Дистанційне навчання

8-А українська мова


Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у Zoom

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09

Идентификатор конференции: 743 4053 8805

Код доступа: 4tTcAd

Електронна пошта вчителя👉mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 24 травня (асинхронний режим)

Тема: Повторення вивченого

Завдання: 

виконати 👉тест на повторення

17 травня

Контрольна робота

Урок 18 травня (асинхронний режим)

Тема: Повторення вивченого

Завдання: 

1. Виконати впр.382,383.

Домашнє завдання: виконати впр.386.

Урок 16 травня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи з теми "Речення з відокремленими членами"

Завдання: 

1. Дати відповіді на питання на С.173.

2. Виконати 👉завдання

Домашнє завдання:  підготуватися до контрольної роботи з теми  "Речення з відокремленими членами".

Урок 10 травня (асинхронний режим)

Тема: Узагальнення вивченого з теми "Речення з відокремленими членами"

Завдання: виконати впр. 374, 376..

Домашнє завдання:  виконати впр.377

Урок 09 травня (синхронний режим)

Тема: Узагальнення вивченого з теми "Речення з відокремленими членами"

Домашнє завдання:  виконати впр.375.

Урок 04 травня (асинхронний режим)

Тема: Створення висловлення з використанням речень, ускладнених відокремленими уточнювальними членами 

Завдання:

1. Написати міні-твір (обсяг 0,5 сторінки) про найкращого друга, використовуючи відокремлені уточнювальні члени речення. (уточнювальні члени речення підкреслити відповідно до їх синтаксичної ролі)

Домашнє завдання:  виконати 👉тести

Урок 02 травня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1. виконати впр.373, 374, 375.

Домашнє завдання:  пар. 37, виконати впр.377.

Урок 26 квітня (синхронний режим)

Тема: Відокремлені уточнювальні члени речення

Домашнє завдання: опрацювати пар. 36, виконати впр.365.

Урок 20 квітня (асинхронний режим)

Тема: РМ. Контрольний письмовий переказ тесту-опису пам’ятки історії й культури у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇


2. Написати переказ тексту на чернетці.

Домашнє завдання: завершити роботу над переказом у чернетці.

Урок 18 квітня (синхронний режим)

Тема: Розділові знаки при відокремлених членах речення

Домашнє завдання: виконати тести.

Урок 06 квітня (асинхронний режим)

Тема: Відокремлені обставини. Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати 👉тут.

Домашнє завдання: виконати впр.360

Урок 06 квітня (асинхронний режим)

Тема: Відокремлені додатки Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати впр.344, 345.

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: виконати впр.346.

Урок 04 квітня (синхронний режим)

Тема: Відокремлені прикладки. 

Домашнє завдання: виконати вправу 👇

Складіть і запишіть три речення з відокремленими прикладками так, щоб у пер шому реченні прикладка стосувалася власної назви, у другому – займенника, а в третьому – загального іменника.

Урок 23 березня (асинхронний режим)

Тема: Відокремленні означення, прикладки. Тренувальні вправи

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: виконати впр.332.

Урок 21 березня (синхронний режим)

Тема: Відокремлені прикладки

Відеоурок 👇

Домашнє завдання: вивчити пар.33, виконати впр.333, 335.

Урок 16 березня (синхронний режим)

Тема: Відокремленні означення

Домашнє завдання: виконати впр.318.

Урок 15 березня (асинхронний режим)

Тема: Відокремлені означення

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇

2. Виконати впр.306, 308, 309.

Домашнє завдання: Опрацювати пар.32, виконати впр.310.

Урок 09 березня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Звертання. Вставні слова".

Урок 07 березня (синхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи. Розділові знаки при звертанні і вставних словах

Домашнє завдання: дати відповіді на запитання С.141 (письмово).

Урок 01 березня (синхронний режим)

Тема: Групи вставних слів і словосполучень за значенням

Домашнє завдання: написати висловлення розповідного характеру з елементами роздуму «Техніка в моєму житті» з використанням самостійно дібраних вставних слів.

Урок 23 лютого (синхронний режим)

Тема: Вставні слова (словосполучення, речення)

Домашнє завдання:  вивчити пар.29, виконати впр. 288.

Урок 15 лютого (синхронний режим)

Тема: Звертання

Домашнє завдання:  вивчити пар.28, виконати впр. 277, 280.

Урок 09 лютого (синхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

Домашнє завдання:  виконати впр. 268 (завдання 2).

Урок 07 лютого (асинхронний режим)

Тема: Самостійна робота

Завдання 👉тут

Домашнє завдання:  виконати впр. 260, 261.

Урок 01 лютого (асинхронний режим)

Тема: Кома між однорідними членами речення

Завдання:

1. Виконати впр. 245, 246

Домашнє завдання: вивчити пар 23-25(бути готовим до самостійної роботи), виконати впр. 243.

Урок 26 січня (асинхронний режим)

Тема: Кома між однорідними членами речення

Завдання:

1. Виконати впр. 242, 244, 247.

Домашнє завдання: вивчити пар. 25, виконати впр. 248.

Урок 24 січня (синхронний режим)

Тема: Кома між однорідними членами речення

Завдання:

1. Опраювати теоретичний матеріал пар.25.

2. Виконати впр.238, 239.

Домашнє завдання: вивчити пар. 25, виконати впр.240.

Урок 18 січня (синхронний режим)

Тема: Однорідні та неоднорідні означення

Завдання:

1. Подивитись відеоурок👇


2. Виконати впр. 225, 226, 229.

Домашнє завдання: вивчити пар. 24, виконати впр.233.

Урок 12 січня (асинхронний режим)

Тема: Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях

Завдання:

1. Подивитись відеоурок👇


2. Виконати впр. 194, 198.

Домашнє завдання: виконати впр.199, 201.

Урок 21 грудня 

Тема: Повторення вивченого в 1 семестрі

Завдання:

1. Подивитись відеоурок, записати вправи з уроку у зошит

Домашнє завдання: Повторити тему "Словосполучення".

Урок 20 грудня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Односкладні речення"

Завдання  👉тут

Урок 15 грудня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

Виконати завдання 👉тут

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Односкладні речення".

Урок 13 грудня (асинхронний режим)

Тема: Безособові речення

Завдання:

1. Опрацювати пар.19

2. Виконати впр. 170, 175.

Домашнє завдання: вивчити пар.19, виконати впр.178.

Урок 08 грудня (асинхронний режим)

Тема: Узагальнено-особові речення

Завдання:

1. Опрацювати пар.18

2. Виконати впр. 163, 166.

Домашнє завдання: вивчити пар.18, виконати впр.168.

Урок 07 грудня (синхронний режим)

Тема: Означено-особові та неозначено-особові речення

Завдання:

1. Опрацювати пар.17

2. Виконати впр. 152, 154.

Домашнє завдання: вивчити пар.17, виконати впр.161.

Урок 01 грудня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Словосполучення і речення"

Завдання 👉тут

Урок 29 листопада (асинхронний режим)

Тема: Повторення та узагальнення теми

Завдання:

1. Виконати завдання для повторення на С.66-67.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи ( повторити С. 21-65).

Урок 23 листопада (синхронний режим)

Тема: Порівняльний зворот

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 17 листопада (асинхронний режим)

Тема: РМ. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі

Завдання:

1. Прослухайте текст та напишіть докладний переказ  тексту у  зошит 👇

Урок 15 листопада (асинхронний режим)

Тема: Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇


2. Виконати 👉завдання

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 09 листопада (синхронний режим)

Тема: Прикладка як різновид означення

Домашнє завдання: виконати впр. 108, вивчити правила пар. 11.

Урок 26 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання: 👉тут

Домашнє завдання: виконати впр.65, 67.

Урок 20 жовтня (асинхронний режим)

Тема:  Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) 

Завдання: переписати контрольний твір у зошит і надіслати на електронну пошту на перевірку.

Домашнє завдання: повторити правила пар. 6., виконати впр. 63.

Урок 19 жовтня (синхронний режим)

Тема:  Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом)

Домашнє завдання: завершити роботу над переказом у чернетці.

Урок 18 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання: 

1. 👉тут

2.  виконати впр. 66

Домашнє завдання: виконати впр. 68, повторити правила на С. 35.

Урок 13 жовтня (синхронний режим)

Тема: Способи вираження присудка. Простий і складений присудки

Домашнє завдання: опрацювати пар.6, виконати впр. 64, 65.

Урок 12 жовтня (асинхронний режим)

Тема: РМ. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності 

Завдання:

1. Опрацювати у підручнику С.195-196.

2. Виконати впр.411.

Домашнє завдання: завершити роботу над складанням плану роботи (впр.411).

Урок 11 жовтня (синхронний режим)

Тема: Способи вираження підмета

Домашнє завдання: повторити правила С.31-32., виконати впр. 59.

Урок 06 жовтня (синхронний режим)

Тема: Підмет

Домашнє завдання: опрацювати пар.5, виконати впр. 56.

Урок 04 жовтня (асинхронний режим)

Тема: Повторення й узагальнення теми

1.  Виконати 👉завдання.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Словосполучення ".

Урок 29 вересня 

Тема: Граматична помилка та її умовне позначення

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 28 вересня (синхронний режим)

Тема: Граматична помилка та її умовне позначення





Урок 27 вересня

Тема: РМ . Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів  відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури

Домашнє завдання: завершити роботу над діалогом.

Урок 22 вересня  (асинхронний режим)

Тема: Тренувальні вправи

1.  Виконати 👉завдання.

Домашнє завдання: написати есе " Що я відчуваю восени" (0,5 сторінки), використовуючи дієприкметникові звороти.

Урок 21 вересня 

Тема: Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова

Урок 20 вересня (асинхронний режим)

Тема: РМ. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок та зробити короткий конспект 👇


Домашнє завдання: виконати впр. 36(1, 2, 3 завдання).

Урок 15 вересня 

Тема: РМ. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки

Домашнє завдання: Опрацювати С.185, зробити конспект прочитаного.

Урок 14 вересня (синхронний режим)

Тема: Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова

Завдання:

1. Опраювати теоретичний матеріал пар. 3.

2. Виконати впр. 33, 34, 35.

Домашнє завдання: виконати впр. 37, 40.

Урок 13 вересня 

Тема: Морфологія й орфографія. Найважливіші пунктограми

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 08 вересня (асинхронний режим)

Тема: Морфологія. Орфографія (повторення)

Завдання: 

1. Виконати впр.25-29 

Домашнє завдання: виконати впр. 30, 31.

Урок 07 вересня 

Тема: Морфологія. Орфографія (повторення)

Завдання: 

1. Виконати впр.16-20 (письмово).

Домашнє завдання: виконати впр.21, 24(1,2 завд.).

Урок 06 вересня (синхронний режим)

Тема: Лексикологія. Фразеологія (повторення)

Завдання: 

1. Опраювати таблию С.11.

2. Виконати впр. 8-11.

Домашнє завдання: виконати впр.14.( одне завдання на вибір).

Урок 05 вересня 

Тема: Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті

Завдання: усно опраювати у підручнику С. 4-7.

Домашнє завдання: прочитати С. 4-7, вміти давати відповіді на запинання на С. 7.

Урок 08 червня (офлайн)

Тема: Підсумковий урок

Урок 07 червня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого про прислівник, прийменник, сполучник, частку, вигук

Завдання:

Виконати вправу 👇

Домашнє завдання: підготувати цікаві факти про українську мову.

Урок 02 червня (онлайн)

Тема: Повторення вивченого про прислівник, прийменник, сполучник, частку, вигук

Завдання:

Виконуємо вікторину 👇

Домашнє завдання: виконати онлайн-вправу 👇

Урок 01 червня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого про дієприкметник та дієприслівник

Завдання:

1. Виконати 👉тести

Домашнє завдання: повторити теоретичний матеріал пар. 18-30.

Урок 31 травня (онлайн)

Тема: Повторення вивченого про дієприкметник та дієприслівник

Завдання:

1. Відеоурок 👇


Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 26 травня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого про дієслово

Завдання:

1. Виконуємо тестові завдання С. 206-208  у підручнику.

Домашнє завдання: виконати впр. 565.

Урок 25 травня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого про дієслово

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: виконати  вправу 👇

Урок 24 травня (онлайн)

 Тема: Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, написання і використання їх у мовленні

Завдання:

1. Відеоурок 👇

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 19 травня (онлайн)

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, написання і використання їх у мовленні

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Подумайте й дайте відповіді на запитання у формі розповіді на лінгвістичну тему. 
1. Чому частини мови поділяють на самостійні та службові? 
2. Що лежить в основі поділу самостійних частин мови на змінні й незмінні? 
3. Які є змінні самостійні частини мови? 
4. Які ви знаєте форми дієслова? 
5. Які особливості має прислівник як самостійна частина мови? 6. Які є службові частини мови? Чому їх називають службовими? 
7. Яке місце вигуку серед частин мови?
Домашнє завдання: виконати 👉 тести.

Урок 18 травня (офлайн)

Тема: Контрольної роботи з теми "Частка. Вигук"

Завдання 👉тут

Урок 17 травня (офлайн)

Тема: Кома і знак оклику при вигуках. Дефіс у вигуках

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Службові частини мови. Вигук".

Урок 12 травня (онлайн)

Тема: Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Опраювати пар. 51.

3. Виконати впр. 543, 544, 545.

Домашнє завдання: виконати впр. 551.

Урок 11 травня (офлайн)

Тема: Написання часток -бо, -но, -то, -таки

1. Повторити правила на С.183.

2. Виконати  👉завдання.

Домашнє завдання: виконати  👉тести.

 Урок 10 травня (онлайн)

Тема:   Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу

виконати 👉тести

Домашнє завдання: виконати 👉перевірочну роботу  

Урок 05 травня (онлайн)

Тема: Правопис часток не та ні з різними частинами мови

Завдання:

1. Повторити правила пар. 50.

2. Виконати впр. 536, 537.

3. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: виконати впр. 539.

Урок 04 травня (офлайн)

Тема: Правопис часток не та ні з різними частинами мови

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Опраювати теоретичний матеріал пар. 50.

3. Виконати впр. 533, 534.

Домашнє завдання: виконати впр. 535.

Урок 03 травня (онлайн)

Тема: Правопис часток

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Виконати впр. 522, 523, 526.

Домашнє завдання: виконати впр. 528, 529.

Урок 28 квітня (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі

Завдання: 

1. Допрацювати переказ, переписати у зошит та надіслати вчителю на перевірку 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Домашнє завдання: виконати тести.

Урок 27 квітня (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Написати переказ з відеоуроку.

Домашнє завдання: завершити роботу над переказом у чернеті.

Урок 26 квітня (онлайн)

Тема: Частка як службова частина мови

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Опрацювати теоретичний матеріал пар. 48

 3. Виконати впр. 509, 511.

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал С. 179-180, виконати впр. 516.

Увага! Діти, з 18 квітня по 21 квітня я на курсах!

Урок 14 квітня (онлайн)

Тема: Написання сполучників разом і окремо

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Опрацювати теоретичний матеріал пар. 

 3. Виконати впр. 495, 497, 498.

Домашнє завдання: вивчити правила С. 175, виконати впр. 503.

Урок 13 квітня (офлайн)

Тема: Сполучники сурядності і підрядності

Завдання:

1. Повторити теоретичний матеріал пар. 46.

2. Виконати впр. 492, 493 (надіслати виконані вправи на перевірку)

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 12 квітня (офлайн)

Тема: Сполучники сурядності і підрядності

Завдання:

1.  Відеоурок 👇

2. Опрацювати пар. 46.
3. Виконати впр. 482, 486.

Домашнє завдання: виконати впр. 487.

Урок 07 квітня (онлайн)

Тема: Сполучник як службова частина мови

Завдання:

1. Повторити теоретичний матеріал пар. 45.

2. Виконати впр. 476, 478, 479.

Домашнє завдання: виконати впр. 480.

Урок 06 квітня (офлайн)

Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за походженням

1.  Відеоурок 👇


Завдання:

1. Опрацювати пар. 45.

2. Виконати впр. 469, 470, 473.

Домашнє завдання: вивчити  правила § 45, виконати впр. 474.

05 квітня (онлайн)

Тема: Контрольний диктант

Урок 31 березня (онлайн)

Тема: Особливості вживання прийменників

1.  Відеоурок 👇



Завдання:

1. Опрацювати пар. 44.

2. Виконати впр. 457, 458, 459.

Домашнє завдання: вивчити  правила § 44 виконати впр. 464.


Урок 30 березня (офлайн)

Тема: Письмовий портретний нарис в публіцистичному стилі

Завдання:

1. Переписати нарис у зошит та надіслати вчителю на перевірку 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Домашнє завдання: виконати тести.

Урок 29 березня (офлайн)

Тема: Письмовий портретний нарис в публіцистичному стилі

1.  Відеоурок 👇


2. Опрацювати  теоретичний матеріал С. 235.

3. Виконати впр. 623.

Домашнє завдання: завершити роботу над написанням нарису у чернетці.

Урок 24 березня (онлайн)

Тема: Написання прийменників

1.  Відеоурок 👇


Завдання:

1. Опрацювати пар. 43.

2. Виконати впр. 448, 449.

Домашнє завдання: вивчити  правила § 43 виконати впр. 450, 451.

Урок 23 березня (офлайн)

Тема: Прийменник як службова частина мови

Завдання:

1.  Відеоурок 👇


2. Вивчити правила пар. 42.

3. Виконати впр. 438, 440.

Домашнє завдання: вивчити  правила § 42 виконати впр. 443.


Урок 22 березня (офлайн)

Тема:  Контрольна робота з теми "Прислівник"

Завдання: 👉 тут

Урок 17 березня (офлайн)

Тема: Узагальнення вивченого з теми " Прислівник"

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Виконати тести с. 149-150.

Домашнє завдання: підготуватись до контрольної роботи з теми " Прислівник".

Урок 16 березня (онлайн)

Тема: Написання прислівникових сполук окремо

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇


2. Вивчити правила пар. 40.

3. Виконати впр. 411, 417.

Домашнє завдання: вивчити  правила § 40 виконати впр. 419.

Урок 15 березня (офлайн)

Тема: Написання прислівників разом і з дефісом

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Опрацювати правила на С. 137-138.

3. Виконати впр. 390-395.

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал § 39, виконати впр. 396, 397.

Урок 03 лютого (онлайн)

Тема: Прислівник

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал § 32, виконати впр. 333, 344.

Урок 02 лютого (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Дієприслівник"

Завдання: 👉тут.

Урок 01 лютого (онлайн)

Тема: Узагальнення з теми "Дієприслівник"

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Дієприслівник"

Урок 27 січня (офлайн)

Тема:Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі

 Завдання:

1. Переписати контрольний письмовий твір у зошит та надіслати на перевірку вчителю на електронну адресу. Обсяг 1, 5 сторінки.

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 26 січня (офлайн)

Тема:Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі

 Завдання:

1. Опрацювати пам'ятку 👇

2. Написати твір розповідного характеру на одну із запропонованих тем:

1) "Приготування обіду"

2) "Приготування борщу"

3) "Виготовлення шпаківні"

4) "Як я прибираю кімнату".

Домашнє завдання: завершити роботу над твором у чернетці.

Урок 25 січня (онлайн)

Тема: Написання не з дієприслівниками

Домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал§ 29, виконати впр. 317.

Урок 14 грудня (онлайн)

Тема: Написання не з дієприкметниками

Домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал§ 23, виконати впр. 237.

Урок 09 грудня (офлайн)

Тема: Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження

Завдання:

1. Надіслати на перевірку звіт про виконану роботу (дз за 07 грудня) 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

2. Виконати 👉тести.

3. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: виконати впр. 247.

Урок 08 грудня (офлайн)

Тема: Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження

Завдання:

1. Опрацювати пар. 24

2. Виконати впр. 240, 241.

Домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал§ 24, виконати впр. 249.

Урок 07 грудня (онлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т. ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то

Домашнє завдання: завершити роботу над написанням звіту.

Урок 02 грудня (офлайн)

Тема: Дієслівні форми на -но, -то

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇


2. Опрацювати теоретичний матеріал на С. 87.

3. Виконати впр. 252, 253.

Домашнє завдання: виконати впр. 256.

Урок 01 грудня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати впр. 204, 213.

2. Виконати 👉тести.

Домашнє завдання: виконати впр. 216.

Урок 30 листопада (онлайн)

Тема: Творення, відмінювання і правопис пасивних дієприкметників

Домашнє завдання: опрацювати § 21, виконати впр. 210, 211.

Урок 25 листопада (онлайн)

Тема: Творення, відмінювання і правопис активних дієприкметників

Домашнє завдання: опрацювати § 20, виконати впр. 205, 206.

Урок 24 листопада (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) в художньому стилі 

Завдання:

1. Завершити роботу над твором-описом.

2. Переписати твір у зошит та надіслати учителю на перевірку  до кінця уроку на електронну адресу👇

                                              mytchenkosvitlana@gmail.com

Домашнє завдання: виконати вправу 197.

Урок 23 листопада (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) в художньому стилі 

Завдання:

1. Опрацювати у підручнику С. 222-223.

2. Опрацювати поданий нижче матеріал 👇

Складаючи  твір-опис зовнішності людини в художньому стилі варто врахувати:
1.Розгляньте уважно картину, подумайте, чи її назва розкриває тему.

2.Доберіть художні засоби, що допоможуть описати зовнішність зображеної людини.

3.Розкажіть про передній план картини.

4.Опишіть головного героя картини: його портретні риси, одяг, взуття, позу, в якій його зображено.

5.Назвіть особливі деталі, використані художником для розкриття образу героя.

6.Відтворити опис спочатку подумки, а потім — в усній або писемній формі.

            Памʼятка “Як працювати над твором за картиною»

1.Розгляньте уважно картину, подумайте, чи її назва розкриває тему.

2.Доберіть художні засоби, що допоможуть описати зовнішність зображеної людини.

3.Розкажіть про передній план картини.

4.Опишіть головного героя картини: його портретні риси, одяг, взуття, позу, в якій його зображено.

5.Назвіть особливі деталі, використані художником для розкриття образу героя.

6.Відтворити опис спочатку подумки, а потім — в усній або писемній формі.

Орієнтовний план твору-опису зовнішності людини:

I. Хто ця людина.

II. Її зовнішність.

    1. Що найперше впадає у вічі.

    2. Зріст, постава людини.

    3. Волосся, зачіска.         

    4. Риси та вираз обличчя. Міміка, жести.

    5. Одяг.

III. Що подобається (запам'ятовується) в зовнішності людини.

 3. Написати твір-опис за однією із запропонованих картин               

                                                       👇

Картини Миколи Пимоненка


Автопортрет Тараса Григоровича Шевченка
Картини Олександра Мурашка






Домашнє завдання: завершити роботу над написанням твору на чернетці.

Урок 18 листопада (онлайн)

Тема: Розділові знаки при дієприкметниковому звороті

Домашнє завдання: повторити правила § 19, виконати впр. 194. 

Урок 17 листопада (офлайн)

Тема: Дієприкметниковий зворот

Завдання:

1.  Подивитись відеоурок 👇


2. Опрацювати правила С.68.

Виконати впр.188,190, 192.

Домашнє завдання: опрацювати § 19, виконати впр. 195.

Урок 16 листопада (онлайн)

Тема: Дієприкметник як особлива форма дієслова

Домашнє завдання: опрацювати §1, виконати впр. 177, 181.

Урок 11 листопада (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Дієслово"

Завдання: 👉тут

Надіслати виконану роботу до кінця уроку на перевірку! 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 10 листопада (онлайн)

Тема: Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Дієслово"

Домашня робота: Підготуватися до контрольної роботи з теми "Дієслово" (повторити §3-16).

Урок 09 листопада (онлайн)

Тема: Написання не з дієсловами

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 04 листопада (онлайн)

Тема: Написання не з дієсловами

Домашня робота: вивчити теоретичний матеріал §6, виконати впр. 60, 61.

Урок 03 листопада (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Особливості побудови опису зовнішності людини. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами зовнішності людини (за складним планом)

Завдання:

1.  Подивитись відеоурок  👇

2. Виконати впр. 598, 599 (1, 2,3).
Домашнє завдання: виконати впр. 599 (4 завдання).

Урок 2 листопада (онлайн)

Тема: Безособові дієслова

Домашнє завдання: опрацювати § 15, виконати впр. 149 (1, 2).

Урок 21 жовтня (онлайн)

Тема: Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий)

Домашнє завдання: опрацювати § 13-14 , виконати впр. 124, 133.

Урок 20 жовтня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Дієслово"

Завдання 👉тут.

Урок 19 жовтня (онлайн)

Тема: Дієслова І і ІІ дієвідміни. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідміни. Правопис -ться, -шся в кінці дієслів (повторення)

Домашнє завдання: опрацювати §12, виконати впр. 115, 117. Підготуватися до контрольної роботи з теми "Дієслово".

Урок 13 жовтня (онлайн)

Тема: Майбутній час дієслів

Домашнє завдання: опрацювати §10, 11, виконати впр. 109,110, 111.

Урок 12 жовтня (онлайн)

Тема: Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі

Домашнє завдання: опрацювати § 10, виконати впр. 99.

Урок 30 вересня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виписати подані дієслова у дві колонки: у першу колонку виписати дієслова доконаного виду, у другу – дієслова недоконаного виду. З других букв кожного слова повинно скластися закінчення вислову В.Симоненка «В океані рідного народу відкривай …!»

Здивуватися, зупинити, колихати, сховати, остерігати, стримувати, торкнутися, звеселити,вражати,торкатися, унеможливити,світити, дихати,дістати.

2. Визначити вид кожного дієслова і дібрати до нього протилежний.

Брести, писати, розкласти, брати, застерегти, розмістити, засипати, ловити, стукати, вішати, гнати, екзаменувати, шептати.

— З трьома дієсловами складіть речення.

3. Дієслова різних часових форм поставте в неозначену форму. Запишіть

 Зразок. Перейшли - перейти

Позичає      –

Мріятиме    –

Дивились    –

Вручає         –

Даватиме      –

Шукатимуть  –

Сховаються    –

Відпочивав      –

Виблискує       –

Обминатимуть –

Похилив            –

Сушить          –

Мріятиме –

4. Визначте час дієслів, особу, число. Запишіть.

Шаную –

Прагнете –

Пригощаєш –

Охороняють –

Дарує –

Будуємо –

Прошу –

Мрієш –

Дивуєшся –

Треную –

Втрачаєте –

Задаровую –

Чергують –

Створюватиму –

Будуть робити –

Зупинимо –

Намагатимешся –

Будете вчитися –

Полюбить –

Покажемо –

Поцікавлюсь –

Знайдете –

Буду робити –

Поплачеш –

Відмінять –

Домашнє завдання: повторити § 3, 4, 7, 8, 9, виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 29 вересня (офлайн)

Тема: Доконаний і недоконаний вид дієслів

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇



2. Опрацювати теоретичний матеріал §7.

3. Виконати впр. 70, 72.

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал §7, виконати впр. 73, 74.

Урок 28 вересня (онлайн)

 Тема: Часи дієслова. Теперішній час

Домашнє завдання: вивчити  § 9, виконати впр. 91, 92.

Урок 23 вересня (онлайн)

Тема: Неозначена форма дієслова. Доконаний і недоконаний вид дієслова

Домашнє завдання: вивчити  § 4, виконати впр. 44, 46.

Урок 25 травня (офлайн)

Тема: Прикметник

Завдання:

1) виконати 👉тести;

2) виконати впр. 574.

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 29 квітня (онлайн)

Тема: Присвійні займенники

Домашнє завдання: вивчити  § 63, виконати впр. 541, 542.

Урок 28 квітня (офлайн)

Тема: Відмінювання займенників усіх розрядів

Завдання: 

1. Допрацювати та надіслати на перевірку твір за 26 квітня (до кінця уроку!).

2. Провідміняти займенники: він, хто, себе, чий-небудь, ніяка (надіслати на перевірку до кінця уроку!).

Домашнє завдання: вивчити таблицю "Розряди займенників" С. 191.

Урок 27 квітня (онлайн)

Тема: Заперечні й неозначені займенники

Домашнє завдання: вивчити  § 62 впр. 529, 531.

Урок 26 квітня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Письмовий твір розмовного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів

Завдання: Написати твір на одну із тем (використовуючи займенники, що належать до різних розрядів) : 

1.  "Що я роблю для здійснення своєї мрії?"

2." У чому полягає гідність людини?"

3. "Що важливіше - наполегливість чи скромність?"

Домашнє завдання: завершити роботу над написанням твору, переписати твір у робочий зошит.

Урок 22 квітня (онлайн)

Тема: Питальні і відносні займенники

Домашнє завдання: вивчити  § 61 впр. 523, 524.

Урок 21 квітня (онлайн)

Тема: Особові та зворотний займенники

Домашнє завдання: вивчити правила § 60 впр. 515, 516.

Урок 20 квітня (онлайн)

Тема: Займенник

Домашнє завдання: 

Вправа 1.  Прочитай прислів’я. поясни їх значення. Випиши займенники, які вказують на: а) предмет; б) ознаку; в) кількість, але не називають їх. Визнач їх синтаксичну роль.

1) Свого горба ніхто не бачить. 2) Нехай вихваляє тебе будь-хто чужий, а не писок твій. 3) Не дивись на чоловіка, а на його діло. 4) Хто хоче збирати — мусить добре засівати. 5) Як ми до людей, так і люди до нас. 5) Скільки ніг у гадюки, стільки правди в брехуна. 6) Який порядок у себе заведеш, таке й життя поведеш. 7) Хто працює, той ситий, а хто ледарює – голодний. 8) Не замітай чужої хати, дивися, чи твоя заметена. 

Вправа 2. Прочитай речення. Випиши займенники. Визнач їх рід, число, відмінок.

1) Я з тої дивної країни, що має бозна-скільки літ, країни сонця — України, яка дивує й досі світ. (О. Довгий) 2) Дехто в метушні і не помітив, що не та пора і ми не ті. (Б. Олійник) 3) У неділю на вигоні дівчата гуляли, жартували з парубками, деякі співали… (Т. Шевченко) 4) Усяк до чого-небудь вдався. (Л. Глібов) 5) Є щось святе в словах «мій рідний край». (Л. Забашта) 6) Це все було в якійсь країні, але не знаю я, в якій. (М. Рильський) 7) Ми весь час стоїмо на грані невідомих шляхів майбутніх. (О. Теліга) 8) Любим нашу рідну мову і не зрадимо її. (Г. Бідняк)

Урок 19 квітня (онлайн)

Тема: Займенник

Домашнє завдання: вивчити  § 59, виконати впр. 504.

Урок 15 квітня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Числівник"

Завдання 👉 тут

Урок 14 квітня (онлайн)

Тема: Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Числівник"

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Числівник" (повторити § 52-57).

Урок 13 квітня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання: виконати 👉перевірочну роботу

Домашнє завдання: Запишіть розкриваючи дужки:

І. Півтора (зошит), два (раз), чотири (оберемок), півтори (зміна), півтора (день), три (місяць), три (рядно), два (училище), два (острів), перед першим (грудень), два (озеро), два  з половиною (вагон), три (цап), чотири (дерево), три (стілець), три з половиною (ящик), , два (комп’ютер), три (місяць), чотири (урок), два (кролик), шість (кролик), три (апельсин), дві п’яті (метр), два з половиною (кілограм), сорок з половиною (процент), п’ять десятих (відсоток), півтора (місяць), півтора (рік), двадцять чотири (трактор), чотири (планшет), три (сантиметр), два (коктейль), чотири (учень), одна (слива), п’ять (картина), два (кілометр), шість (автобус), три (ананас), вісім (ожина), п’ять (удав), два (килим), півтора (пиріг), десять (острів), чотири (светр), п’ятнадцяте (квітень), вісім (лящ), сім (стебло), три (колесо), два (смайлик), дев’ять (колір), чотири (будинок);

ІІ. ¼ (яблуко), 95,6 (відсоток), 3 (узвіз), , 74 (літр),  1/3 (група), 1/8 (шлях),     100 (день),   2/3 (склянка),     2 (велосипед),   3 (ліжко), 5  (телевізор),   0,12  (відсоток),   6,95   (сантиметр),   2/3    (метр), 2 (нетбук), 500 (метр), 4 (олівець), 7 (олівець);

ІІІ. 45 (журнал), 23 (рiк), 2 (висновок), 4 (графiк), 7 (ювiлей), 58 (номер), 34   (епiзод),  5   (мiкроскоп),  42 (доказ),  17  (аргумент),  6  (випадок),

22 (вершник), 8 (принцип), 3 (промiнь), 27 (дослiд), 63 (комп’ютер),

542 (приклад), 16 (астероїд), 4 (атом), 25 (фрагмент), 3 (коледж), 76 (пристрiй), 32 (спалах), 4 (метод), 6 (байт), 83 (предмет).

Урок 12 квітня (онлайн)

Тема: Узгодження числівників з іменниками

Домашнє завдання: вивчити правила § 57, виконати вправу 492.


Урок 08 квітня (онлайн)

Тема: Узгодження числівників з іменниками

Домашнє завдання: вивчити правила § 57, виконати впр. 489

Урок 07 квітня (онлайн)

Тема: Написання разом порядкових числівників з -тисячний

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 06 квітня (онлайн)

Тема: Відмінювання порядкових числівників

Домашнє завдання: виконати 👉 впр. 483, 484, вивчити правила § 56.

Урок 05 квітня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1. Провідміняти подані числівники та надіслати виконану роботу учителю до кінця уроку: п'ятеро, 5/6, 47, 939.

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: провідміняти числівники 95; 678; 5,2.

Урок 1 квітня (онлайн)

Тема: Відмінювання дробових і збірних числівників

Домашнє завдання: виконати 👉 впр. 470, вивчити правила § 54-55.

Урок 31 березня (онлайн)

Тема: Відмінювання числівників

Домашнє завдання: виконати 👉 тест.

Урок 30 березня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Контрольний письмовий твір-опис у художньому стилі за картиною.

Завдання:

1. Подивитись відео 👇

2. Написати контрольний твір-опис (обсяг 0,5-1 сторінка)  до 18.00 год 30.03 та надіслати учителю 👉тут.

Урок 29 березня (онлайн)

Тема: Відмінювання числівників

Домашнє завдання: вивчити правила § 54, виконати впр. 458, 461.

Урок 25 березня (онлайн)

Тема: Розряди кількісних числівників

Домашнє завдання: вивчити правила § 53, виконати впр. 446, 449.

Урок 24 березня (онлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи

Домашнє завдання: Написати переказ 👉тут.

Урок 23 березня (офлайн)

Тема: Числівники прості, складні і складені

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал на С. 167.

2. Подивитись відео 👇

3. Виконати впр. 437 завдання 1, 2, 3.

Домашнє завдання: виконати 👉 тест.

Урок 22 березня (онлайн)

Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Домашнє завдання: 

1. Виконати інтерактивну вправу👇

2. Опрацювати § 53, виконати впр. 438 .


Урок 11 березня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Прикметник"

Завдання:

1. Виконати контрольну роботу на👉Мій клас

Урок 10 березня (офлайн)

Тема: Узагальнення і систематизація з теми  "Прикметник"

Завдання:

 1. Виконати завдання 1-6 С. 160-161.

2. Виконати 👉тест.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи, повторити § 40-50.

Урок 09 березня (онлайн)

Тема: Написання прізвищ прикметникової форми

Домашнє завдання: § 50, впр. 423.

Урок 04 березня (онлайн)

Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 03 березня (онлайн)

Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс

Домашнє завдання: опрацювати § 49, виконати впр. 414, 416.

Урок 2 березня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Складання тексту з використанням прикметників із суфіксами -анн-, -янн, -енн-

 Завдання:

1. Написати текст (10-20 речень), щоб він містив висловлення захоплення чи схвалення вчинку людини, використовуючи прикметники типу несказанний, незрівнянний, неоціненний.

Домашнє завдання: повторити правила § 46-48, виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 1 березня (онлайн)

Тема: Написання -н- і -нн- у прикметниках

 Домашнє завдання: вивчити правила § 48, виконати впр. 405, 406 (1, 2).

Урок 25 лютого (онлайн)

Тема: Написання не з прикметниками

 Домашнє завдання: § 47, виконати впр. 397 (1, 2),

виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 24 лютого (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи

Завдання:

1. Виконати впр.606 (1, 2 завдання - усно).

2. Скласти план до тексту "У лісі" впр. 606.

3. Переглянути пізнавальне відео.👇



 Домашнє завдання: написати  твір-відгук  (0, 5 сторінки) про переглянуте відео. Яке із 7 чудес України вразило Вас найбільше і чому?

Урок 23 лютого (онлайн)

Тема: Написання букв о, е, и в суфіксах прикметників

 Домашнє завдання: § 46, виконати впр. 385, 387.

Урок 22 лютого (онлайн)

Тема: Написання суфіксів прикметників

 Домашнє завдання: утворити прикметники від іменників:

Київ, Буг, Овруч, Умань, Воронеж, Калуш, Кривий Ріг, Біла Церква, Кавказ, Миргород, Дрогобич (пам'ятайте про чергування приголосних звуків!).

Урок 18 лютого (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1.  Випишіть тільки словосполучення, у яких прикметники мають присвійне значення. 

Галинчина книга, радісна усмішка, літній дощ, Антонів портфель, ясен місяць, старанний учень, дощова погода, мамина хустка, Андріїв зошит, ведмежа послуга, орлиний зір, заячий характер, Лідина вишиванка, лебедина вірність, золоті руки, Іванів син, вовчий апетит, лисяча натура, Ярославів підручник, собачий холод, відомий поет, золотий ланцюжок.

 Ключ

З перших букв прочитаєте назву поеми Т. Шеченка, у якій оспівано подвиги козаків.

 2. Розставте прикметники за ступенем поступового збільшення ознаки.

·                  Тихіший, тихий, найтихіший.

·                  Найбільш ранній, більш ранній, ранній.

·                  Найказковіший, казковіший, казковий.

·                  Більш молодий, наймолодший, молодий.

·                  Більш веселий, веселий, найвеселіший.

·                  Якнайсміливіший, сміливий, більш сміливий.


3. Випишіть прикметники і вкажить їх розряд, групу, рід, відмінок, число.

1. В повітрі бриніла дзвінка жайворонкова пісня. 2. Син припав до материної руки, а мати - до синової голови. 3. У невеличке надвірне віконечко заглядав світ рожевим поглядом. 4. Незабаром старий, кривоногий сторож уступив у хату, несучи перед собою стілець. 5. Знову умивання, снідання, до котрого не доторкнулася Телепнева рука. 6. Місяць плив по небу, розливаючи білувастий світ, котрий мішався з вечірніми померками. 7. Гнів і жаль, огонь і холод, несамовита радість і гірка туга разом обхопили Петрове серце. 8. З сусідньої хати, з-за спіни, виразно доносився до нього чийсь важкий, журливий спів. (Панас Мирний, "Лихі люди").

Домашнє завдання: виконати перевірочну роботу на 👉 "Мій клас".

Урок 16 лютого (офлайн)

Тема: Читання мовчки прозових і поетичних творів, що містять описи природи, визначення в них прикметників, з'ясування їхньої ролі в описах

Завдання:

1.   Робота з текстом. Виписати словосполучення  іменник + прикметник

Пояснити роль цих словосполучень у будові опису природи.

Знайти у тексті словосполучення, вжиті в переносному значенні.

Які художні засоби використані в поезії? 

Летить сніжок легесенький, кружляє,

Безшумно осідає він на все

І килими гладенькі простеляє,

Та  стільки щастя й радості  несе!

Бо ж поле стало чисте і звабливе,

На ліс пухнасту шаль вдягла зима.

У цілім світі раптом побіліло –

Ні сірого, ні чорного нема.

Зійшли хмарки, і небо засиніло,

А сонце ген з-за обрію пливе,

І всюди заіскрило, засвітило,

Напевно, диво – казка тут живе!

2.    Робота з деформованим текстом.     Дібрати  потрібне слово.

Зима! Зима! Усякий знає –

Вона   …   буває,                                 

Летять,  … ,  як …

…   …   сніжинки.

                                                   

                                                              От випав сніг! Яка обнова!

                                                              Зима тоді така  …

                                                             Міста чистенькі, білі села,

                                                             Зима і …,  й …  .

Вона тоді  усім хороша,

коли мете легка  …  .

Мороз у лід озера кута,

«Зима, - тоді всі кажуть,  …»     

    . Прочитайте описи природи. Знайдіть ознаки, характерні для кожної пори року. Доповніть власними, яких, на вашу думку, бракує.

1. Радісна, гомінка і пахуча весна. Дзвінко співають птахи, дзюркочуть попід деревами весняні струмочки. Смолою пахнуть на бубнявілі бруньки. Теплий вітер пробігає у верховітті. Скоро, скоро вдягнеться ліс у листя, зацвіте на узліссях черемха, защебечуть над струмками дзвінкоголосі соловейки... (За І. Соколовим-Микитовим).

2. Вечір видався казковим. На зоряному небі яскраво світив місяць. Скрізь лежав яскраво-білий сніг, що мерехтів від сяйва зі рок. Він здавався різнокольоровим: і білим, і фіолетовим, і рожевим, і золотистим. Мороз був тріскучий і колючий, але водночас приємний і радісний. Дерева — високі, стрункі, обліплені снігом — стіною стояли вздовж дороги... (З журналу)

3. Отже, усе прокинулося, ожило і почало розвиватися, набиратися нових сил. І під чистим небом, гарячим сонцем усе набирається нової, пишної, ароматної чарівності, бо мчить літо із своїм шаленим ритмом життя. Літо — це відпочинок, сонце, море... (З часопису).

 4. Творчі завдання.

4.1.  Дібрати епітети до ключових слів.

Дерева і кущі; небо; повітря; ліс; сніжинки.

4.2. Продовжити речення у формі порівнянь.

1. Дерева стоять, мов... . 2. Вода в озері, як... . 3. Сонце усміхається, наче... . 4. Повітря лине, ніби... .

 

4.3. Вставити пропущені слова, попередньо відновивши їх за контекстом.

У наше місто завітала ... зима. Могутні дерева-велетні одяглись у ... вбрання. Не відстали від них і кущі в парках і скверах, тепер вони ... . Легенький вітерець зриває з дерев ... сніжинки. Вони спокійно кружляють у … танці, опускаються на землю і вкривають її ... килимом. 

   Домашнє завдання: прочитати 👉текст, виконати тестові завдання до нього.

Урок 10 лютого (онлайн)

Тема: Повні і короткі форми прикметників

Домашнє завдання:  § 43, виконати впр. 362.

Урок 08 лютого (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Особливості будови опису природи 

Завдання:

1. Виконати впр. 608 1 і 2 завдання - усно, С. 242.

2. Впр. 608 , 3 завдання - письмово.

Домашнє завдання: Повторити правила § 41-42, підготуватися до самостійної роботи.

Урок 04 лютого (онлайн)

Тема: Ступені порівняння прикметників

Домашнє завдання: Вивчити теоретичний матеріал § 42, виконати впр. 355, утворити ступені порівняння таких прикметників: хоробрий, білий, розумний.

Урок 02 лютого (офлайн)

Тема: Групи прикметників за значенням

Завдання:

1. Переглянути відео👇


2.
Опрацювати С. 131 (теоретичний матеріал).

3. Виконати впр.346, 347.

Домашнє завдання: Повторити правила § 41, виконати впр. 348.

Урок 27 січня (онлайн)

Тема: Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Іменник"

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми"Іменник".

Урок 25 січня (офлайн)

Тема:Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному вебсайті 

Завдання:

1. Опрацювати С. 226-227 (написати визначення у зошит).

2. Виконати впр. 594.

Домашнє завдання: виконати впр. 595.

Урок 21 січня (офлайн)

Тема: Поняття про офіційно-діловий стиль

Завдання:

1. Опрацювати 👉презентацію (записати визначення у зошит).

2. Виконати вправу👇

v Виберіть правильний варіант

Виписка з протоколу — витяг із протоколу, згідно інструкції — згідно з інструкцією, особовий підпис — особистий підпис, вступний взнос — вступний внесок, особиста справа — особова справа, приймати участь — брати участь, вільна вакансія — вакансія, об’ява — оголошення.

3. Виконати вправу👇

v Запишіть слова, які належать до офіційно-ділової лексики.

Вправа, світ, образність, динамічність, документальність, стислість, папір, закон, оголошення, резолюція, канцелярія, дата, підпис, поетика, установа, організація, термін, сонце, план.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити теоретичний матеріал.

 2. Дати відповіді на запитання ( письмово):

v Що таке мовний стиль?

vДе вживаємо розмовний, художній, офіційно – діловий, публіцистичний, науковий стилі мовлення?

 vДо якого стилю належать:

§  Спілкування з другом.

§  Заява батьків.

§  Виступ на зборах.

§  Програма новин.

§  Міфи Давньої Греції.

§  Відповідь на уроці.

Урок 20 січня (онлайн)

Тема: Букви е, и, і в суфіксах іменників

Домашнє завдання: Вивчити правила § 35, виконати впр. 297, 299.

Урок 19 січня (офлайн)

Тема: Написання складних іменників (повторення)

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 38. Увага!!! Діти, деякі правила зазнали змін за новим правописом 2019 року! ( у підручнику за старим правописом). Ось ці нові правила:👇

👉1. Людинодень, Святвечір, тоннокілометр - пишуться тепер разом!

👉2.  Разом пишуться слова з першою іншомовною частинкою : максі-, міні-, гіпер-, мульти-, супер-, топ- та інші . ( Наприклад: мінідиск, топмодель, бліцновини).

👉3.   Пів пишемо зі словами окремо. ( наприклад: пів відра, пів аркуша , пів ящика, пів Києва). 

Пів пишемо зі словом разом лише тоді коли його НЕ МОЖНА замінити на слово половина. ( наприклад: півострів, північ, півкуля, півколо).

2. Подивитись відео👇

3. Виконати впр. 321, 323.
Домашнє завдання: 

1. Вивчити правила § 38 (враховуючи зміни до правописа).

2. Виконати 👉тести.

1. Опрацювати правила 

Урок 18 січня (онлайн)

Тема: Не з іменниками

Домашнє завдання:  Вивчити теоретичний матеріал § 37, виконати впр. 315, 316.

Урок 14 січня (онлайн)

Тема:  Незмінювані іменники

Завдання:

1. Виконати впр. 282, 286.

Домашнє завдання: 

1. Вивчити теоретичний матеріал § 34.

2.  Виконати впр. 288 (усно).

3. Виконати 👉 тести.

Урок 13 січня (онлайн)

Тема: Відмінювання іменників, що мають лише форму множини. Незмінювані іменники

Завдання:

1. Повторити відміни іменників С. 94.

2. Виконати впр. 276, 277

Домашнє завдання: Опрацювати теоретичний матеріал§ 33, виконати інтерактивну вправу👉 https://learningapps.org/view4254252.

Урок 23 грудня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого з теми : "Іменник"

Завдання: 

1. Виконати 👉 тести.

2. Повторити правила § 23-32.

3. Визначити відміни  та групи іменників: ущелина, оленя, жаль, зайченя, колиска, емаль, скло, іменини, ніч, обіцянка, бязь, жанр, пір’я, стадо, ондатра, млявість, кегля, льон, , ім’я,  опара, далечінь сяйво, совеня, оливка, осінь, оселедець, спагеті, лоша.

Урок 21 грудня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми: "Іменник"

Завдання: 👉 тут ( надіслати до 11:15 год.)

Урок 17 грудня (онлайн)

Тема: Відмінювання іменників III-IV відмін

Домашнє завдання:  Підготуватися до контрольної роботи з теми " Іменник".

Урок 15 грудня (онлайн)

Тема: Відмінювання іменників I відміни

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал § 29, виконати впр. 250 ( 1 і 2 завдання).

Урок 09 грудня (офлайн)

Тема: Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту художнього стилю з елементами опису приміщення

Завдання: завершити роботу над переказом( розпочату у класі)  у чернетці.

Домашнє завдання: Повторити теоретичний матеріал § 24-26.

Урок 07 грудня (онлайн)

Тема: Число іменників

Домашнє завдання: Опрацювати теоретичний матеріал §26, виконати 👉тести

Урок 03 грудня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати👉 тести на платформі "На урок".

2. Виконати перевірочну роботу на "Мій клас".

Домашнє завдання: повторити правила §23-25, виконати впр. 218.

Урок 01.12. 2020 р. (офлайн)

Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Будова опису приміщення

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал С. 233-234.

2. Виконати впр. 600.

Домашнє завдання: 

1.  Навчитись переказувати "Будинок у лісі" 👉впр. 599.

Урок 25.11. 2020 р. (онлайн)

Тема: Повторення вивченого про самостійні частини мови в попередніх класах. Граматична помилка та її умовне позначення

Домашнє завдання: Повторити теоретичний матеріал § 22, виконати впр.187, 188

Урок 23.11. 2020 р. (онлайн)

Тема: Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Словотвір і орфографія"

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи ( повторити С. 52-72)

Урок  19.11. 2020 р. (онлайн)

Тема: Правопис складних слів

Домашнє завдання:  виконити перевірочну роботу  👉на miyklas.com.ua

Урок 17 .11. 2020 р. (онлайн)

Тема: Складні слова. Сполучні о, е у складних словах

Домашнє завдання: Опрацювати § 19, виконати впр. 166.

Урок 16.11. 2020 р. (офлайн)

Тема: Зміни приголосних при творенні слів.

Виконати 👉перевірочну роботу на Мій клас.

Домашнє завдання: Повторити теоретичний матеріал § 18. Виконати 👉 тестові завдання.

Урок 12.11. 2020 р. (онлайн)

Тема: Зміни приголосних при творенні слів

Домашнє завдання: Опрацювати § 18, виконати впр. 151,152.

Урок 11.11.2020 р. (онлайн)

Тема: Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова

Домашнє завдання: Повторити теоретичний матеріал § 17, виконати впр. 146.

Урок  10.11.2020 р. (онлайн)

Тема: Основні способи словотворення.

Домашнє завдання: Опрацювати§ 17, виконати впр.138

Урок  10.11.2020 р. (онлайн)

Тема: Основні способи словотворення.

Домашнє завдання: Опрацювати§ 17, виконати впр.138

Урок  09.11.2020 р. (онлайн)

Тема: Змінювання і творення слів. Твірне слово

Домашнє завдання: Опрацювати § 16, виконати впр. 128.

1 коментар: