28 жовтня (синхронний режим)
Тема: Тарас Шевченко. Балада "Тополя". Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності
Домашнє завдання: вивчити напам'ять "Заповіт" Т. Г. Шевченка.
Урок 21 жовтня (асинхронний режим)
Тема: Урок позакласного читання. В. Близнець. " Звук павутинки"👉 текст
Аудіокнига 👇
Домашнє завдання: Написати відгук (враження) про прочитаний твір (обсяг 0, 5 сторінки).
Урок 18 жовтня (синхронний режим)
Тема: Тарас Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі («Мені тринадцятий минало…»)
Домашнє завдання: опрацювати С. 60-61, дати відповіді на запитання С. 58-59 (усно) у підручнику. Зробити короткий конспект головних віх життя поета, записати у зошити літературний аналіз поезії "Мені тринадцятий минало" 👉 з презентації.
Урок 14 жовтня (асинхронний режим)
Тема: Контрольної робота з теми "Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко"
Виконати завдання 👉тут.
Урок 11 жовтня (асинхронний режим)
Тема: Підготовка до контрольної роботи
Виконати завдання 👉тут.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко"
Урок 04 жовтня (синхронний режим)
Тема: Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Лідерські якості Захара Беркута. Характеристика образу Тугара Вовка
Домашнє завдання: виконати завдання №9, 12, С.57.
Урок 30 вересня (асинхронний режим)
Тема: Патріотична ідея у творі. Уславлення сміливості, патріотизму, вірності в образах Максима і Мирослави
Завдання:
1. Виконати завдання 👉тут.
Домашнє завдання: підготуватися до порівняльної характеристики Захара Беркута та Тугара Вовка (виписати по декілька цитат).
Урок 27 вересня
Тема: Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників у повісті. Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті
Домашнє завдання: прочитати повість Івана Франка "Захар Беркут" до кінця.
Урок 20 вересня (асинхронний режим)
Тема: Складання коломийок на тему шкільного життя
Завдання:
1. Скласти коломийку на тему шкільного життя. (надіслати мені на пошту)
2. Виконати 👉тести.
Домашнє завдання: підготувати цікаві біографічні відомості про Івана Франка (презентація, письмове повідомлення, колаж, інше)
Урок 16 вересня (синхронний режим)
Тема: Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» – «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Будова, ритм коломийок. Життєствердний і гумористичний пафос
Домашнє завдання: опрацаювати С.14-19.
Урок 13 вересня
Тема: Козацькі та чумацькі пісні
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 09 вересня
Тема: «Гомін, гомін по діброві». Трагізм і героїзм козацьких і чумацьких пісень
Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну пісню на вибір (козацьку або чумацьку).
Урок 06 вересня (синхронний режим)
Тема: «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою» (1 пісня – на вибір учителя). Трагізм і героїзм у козацьких піснях
Домашнє завдання: Зробити ідейно-художній аналіз пісні «Стоїть явір над водою» (тема, ідея, жанр пісні, повтори, риторичні оклики, епітети, звертання, протиставлення).
Урок 05 вересня
Тема: Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, рекрутські та солдатські, бурлацькі, наймитські й заробітчанські тощо). Ідейно-художнє багатство їх. Висловлювання відомих людей про українські народні пісні
Домашнє завдання: Прочитати С. 6-7 у підручнику, вивчити назви різновидів суспільно-побутових пісень.
Урок 02 вересня (синхронний)
Тема: Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником, його особливість і значення. Функції мистецтва
Домашнє завдання: Прочитати С. 3-4.
Урок 07 червня (офлайн)
Тема: Підсумковий урок за рік. Рекомендована література для читання влітку
Урок 03 червня (офлайн)
Тема: Повторення вивченого з теорії літератури
Виконати 👉тести.
Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇
Урок 31 травня (офлайн)
Тема: Повторення вивченого у 6 класі
Завдання:
1. Виконати 👉тести
2. Виконати інтерактивні вправи 👇
Домашнє завдання: намалювати малюнок до улюбленого твору, який прочитали на уроках української літератури у 6 класі.
Урок 27 травня (офлайн)
Тема: Контрольна робота з теми "Гумористичні твори"
Завдання 👉тут
Урок 24 травня (онлайн)
Тема: Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала». Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Гумористичні твори".
Урок 20 травня (онлайн)
Тема: Павло Глазовий. «Найважча роль». Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
Домашнє завдання: виконатит 👉тести.
Урок 17 травня (офлайн)
Тема: Література рідного краю
1. Надіслати фото домашньої роботи мені на пошту.
2. Опрацювати 👉презентацію.
Домашнє завдання: зробити короткий конспект переглянутої на уроці презентації та надіслати фото мені на пошту.
Урок 13 травня (онлайн)
Тема: Степан Руданський. «Добре торгувалось»., "Запорожі у короля". Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві
1. Відеоурок 👇
Домашнє завдання: підготуватися до уроку з літератури рідного краю: написати у зошиті повідомлення про одного з письменників на вибір: Михайло Коюбинський, Євген Гуцало, Степан Руданський, Василь Стус.
Урок 10 травня (офлайн)
Тема: Позакласне читання. Всеволод Нестайко. "Пригоди робінзона Кукурудзо"
Завдання: прочитати короткий зміст 👉тут, або прослухати аудіокнигу👉 тут.
Домашнє завдання: прочитати або дослухати твір до кінця.
Урок 06 травня (офлайн)
Тема: Леонід Глібов. "Муха і Бджола", "Жаба і Віл". Алегоричні образи
1. Відеоурок 👇
2. Робота в зошиті (з відеоуроку) надіслати фото мені!
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 03 травня (онлайн)
Тема: Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки
Домашнє завдання: опрацювати С. 233, навчитись виразно читати байку "Щука" (С. 239).
Урок 29 квітня (онлайн)
Тема: Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів.
1. Відеоурок 👇
2. Записати у зошит визначення "гумор", "сатира", "Жанри гумористичних творів".
Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал .
Урок 26 квітня (офлайн)
Тема: Література рідного краю. Письменники Вінниччини
Завдання:
1. Відеоурок 👇
2. Надіслати мені на пошту підготовлені вами на сьогодні презентаії чи інші матеріали про письменників Вінниччини.
Домашнє завдання: Опраювати С. 232-233 у підручнику, підготувати усне повідомлення про Леоніда Глібова (цікаві факти про життя письменника).
Урок 22 квітня (офлайн)
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Твір-характеристика головного персонажа твору Лесі Ворониної "Таємне товариство боягузів..."
Завдання:
1. Написати твір-характеристику головного персонажа твору Лесі Ворониної "Таємне товариство боягузів..." (обсяг 1 сторінка, надіслати на пошту вчителю до 18:00 год.).Під час написання користуйтесь пам'яткою "План-характеристика літературного персонажа" 👇
2. План-характеристика літературного персонажа :
Ø Ім `я персонажа, його місце в
творі.
Ø Зовнішній
вигляд, портрет героя
Ø Його риси
характеру, вчинки, ставлення до інших героїв твору.
Ø Ставлення інших
героїв до персонажа.
Ø Ставлення автора
до свого героя.
Ø Моє ставлення до героя літературного твору.
Цитата – це коротенькі
уривки з твору, які підтверджують ваші думки про літературного героя. Цитати
беруться в лапки. Їх повинно бути небагато (2-3 на весь твір).
Увага! Діти, з 18 квітня по 21 квітня я на курсах!
Урок 15 квітня (офлайн)
Тема: Контрольна робота з теми " Пригоди і романтика"
Завдання 👉тут
Урок 12 квітня (онлайн)
Тема: Робота над текстом твору Лесі Ворониної "Таємне товариство боягузів..."
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (повторити твори В. Нестайка, Я Стельмаха, Л. Ворониної)
Урок 08 квітня (онлайн)
Тема: Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (повторити твори В. Нестайка, Я Стельмаха, Л. Ворониної)
Урок 05 квітня (офлайн)
Тема: Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги
Завдання:
1. Виконати інтерактивну вправу 👇
2. Подивитись навчальне відео 👇
Домашнє завдання: виписати 10 цитат з тексту для характеристики Клима.
Урок 1 квітня (онлайн)
Тема: Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів..."
Завдання:
1. Відеоурок 👇
Домашнє завдання: виконати 👉 тести
Урок 29 березня (офлайн)
Тема: Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів..."
Завдання:
1. Прочитати С. 186-192.
2. Виконати інтерактивну вправу👇
Домашнє завдання: прочитати "Таємне товариство боягузів..." до кінця.
Урок 25 березня (онлайн)
Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера". Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв
Завдання:
1. Опрацювати відеоурок.
2. Зробити записи з відеоуроку у зошит.
Домашнє завдання:
1. Виконати інтерактивну вправу 👇
2. Скласти пам’ятку для клубу романтиків-шукачів пригод
Запам’ятайте!
Романтик – це непересічна особистість, що діє в незвичайних обставинах, якій властиві яскраві почуття, безстрашність, гостра реакція на спричинену кривду.
Наприклад:
1) Завжди прагнути до пізнання нового, незвіданого, таємничого.
2) Не зупинятися на досягнутому.
3) Багато читати, бути допитливим.
4) Бути сміливим та відважним.
5) Розвивати свої фізичні здібності, тренуватися, загартовуватися, щоб у будь-який момент прийти комусь на допомогу.
Урок 22 березня (офлайн)
Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера". Таємничі, незвичайні події у творі
Завдання:
1. Виконати інтерактивну вправу 👇
https://learningapps.org/view8329315Урок 18 березня (онлайн)
Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"
Завдання:
1. Опрацювати відеоурок 👇
2. Зробити записи з відеоуроку у зошит.
Домашнє завдання: прочитати повість повністю (С. 157-184)
Урок 15 березня (офлайн)
Тема: Ярослав Стельмах. " Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера"
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
2. Записати паспорт твору ( з відеоуроку) у зошит.
Домашнє завдання: прочитати С. 157-164.
Урок 25 лютого (офлайн)
Тема: Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки"
Завдання:
1. Опрацювати С. 122-123.
2. Прочитати розділ 1 "Тореадори з Васюківки" С.123-134.
Домашнє завдання: виконати завдання на С. 134 - 135.
Урок 04 лютого (офлайн)
Тема: Ірина Жиленко. "Гном у буфеті", "Підкова"
Завдання:
1. Подивитись та звернути увагу на виразне читання👇
2. Зробити ідейно-художній аналіз поезій Ірини Жиленко (визначити тему, ідею, художні засоби).
Домашнє завдання:
1. Виразно читати поезії Ірини Жиленко.
2. Виконати 👉тести.
Урок 01 лютого (онлайн)
Тема: Ірина Жиленко. «Жар-Птиця». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу
Домашнє завдання: Прочитати С. 82-85.
Урок 28 січня (офлайн)
Тема: Урок позакласного читання. Оповідання "Найкращий намет" Ярослава Стельмаха
Завдання:
1. Прочитати оповідання "Найкращий намет" Ярослава Стельмаха 👉скорочено .
Домашнє завдання: Схарактеризуйте Микиту із сусіднього табору, його стосунки з батьками, прослідкуйте його «спорідненість» із героями інших творів, наприклад, Федьком-халамидником чи Явою та Павлушею (письмово). Обсяг 0, 5 сторінки, виконане завдання надіслати на електронну пошту вчителю.
Урок 25 січня (онлайн)
Тема:Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей
Домашнє завдання: виконати завдання 11, 12 на С.81.
Урок 14 грудня (онлайн)
Тема: Контрольна робота з теми "Творчість В. Рутківського, Л. Українки"
Завдання: 👉тут
Урок 10 грудня (офлайн)
Тема: І. Калинець. Оповідання-казка "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою"
Завдання:
Прочитати 👉 казку " Хлопчик-фігурка, який задоволений собою" І. Калинця.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи ( творчість В. Рутківського, Л. Українки).
Урок 07 грудня (офлайн)
Тема: Література рідного краю
Завдання:
1. Надіслати учителю відео вірша напам'ять "Як дитиною бувало..".
2. Опрацювати 👉презентацію.
3. Прочитати у підручнику С. 242-244.
Домашнє завдання: Вміти розповідати про С. Руданського, виразно читати співомовки "Добре торгувалось", "Гуменний".
Урок 03 грудня (офлайн)
Тема: Леся Українка. "Тиша морська". Значення мистецтва в житті людини. Гармонія людини і природи
Завдання: зробити ідейно-художній аналіз (тема, ідея, жанр, художні засоби) поезії "Тиша морська" користуючись презентацією до уроку.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш Л. Українки "Як дитиною бувало".
Урок 30 листопада (онлайн)
Тема: Леся Українка (Лариса Петрівна Косач). Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. «Мрії». "Як дитиною бувало". Неповторний світ дитинства в поезіях
Домашнє завдання: виразно читати вірш "Мрії", вміти розповідати цікаві факти про дитинство Лесі Українки.
Урок 26 листопада (офлайн)
Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки»
Завдання:
1. Виконати 👉тест.
Домашнє завдання: підготувати повідомлення чи презентацію про дитинство Лесі Українки.
Урок 23 листопада (онлайн)
Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки».Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників. Незвичайні здібності козаків-характерників
Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇
Урок 19 листопада (офлайн)
Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» .Сміливість і відвага козацьких джур
Завдання:
1. Виконати 👉тести.
2. Виконати інтерактивну вправу👇
Домашнє завдання: написати міні-твір (обсяг 0,5 сторінк"Мої враження від прочитаної повісті Джури козака Швайки".
Надіслати виконану домашню роботу на перевірку! 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com
Урок 16 листопада (офлайн)
Тема: В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах») – твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях
Завдання:
1. Опрацювати 👉презентацію.
2. Інформацію слайдів № 12, 13, 16 записати у зошити.
Домашнє завдання: прочитати 👉скорочений текст роману або👉 прослухати аудіокнигу.
Урок 12 листопада (офлайн)
Тема: Контрольна робота з теми "Пісні літературного походження. Микола Вороний. Тарас Шевченко"
Завдання: 👉тут
Надіслати виконану роботу до кінця уроку на перевірку! 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com
Урок 09 листопада (онлайн)
Тема: Тарас Шевченко. Поема "Іван Підкова"
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Пісні літературного походження. Микола Вороний. Тарас Шевченко"
Урок 05 листопада (онлайн)
Тема: Тарас Шевченко. "Думка" ( "Тече вода в синє море...")
Домашнє завдання: прочитати поему "Іван Підкова".
Урок 02 листопада (онлайн)
Тема: М. Вороний. "Євшан-зілля". Краса природи рідного краю в поемі. Образи та художні засоби твору. Актуальність поеми.
Домашнє завдання: написати твір "Хто є справжнім патріотом України?" ( обсяг 0, 5 сторінки).👇
Домашнє завдання надіслати на перевірку учителю на адресу: mytchenkosvitlana@gmail.com
Урок 23 жовтня (офлайн)
Тема: Позакласне читання. Євген Гуцало "До Танаськи по молоко"
Завдання:
1. Подивитьсь відеопрезентацію про Євгена Гуцала 👇
1. Прочитати оповідання "До Танаськи по молоко" 👉 тут або послухати аудіотекст оповідання 👉тут.
Домашнє завдання: виконати тести.
Урок 22 жовтня (офлайн)
Тема: Микола Вороний. Поема «Євшан-зілля»
Завдання:
1. Подивитьсь відеопрезентацію про Миколу Вороного 👇
2. Прочитати поему "Євшан-зілля" ( С. 36-38).
3. Опрацювати теоретичний матеріал С. 40-41. Виписати визначення у зошит та вивчити.
Домашнє завдання: виконати письмово завдання С. 39 (1-3), С. 42 (1-3).
Урок 19 жовтня (офлайн)
Тема: «Ой у лузі червона калина похилилася» С.Чарнецького і Г.Труха – пісня, що стала народною
Завдання:
1. Надіслати вчителю відео 👉вірш напам'ять "Молитва" О. Кониського.
2. Опрацювати 👉презентацію.
3. Послухати аудіозапис пісні👇
Урок 12 жовтня (онлайн)
Тема: Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, її зв’язок із «Молитвою» О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України
Домашнє завдання: вивчити напам'ять «Молитву» О. Кониського й М. Лисенка.
Урок 08 жовтня ( офлайн)
Тема: Патріотичні мотиви пісень літературного походження. «Ще не вмерла України…» .П. Чубинського, М. Вербицького — національний гімн нашої держави
Завдання:
1. Опрацювати 👉презентацію.
2. Законспектувати у зошити слайд №9.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять гімн "Ще не вмерла України..."
Урок 01 жовтня ( офлайн)
Тема: Контрольна робота з теми " Вступ. Календарно-обрядові пісні"
Завдання: контрольна робота
Урок 28 вересня ( офлайн)
Тема: Підготовка до контрольної роботи
Завдання: виконати 👉 завдання
Урок 24 вересня ( офлайн)
Тема: Повторення вивченого про календарно-обрядові пісні
Завдання:
1. Повторити матеріал С. 3-27.
2. Виконати👉 тести.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми " Вступ. Календарно-обрядові пісні".
Тема: Підсумковий урок
Виконайте, будь ласка, вправу👇
.
Урок 26 квітня ( офлайн)
Тема: Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання "Дивак"
Завдання:
1. Навчитися виразно читати уривок з оповідання "Дивак" (уривок на Ваш вибір).
2. Записати голосове повідомлення (тривалістю 5 хв.) та ніслати учителю до кінця уроку.
Домашнє завдання: Прочитати оповідання М. Вінграновського "Сіроманець".
Урок 23 квітня ( онлайн)
Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак". Добрий, чуйний, допитливий хлопчик Олесь
Домашнє завдання: виконати 👉тест.
Урок 19 квітня ( офлайн)
Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак"
Завдання:
1. Подивитись відео про Г. Тютюнника 👇
2. Прочитати С. 214-215.
Домашнє завдання: Прочитати оповідання "Дивак" (С. 214-222).
Урок 16 квітня ( офлайн)
Тема: Зв'язне мовлення. Художній етюд про природу
Завдання:
1. Подивіться відеоурок 👇
Домашнє завдання: завершити роботу над написанням етюду, переписати твір у робочий зошит.
Урок 12 квітня ( онлайн)
Тема: Максим Рильський. Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям
Домашнє завдання: виконати завдання у зошиті тест-контроль С. 91-92.
Урок 09 квітня ( офлайн)
Тема: Максим Рильський. Поезія "Дощ", "Осінь-маляр із палвтрою пишною", "Люби природу не як символ".
Завдання:
1. Прочитати С. 209.
2. Дати відповіді на питання С. 210, (вгорі 3 питання).
3. Навчитись виразно читати поезії "Дощ", "Осінь-маляр із палвтрою пишною", "Люби природу не як символ" С 210-212.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять на вибір одну поезію М. Рильського .
Урок 05 квітня ( офлайн)
Тема: Контрольна робота з теми " Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало"
Завдання: виконати завдання 👉тут.
Урок 2 квітня ( онлайн)
Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось". Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків
Домашнє завдання: виконати 👉тести, підготуватися до контрольної роботи (за творами Т. Шевченка, Павла Тичини, Євгена Гуцала).
Урок 29 березня ( онлайн)
Тема: Євген Гуцало. Оповідання "Лось"
Домашнє завдання: придумайте і напишіть своє завершення оповідання.
Урок 26 березня ( онлайн)
Тема: Павло Тичина. Майстерне відтворення краси природи у поезіях
Домашнє завдання : прочитати оповідання "Лось" Євгена Гуцала.
Урок 22 березня ( онлайн)
Тема: Павло Тичина."Не бував ти у наших краях", "Гаї шумлять...", " Блакить моюдушу обвіяли..."
Домашнє завдання : вивчити напам'ять один вірш на вибір.
Урок 12 березня ( онлайн)
Тема: "Садок вишневий коло хати" - перлина світової та української ліричної поезії
Домашнє завдання : написати казку (0,5 сторінки) на тему "Садок вишневий коло хати".
Урок 05 березня ( онлайн)
Тема: Картини природи в поезіях Т. Г. Шевченка
Домашнє завдання : вивчити напам'ять вірш " Садок вишневий коло хати".
Урок 1 березня ( онлайн)
Тема: Тарас Шевченко. Україна часів поета. Оповідання С. Васильченка "В бур'янах"
Домашнє завдання : вивчити напам'ять вірш "За сонцем хмаронька пливе".
Урок 26 лютого ( офлайн)
Тема: Позакласне читання. Марина Павленко "Миколчині історії"
Завдання:
1. Пройти 👉тест.
2. Прочитати повість "Миколчині історії" короткий 👉зміст.
Домашнє завдання : Дати усні відповіді на питання С. 190 у підручнику.
Урок 22 лютого ( офлайн)
Тема: Контрольна робота з теми: "Леонід Глібов, літописні оповіді, Олександр Олесь, Зірка Мензатюк"
Завдання: виконати контрольну роботу👇
1. завдання №1
2. завдання №2.
Домашнє завдання : прочитати С. 186-190.
Урок 19 лютого ( офлайн)
Тема:Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків
Завдання:
1. Скинути розповіді та презентації про письменників-земляків у особисте повідомлення Вайбер або на електронну адресу - mytchenkosvitlana@gmail.com.
Домашнє завдання : підготуватися до контрольної роботи (повторити твори Леоніда Глібова, літописні оповіді, Олександра Олеся, Зірки Мензатюк).
Урок 15 лютого ( онлайн)
Тема: Екзотика старовинних українських замків. Образ Наталочки Руснак
Домашнє завдання : підготуватися до уроку літератури рідного краю ( підготувати повідомлення або презентацію про письменника рідного краю).
Урок 05 лютого ( онлайн)
Тема: " Микита Кожум'яка" - драматичний твір на тему народної казки.
Домашнє завдання : Прочитати " Таємниця козацької шаблі" С. 173-181.
Урок 01 лютого ( офлайн)
Тема: Олександр Олесь. "Княжа Україна"
Завдання: виконати 👉тестові завдання.
Домашнє завдання : Прочитати драматичний твір "Микита Кожум'яка" (підручник С. 159-170).
Урок 22 січня ( онлайн)
Тема: "Повість минулих літ" - найдавніший літопис наших днів.
Домашнє завдання : Прочитати С139-146. , вміти переказувати.
Урок 18 січня ( онлайн)
Тема: Леонід Глібов. Акровірші "Хто вона?", " Хто сестра і брат?", "Хто розмовляє?",
Домашнє завдання :
1. Виразно читати акровірші С. 134-136.
2. Вивчити визначення "акровірш".
3. Скласти акровірш.
Урок 15 січня ( онлайн)
Тема: Леонід
Глібов. Відомий український поет і байкар. «Химерний, маленький…», «Що за
птиця?». Фольклорна основа його віршованих загадок.
Домашнє завдання : прочитати статтю про Л. Глібова С.130-131, навчитися виразно читати вірші Л. Глібова С.132-133.
Урок 18 грудня ( офлайн)
Тема: Контрольна робота з теми: " Літературні казки. Загадки. Прислів'я"
Завдання👉 тут
Урок 14 грудня ( офлайн)
Тема: Зв'язне мовлення. Складання казки (оповідання) за прислів'ям(письмово)
Завдання:
1. Опрацювати 👉презентацію.
2. Написати казку або оповіданн'я за прислів'ям. (обсяг 0,5 сторінки).
Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи ( повторити у підручнику С. 65 -129.)
Урок 4 грудня ( офлайн)
Тема: Г. Пагутяк. Повість-казка "Лялечка і Мацько"
Завдання: дати відповіді на 👉запитання ( відповіді на запитання записати у робочий зошит з укр. літ.)
Домашнє завдання : Намалювати малюнок до казки " Лялечко і Мацько"
Урок 30. 11. 2020 р. ( офлайн)
Тема: Урок позакласного читання. Г. Пагутяк " Лялечка і Мацько"
Завдання: прочитати 👉скорочено повість-казку "Лялечка і Мацько"
Домашнє завдання : Навчитись переказувати повість-казку Г. Пагутяк "Лялечка і Мацько".
Урок 20. 11. 2020 р. ( офлайн)
Тема: Галина Малик. Повість-казка " Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"
Завдання: Переглянути 👉презентацію. Прочитати повість-казку " Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" 👉розділ 1-12.
Домашнє завдання : Опрацювати у підручнику С.95. Прочитати казку до 20 розділу.
Урок 16. 11. 2020 р. ( офлайн)
Тема: Виразне читання. Конкурс на найкращого декламатора уривків казки " Цар Плаксій та Лоскотон", які найбільше сподобалися.
Домашнє завдання : Навчитися переказувати уривок казки " Цар Плаксій та Лоскотон", який найбільше сподобався. (зняти відео та надіслати).
Урок 13. 11.2020 р. ( онлайн)
Тема: Василь Симоненко. Цікаві сторінки з життя митця. Казка "Цар Плаксій та Лоскотон". презентація до уроку
Домашнє завдання : Прочитати казку "Цар Плаксій та Лоскотон" до кінця, виконати 👉1. Тестові завдання. 2. Тестові завдання
Урок 09.11.2020 р. ( онлайн)
Тема: Василь Королів-Старий. Короткі відомості про письменника і його фантастичні казки. Добро і зло в казці " Хуха-Моховинка" презентація до уроку
Домашнє завдання: Прочитати казку "Хуха-Моховинка" до кінця (підручник С. 77-83).
Немає коментарів:
Дописати коментар