Дистанційне навчання

7-Г українська мова

  

Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у Zoom !

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09

Идентификатор конференции: 743 4053 8805

Код доступа: 4tTcAd

Електронна пошта вчителя👉mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок 09 травня (синхронний)

Тема: Вигук як особлива частина мови

Домашнє завдання: вивчити пар.51, виконати впр. 544 (письмово).

Урок 17 квітня (синхронний)

Тема: Правопис сполучників

Домашнє завдання: вивчити пар.47, виконати впр. 503.

Урок 13 квітня (асинхронний)

Тема: Сполучники сурядності і підрядності

Завдання:

1.  Відеоурок 👇

2. Опрацювати пар. 46.
3. Виконати впр. 482, 486.

Домашнє завдання: виконати впр. 487.

Урок 11 квітня (синхронний режим)

Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за походженням

Домашнє завдання:  § 45 виконати впр. 473, 474.

Урок 03 квітня (синхронний режим)

Тема: Написання прийменників

Домашнє завдання:  § 43 виконати впр. 451, 453.

Урок 14 березня (асинхронний режим)

Тема: Прийменник як службова частина мови

Завдання:

1.  Відеоурок 👇

2. Вивчити правила пар. 42.

3. Виконати впр. 438, 440.

Домашнє завдання: вивчити  правила § 42 виконати впр. 443.


Урок 06 лютого (асинхронний режим)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Складання анотації на книжку з використанням прислівників

Завдання:

1. Опрацювати С.232-233.

2. Виконати впр.620.

Домашня робота: виконати впр. 621 (використайте у анотації прислівники).

Урок 02 лютого (синхронний режим)

Тема: Написання прислівників разом і через дефіс

Завдання:

1. Опраювати правила пар.39.

2. Виконати впр. 391, 393, 395, 396.

Домашня робота: вивчити правила пар. 39, виконати впр. 397, 398.

Урок 28 лютого (асинхронний режим)

Тема: Правопис прислівників на о, е, утворених від прикметників і дієприкметників

Завдання:

1. Опрацювати правила пар.38.

2.Виконати впр.386, 387, 374

Домашня робота: вивчити пар. 38, виконати впр. 388.

Урок 23 лютого (синхронний режим)

Тема: Написання не і ні з прислівниками

Завдання:

1. Опрацаювати правила пар.36.

2. Виконати впр.367, 368, 369.

Домашня робота: вивчити пар. 36, виконати впр. 370, 371.

Урок 16 лютого (синхронний режим)

Тема: Написання -н- і -нн- у прислівниках

Домашня робота: вивчити пар. 35, виконати впр. 364 (1-3 завдання).

Урок 14 лютого (асинхронний режим)

Тема: Творення прислівників

Завдання:

1. Опрацювати пар. 34.

2. Виконати впр. 348, 349, 350, 351.

Домашнє завдання: виконати впр. 353, 357.

Урок 06 лютого (синхронний режим)

Тема: Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Домашнє завдання: підготуватися до  контрольної роботи з теми "Дієприслівник" (повторити пар.27-31).

Урок 02 лютого (синхронний режим)

Тема: Підготовка до контрольної роботи з теми "Дієприслівник"

Домашнє завдання: підготуватися до  контрольної роботи з теми "Дієприслівник" (повторити пар.27-31).

Урок 31 січня (асинхронний режим)

Тема: Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Дієприслівник"

Завдання:

1. Виконати 👉тести.

2. Повторити пар.27-31.

3. Виконати впр. 317.

Домашнє завдання: підготуватися до самостійної роботи з теми "Дієприслівник" (вміти давати відповіді на запитання 1-7 на С.116).

Урок 26 січня (асинхронний режим)

Тема:Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі

 Завдання:

1. Опрацювати пам'ятку 👇

2. Написати твір (обсяг 1, 5 сторінки) розповідного характеру на одну із запропонованих тем:

1) "Приготування обіду"

2) "Приготування борщу"

3) "Виготовлення шпаківні"

4) "Як я прибираю кімнату".

Домашнє завдання: завершити роботу над твором у чернетці.

Урок 16 січня  (синхронний режим)

Тема. Дієприслівниковий зворот

Завдання:

1. Опрацювати пар.28

2. Виконати впр. 291, 283, 284.

Домашня робота: опрацювати пар. 28, виконати впр.294, 285.

Урок 12 січня  (асинхронний режим)

Тема. Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇


2. Виконати впр. 269, 271, 272.

Домашня робота: опрацювати пар. 27, виконати впр.275, 276, 277.

Урок 19 грудня  (асинхронний режим)

Тема. Контрольна робота з теми "Дієприкметник"

Завдання 👉тут

Урок 15 грудня  (асинхронний режим)

Тема. Написання не з дієприкметниками

Завдання:

1. Опрацювати пар.23 , таблиюна С.81.

2. Виконати впр.233, 234, 237.

Домашня робота: підготуватися до контрольної роботи з теми "Дієприкметник"

Урок 12 грудня  (асинхронний режим)

Тема. Відмінювання дієприкметників

Завдання:

1. Опрацювати пар.22 теоретичний матеріал на С.78.

2. Виконати впр.218, 220, 221.

Домашня робота: вивчити пар.22, виконати впр. 223,227.

Урок 08 грудня  (синхронний режим)

Тема. Творення, відмінювання і правопис пасивних дієприкметників

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇


2. Опрацювати пар.21.

3. Виконати впр. 208, 209, 210, 211.

Домашня робота: вивчити пар.21, виконати впр. 214.

Урок 05 грудня  (синхронний режим)

Тема. Творення активних дієприкметників

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇

2. Опрацювати пар. 20.

3. Виконати впр. 200, 201, 202

Домашня робота: вивчити пар.20, виконати впр. 203,204.

Урок 01 грудня

Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) в художньому стилі 

Завдання:

1. Опрацювати у підручнику С. 222-223.

2. Опрацювати поданий нижче матеріал 👇

Складаючи  твір-опис зовнішності людини в художньому стилі варто врахувати:
1.Розгляньте уважно картину, подумайте, чи її назва розкриває тему.

2.Доберіть художні засоби, що допоможуть описати зовнішність зображеної людини.

3.Розкажіть про передній план картини.

4.Опишіть головного героя картини: його портретні риси, одяг, взуття, позу, в якій його зображено.

5.Назвіть особливі деталі, використані художником для розкриття образу героя.

6.Відтворити опис спочатку подумки, а потім — в усній або писемній формі.

            Памʼятка “Як працювати над твором за картиною»

1.Розгляньте уважно картину, подумайте, чи її назва розкриває тему.

2.Доберіть художні засоби, що допоможуть описати зовнішність зображеної людини.

3.Розкажіть про передній план картини.

4.Опишіть головного героя картини: його портретні риси, одяг, взуття, позу, в якій його зображено.

5.Назвіть особливі деталі, використані художником для розкриття образу героя.

6.Відтворити опис спочатку подумки, а потім — в усній або писемній формі.

Орієнтовний план твору-опису зовнішності людини:

I. Хто ця людина.

II. Її зовнішність.

    1. Що найперше впадає у вічі.

    2. Зріст, постава людини.

    3. Волосся, зачіска.         

    4. Риси та вираз обличчя. Міміка, жести.

    5. Одяг.

III. Що подобається (запам'ятовується) в зовнішності людини.

 3. Написати твір-опис за однією із запропонованих картин             

                                                    👇

Картини Миколи Пимоненка


Автопортрет Тараса Григоровича Шевченка
Картини Олександра Мурашка


Домашнє завдання: завершити роботу над написанням твору на чернетці.

Урок 29 листопада (синхронний режим)

Тема. Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки при дієприкметниковому звороті

Відеоурок 👇


Домашня робота: працювати пар. 19, виконати впр. 195,197.

Урок 21 листопада (синхронний режим)

Тема: Безособові дієслова. Узагальнення вивченого з теми "Дієслово"

Домашня робота: підготуватися до контрольної роботи з теми "Дієслово".

Урок 17 листопада (синхронний режим)

Тема: Способи дієслів

Домашня робота: Опрацювати пар.13,14, виконати впр. 136,149.

Урок 07 листопада (синхронний режим)

Тема: Часи дієслова

Домашня робота: виконати впр. 92, 97.

Урок 24 жовтня (асинхронний)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:                               

1. Дієсловами є всі слова рядка

А працюйте, працюєш, працьовитий, працюючи


Б стрибаючи, стрибати, стрибав би, перестрибнувши

В недовчитися, навчивши, учений, нехай навчають

Г малювання, малював би, малюючи, намальовано

2. Визначити рядок, у якому подано форму,  що є початковою для дієслова:

   А переписувати,  гадаючи, завершений;


   Б взувати,  заспівати, пригостити;

   В задуманий, підперезаний, запитавши;

   Г гадаючи, змелено, закодувати.

3.    Списати речення, розкриваючи дужки.

1)     Семеро одного (не) ждуть.

2)     На ледачій землі і трава (не) росте.

3)     Два хитрих мудрого (не) переважать.

4)     Сам (не) зчувся, як здоров’я позбувся.

5)     (Не) дочув глухий, що (не) добачив сліпий, коли утікав кривий.

6)     (Не) має в що солі зав’язать.

7)     Уміння в рюкзаку (не) носити.

8)     Він  (не) має Бога в серці.

9)     (Не) має відбою від охчих допомогти.

10) (Не) називай сяким, бо станеш таким.

11) Язик кісток (не) має, але кістки ламає.

12) Хто (не) вміє робити, любить поговорити.

4.    Від неозначеної форми дієслова утворити усі інші (особову форму, безособову, дієприкметник, дієприслівник)

Косити - 

Варити - 
5. Познач речення, у якому вжите дієслово недоконаного виду:

А Пропливають зорі України над моїм розчиненим вікном.

Б Щось несподівано зашаруділо в темряві.

В А земля лежить медова, а поля пожаті мріють, на городах достигають гарбузи зелено ребрі.

Г Сила чаш по житах ллється розливається, сміється.


     6. Дієслова доконаного виду вжито в реченнях

  А озброюють, відлітати, соромляться;

   Б визбирують, доручила, поспішила;

   В виявили, рушили, скажу;

   Г селитися,  зіграти,  розміняти.

     7.  Установіть, від яких інфінітивів утворено подані дієслова. Укажіть вид кожного дієслова

Напишу - _______________________                   говорили - __________________________

радіємо - ________________________                  ліпимо - __________________________

Подпись: 4б.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Дієслово".

Урок 20 жовтня (синхронний)

Тема: Вид дієслова

Домашнє завдання: опрацювати пар. 7, виконати впр.74(1,2,3).

Урок 13 жовтня (синхронний)

Тема: Написання не з дієсловами

Домашнє завдання: опрацювати пар. 6, виконати впр.64, 66.

Урок 10 жовтня (асинхронний)

Тема: Тренувальні вправи

Завдання:

1. Замініть словосполучення інфінітивом. Виділіть основу дієслова.

1. Вручити нагороду. 2. Зробіть операцію. 3. Пити чай. 4. Накласти штраф. 5. Послати телеграму. 6. Провести радіо. 7. Подзвонити по телефону. 8. Обробити поле боронами. 9. Покласти солому в скирти. 10. Дати гарантію. 11. Обмінюватися листами.

2. Дієслова різних часових форм поставте в неозначену форму. Запишіть

 Зразок. Перейшли - перейти

Позичає      –

Мріятиме    –

Дивились    –

Вручає         –

Даватиме      –

Шукатимуть  –

Сховаються    –

Відпочивав      –

Виблискує       –

Обминатимуть –

Похилив            –

Сушить          –

Мріятиме –

3. Визначте час дієслів, особу, число. Запишіть.

Шаную –

Прагнете –

Пригощаєш –

Охороняють –

Дарує –

Будуємо –

Прошу –

Мрієш –

Дивуєшся –

Треную –

Втрачаєте –

Задаровую –

Чергують –

Створюватиму –

Будуть робити –

Зупинимо –

Намагатимешся –

Будете вчитися –

Полюбить –

Покажемо –

Поцікавлюсь –

Знайдете –

Буду робити –

Поплачеш –

Відмінять –

Домашнє завдання: 

Вправа 1. Утворіть від наведених слів безособові форми на -но, -то.

Зазначений, прикрашений, зібраний, прочитаний, перекладений, повідомлений, розказаний.

 

Вправа 2.  Дієприкметники та дієприслівники запишіть у дві колонки.

Написаний, написавши, розказуючи, розказаний, дивлячись, принесений, переглянутий, співаючи, намальований, бажаючий, знаючи, передавши.

Урок 06 жовтня (синхронний режим)

Тема: Особові форми дієслова

Домашня робота: виконати впр.54, 55.

Урок 03 жовтня

Тема: Контрольний переказ

Домашня робота: виконати 👉тести.

Урок 29 вересня 

Тема: Неозначена форма дієслова. Доконаний і недоконаний вид дієслова

Домашня робота: виконати впр. 39, 40, 44.

Урок 27 вересня 

Тема: Форми дієслова (загальне ознайомлення)

Домашня робота: виконати 👉тести.

Урок 26 вересня (синхронний режим)

Тема: Способи творення дієслів

Домашня робота: опраювати пар. 16, виконати впр. 155, 157.

Урок 22 вересня (синхронний режим)

Тема: Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Домашня робота:  виконати впр. 37 (1, 2, 3 завдання).

Урок 19 вересня 

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Написання есея (орієнтовні теми: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі

Домашня робота: написати есей на одну із запропонованих тем.

Урок 15 вересня (синхронний режим)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль

Домашня робота:  опрацювати С.213, виконати впр. 589.

Урок 13 вересня 

Тема: Вивчені частини мови (числівник і займенник). Правопис їх

Домашня робота:  виконати впр. 28, вивчити рубрику "Антисуржик" на С.13.

Урок 12 вересня (синхронний режим)

Тема: Вивчені частини мови (іменник і прикметник). Правопис їх

Домашня робота:  виконати впр. 23, 24, 25.

Урок 08 вересня (асинхронний режим)

Тема: Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях (повторення)

Завдання:

1. Надіслати мені на пошту домашнє завдання за 5 вересня.

2. Виконати впр. 2(усно), 4, 5 (письмово).

Домашня робота:  виконати впр. 9.

Урок 05 вересня 

Тема: Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично)

Завдання: Опрацьовуємо С. 211-212 у підручнику.

Домашня робота: Скласти текст-розповідь "Верба - символ України" (обсяг 1 сторінка).

Урок 02 вересня (синхронний)

Тема: Літературна норма української мови

Домашня робота: прочитати С.4-6.

Урок 07 червня  (онлайн)

Тема: Підсумковий урок

Урок №5 06 червня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого з теми " Числівник"

1. Відеоурок 👇


2. Виконати 👉тести.

Домашня робота: виконати інтерактивні вправи 👇

Урок №2 06 червня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого з теми "Прикметник"

1. Відеоурок 👇

Домашня робота: виконати 👉тести.

Урок 03 червня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого з теми "Іменник"

1. Відеоурок 👇


2. Інтерактивні вправи 👇

Домашня робота: відредагуйте текст, виправте помилки при відмінюванні іменників 👇

Урок 31 травня (онлайн)

Тема: Повторення вивченого. Морфологія й орфографія

1. Відеоурок 👇

Домашня робота: виконати онлайн-вправу 👇

Урок №5 30 травня  (офлайн)

Тема: Повторення вивченого. Словотвір та орфографія

Виконати 👉завдання.

Домашня робота: виконати впр. 569.

Урок №2 30 травня (офлайн)

Тема: Повторення вивченого. Словотвір та орфографія

1. Відеоурок 👇

Домашня робота: виконати впр. 570.

Урок 27 травня (онлайн)

Тема: Повторення вивченого. Фразеологія

Інтерактивні вправи з теми 👇

Домашня робота: виконати 👉тести.

Урок 24 травня  (офлайн)

Тема: Повторення вивченого. Фразеологія

1. Відеоурок 👇

Домашня робота: виконати онлайн-вправу 👇

Урок №5 23 травня (онлайн)

Тема: Редагування речень (текстів), у яких допущено лексичні та граматичні помилки

1. Відеоурок 👇

Домашня робота: виконати 👉 тести.

Урок №2 23 травня (офлайн)

Тема: Граматичні помилки

Завдання:

1. Опрацюйте відеоурок (зробіть короткий конспект: запишіть важкі для вас випадки граматичних помилок, запам'ятайте як правильно!)👇

Домашня робота: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 20 травня (офлайн)

Тема: Лексикологія. Лексичні  помилки

Завдання:

1. Опрацюйте відеоурок (зробіть короткий конспект: запишіть важкі для вас випадки лексичних помилок, запам'ятайте як правильно!)👇

Домашня робота: виконати онлайн-вправу 👇

Урок 17 травня (онлайн)

Тема: Аналіз контрольної роботи з теми "Займенник"

Домашня робота: виконати 👉тести.

Урок №5 16 травня (онлайн)

Тема: Повторення вивченого з розділу "Лексикологія"

Домашня робота: виконати 👉тести.

Урок №2 16 травня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми «Займенник»

Завдання 👉тут

Урок 13 травня (офлайн)

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник»

1. Відеоурок 👇

2. Виконати 👉тести.

Домашня робота: підготуватися до контрольної роботи з теми "Займенник".

Урок 10 травня (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Есей світоглядного змісту  

1. Відеоурок 👇


Тема для написання твору: «Кого можна назвати патріотом рідної землі?»

Домашня робота: завершити роботу над написанням есе. (надіслати роботу мені на пошту).

Урок №5 09 травня (онлайн)

Тема: Розбір займенника як частини мови

1. Відеоурок 👇


2. Виконати впр. 553 (1, 2, 3).

Домашня робота: виконати 👉перевірочну роботу.

Урок №2 09 травня (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору

1. Виконати 👉 тести

Урок 06 травня (офлайн)

Тема: Вказівні й означальні займенники

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2.  Опраювати теоретичний матеріал пар. 64

3. Виконати впр. 547, 549.

Домашня робота: вивчити теоретичний матеріал пар. 64, виконати впр. 551.

Урок 03 травня (онлайн)

Тема: Присвійні займенники

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Опраювати пар. 63.

3. Виконати впр. 539, 541, 542.

Домашня робота: вивчити теоретичний матеріал пар. 63, виконати впр. 544.

Уроки 02 травня

№2 - онлайн

Тема: Написання разом і через дефіс неозначених займенників

Завдання: 

1. Відеоурок 👇


2. Опраювати пар. 62.

3. Виконати впр. 529, 530, 531.

№5 - онлайн

Тема: Правопис заперечних займенників

Завдання: 

1. Відеоурок 👇

Домашнє завдання: виконати впр. 535, 544.

 Уроки 29 квітня (офлайн)

Тема: Питальні й відносні займенники

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Виконати впр. 518, 519, 522.

Домашнє завдання: вивчити  § 61 впр. 523.

Урок 26 квітня (онлайн)

Тема: Особові та зворотний займенники

Завдання:

1. Відеоурок 👇

2. Опраювати теоретичний матеріал пар.60 , виконати впр. 508, 509, 513.

Домашня робота: вивчити теоретичний матеріал пар. 60, виконати впр. 511,516.

Уроки №2 і №5 25 квітня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів

Завдання: 

роботу виконуємо 2 уроки, до 18 год. надіслати твір мені!

1. Написати твір на одну із запропонованих тем (використовуючи займенники, що належать до різних розрядів, обсяг 1 сторінка)

1.  "Що я роблю для здійснення своєї мрії?"

2." У чому полягає гідність людини?"

3. "Що важливіше - наполегливість чи скромність?"

Домашнє завдання: виконати 👉 тести. 

Урок  22 квітня (офлайн)

Тема: Розряди займенників за значенням

Завдання:

1. Відеоурок 👇


2. Виконати 👉 тести. 

3. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: 

1. повторити таблицю "Розряди займенників";

2. написати вправу, підкреслити займенники відповідно до їх синтаксичної ролі в реченні.

Шануй і поважай матір і батька. Вони дали тобі життя. Ти будеш дорослою людиною, але для матері і батька до останнього їхнього подиху залишишся дитям. Своєю працею і піклуванням вони несуть радість у твою колиску. Не забувай, що батьки також мають право на радість. Шануй і поважай бабусю й дідуся... дорожи честю сім’ї, оберігай її, як святиню. Де б ти не був, ніколи не забувай про свою рідну домівку. Завжди пам’ятай про неї (В. Сухомлинський).

Увага! Діти, з 18 квітня по 21 квітня я на курсах!

Урок  15 квітня (онлайн)

Тема: Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Завдання: 

1. Відеоурок 👇


2. Опрацювати пар.59, виконати впр. 503, 504,  505.

Домашнє завдання: виконати впр. 506, вивчити таблию "Розряди займенників".

Урок  12 квітня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Числівник"

Завдання: 👉 тут

Уроки 11 квітня

#2-офлайн

Тема: Узагальнення вивченого з тими числівник

Завдання: 

1. Відеоурок 👇

2. Опраювати таблию С. 184.

3. Виконати впр. 498.

4. Підготуватися на 5 уроці давати відповіді на питання С. 187.

#5-онлайн

Тема: Узагальнення вивченого з тими числівник

Завдання: 

1. Виконати завдання С. 186-187.

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Числівник" (повторити пар. 52-57).

Урок  08 квітня (офлайн)

Тема: Узгодження числівників з іменниками

Завдання: 

1. Повторити правила пар. 57.

2. Виконати вправи та надіслати на перевірку: 489, 490, 491, 492.

Домашнє завдання: виконати впр. 493, 494.

Урок  05 квітня (онлайн)

Тема: Узгодження числівників з іменниками

Завдання: 

1. Відеоурок 👇

2. Опраювати теоретичний матеріал § 57, виконати впр. 486, 487, 488.
Домашнє завдання: вивчити правила § 57, виконати інтерактивну вправу 👇

Уроки 04 квітня

#2-офлайн

Тема: Роздільне написання складених числівників

Завдання: 

1. Відеоурок 👇


2. Винати впр. 475 ( 1 завдання письмово), 478.

#5-онлайн

Тема: Написання разом порядкових числівників з - тисячний

1. Опрацювати правила пар.56.

2. Виконати впр. 479, 480, 481.

Домашнє завдання:  вивчити правила пар. 56, виконати впр. 483.

Урок   01 квітня (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи. Відмінювання числівників

Завдання:

Виконані вправи надіслати вчителю на пошту

1. Провідміняти числівники: 838, 40, 50.

2. Виконати впр. 463.

Домашнє завдання: виконати 👉 тести.

  Урок  29 березня (онлайн)

Тема: Буква ь на кінці числівників і у непрямих відмінках

Завдання: 

1. відеоурок 👇


2. Опрацювати правила пар. 54, виконати впр. 455, 458 459.

Домашнє завдання: виконати 👉 впр. 461, 462.

Урок #5 28 березня (онлайн)

Тема: Відмінювання числівників

Домашнє завдання: виконати 👉 тест.

Урок #2 28 березня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Контрольний письмовий твір-опис у художньому стилі за картиною.

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Написати контрольний твір-опис (обсяг 0,5-1 сторінка)   та надіслати учителю.

 Урок 25 березня (офлайн)

Тема: Відмінювання кількісних числівників

Завдання: 

1. Подивитись відеоурок 👇



2. Виконати впр. 452, 453, 454 (надіслати на перевірку)

Домашнє завдання:  виконати впр. 455,  вивчити правила пар. 54

Урок 22 березня (онлайн)

Тема: Числівники кількісні і порядкові

Домашнє завдання:  виконати впр. 440, 441 ,  вивчити правила пар. 53

Уроки 21 березня 

#2-офлайн

Тема: Контрольна робота з теми "Прикметник"

Завдання: 👉 тут

#5-онлайн

Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

1. Відеоурок 👇


2. Винати впр. 434, 435.

Домашнє завдання:  опрацювати пар. 52, виконати впр. 436.

Урок  18 березня (офлайн)

Тема: Написання прізвищ прикметникової форми

Завдання:

Подивитись відеоурок 👇



2. Виконуємо вправи 421, 422, пар. 50.

Домашнє завдання:  виконати впр. 423, вивчити правила пар. 50.

 Урок  15 березня ( онлайн)

Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс

Завдання:

Подивитись відеоурок 👇


2. Виконуємо всі вправи пар. 49.

Домашнє завдання:  виконати 👉 тести.

Уроки № 14 березня (2 і 5 урок офлайн)

Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс

Завдання:

1. Опрацювати правила С. 154-155.

2. Виконати впр. 412, 413.

Домашнє завдання:  вивчити правила с. 154-155,виконати впр. 416.

Урок 25 лютого (офлайн)

Тема: Написання не з прикметниками

Завдання:

1. Повторити правила С. 150.

2. Виконати впр.393, 394, 397.

Домашнє завдання: виконати впр. 398.

 Урок 04 лютого (онлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Домашнє завдання: 

1. Утворити ступені порівняння від прикметників: поганий, хороший, гарний, великий, малий.

2.  Розподіліть подані словосполучення на три групи, до складу кожної з яких належать, відповідно, якісні, відносні або присвійні прикметники.

 Ведмежа послуга, ведмежий барліг; дитячий будинок, дитяча цікавість; дерев’яний голос, дерев’яний стіл; золоте серце, золотий перстень; скляний посуд, скляні очі; кам’яна стіна, кам’яна душа; залізна воля, залізний дах; лисяча нора, лисяча вдача, лисяча шуба; каштанове дерево, каштанове волосся; вишневий цвіт, вишневий колір; петрів батіг, Петрів зошит; лебединий пух, лебедина вірність; вовчий апетит, вовчий хвіст; баранячий ріг, баранячий розум, баранячий кожух.

3. Виконати впр. 353.

Урок 01 лютого (офлайн)

Тема: Тренувальні вправи

Виконані вправи надіслати на перевірку до кінця уроку 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

1. Вправа «Перевір себе». Заповни пропуски (письмово).

Прикметник – ________________ частина мови, що виражає ____________предмета. Він відповідає на питання _______?_____?______,_______,_______,_____,______,_______. Прикметники змінюються за__________, _______________, ____________. У реченні прикметник частіше виступає ____________, а рідше –_____________. За значенням прикметники поділяються на такі групи: _________,________, ____________. Наприклад:_________________________________.

2. Визначити, до якої групи належить кожен із прикметників у словосполученнях. Запишіть їх й три колонки: якісні, відносні, присвійні.

Лебединий пух, лебедина вірність; ведмежа шкура, ведмежа послуга; оксамитова стрічка, оксамитова шкіра;  механічний пристрій, механічні рухи; ослина вуздечка, ослина впертість; солов’їне гніздо, солов’їний голос.

33. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння прикметників (обидві форми)

  • свіжий,
  • холодний,
  • гнідий,
  • лагідний,
  • найкращий,
  • кислий,
  • німий,
  • солодкий,
  • біленький
  • пасивний,
  • активний,
  • гарний,
  • малиновий,
  • низький

  • Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок 31 січня (№2-онлайн)

Тема: Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх

Домашнє завдання: Вивчити § 41, виконати впр. 353, 355.

 Урок 31 січня (№5- офлайн)

Тема: Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх

Завдання:

1. Виконати перевірочну роботу на 👉Мій клас.

Урок 28 січня (онлайн)

Тема: Групи прикметників за значенням

Домашнє завдання: Вивчити § 41, виконати впр. 346, 347.

Урок 25 січня  (онлайн)

Тема: Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал § 40, виконати впр. 337, 338.

Урок 24 січня №2 (онлайн)

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Іменник»

Урок 24 січня №5 (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми «Іменник»

Завдання:  👉 тут

Урок  14 грудня (онлайн)

Тема: Відмінювання іменників І відміни

Домашнє завдання: вивчити правила § 29, виконати впр. 248, 250.

Урок  13 грудня (№2 онлайн)

Тема: Відмінки іменників. Кличний відмінок

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал § 27, виконати впр. 232.

Урок  13 грудня (№5 онлайн)

Тема: Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни і групи

Домашнє завдання:  вивчити теоретичний матеріал § 28, виконати впр. 239, 240.

Урок 10 грудня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі

Завдання:

1. Подивитись 👉презентацію.

2. Спробувати усно описати кімнату 👉(слайд 6) за планом 👉( слайд 3).

Домашнє завдання: Вміти усно описувати власну кімнату.

Урок 07 грудня (онлайн)

Тема: Число іменників

Домашнє завдання: опраювати § 26, виконати  впр. 224, 225.

Урок №5  06 грудня (онлайн)

Тема: Збірні іменники. Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду

Домашнє завдання: вивчити правила § 25, виконати впр.218 (1,2).

Урок №2  06 грудня (офлайн)

Тема: Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення

Завдання:

1. Переписати контрольний переказ у зошит та надіслати на перевірку до кінця уроку 👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок  03 грудня (офлайн)

Тема: Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення

Завдання:

1. Прослухати контрольний переказ 👇


2. Написати контрольний переказ на чернетці. Зверніть увагу, що переказ вибірковий (написати основне, не опустивши опис).

Домашнє завдання: завершити роботу над переказом на чернеті.

Урок  30 листопада (онлайн)

Тема:  Велика буква та лапки у власних назвах

Домашнє завдання: опрацювати § 24, виконати впр. 205, 206.

Урок  №2 29 листопада (онлайн)

Тема: Повторення вивченого про самостійні частини мови

Домашнє завдання: опрацювати § 22, виконати впр.188.

Урок №5 29 листопада (офлайн)

Тема: Іменник як частина мови

Завдання:

1. Виконати впр. 190, 192. (надіслати на перевірку до кінця уроку на пошту mytchenkosvitlana@gmail.com)

Домашнє завдання: опрацювати § 23, виконати впр. 194, 195.

Урок  26 листопада (онлайн)

Тема: Контрольна робота з теми  «Словотвір. Орфографія»

Завдання: 👉тут 👉виконати до 09:15 год. 👉 надіслати на пошту mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок  23 листопада (онлайн)

Тема:Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Словотвір. Орфографія»

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми «Словотвір. Орфографія»

Урок №2 22 листопада (онлайн)

Тема: Правопис складних слів

Домашнє завданння: вивчити правила С. 65-69, виконати впр. 171, 174.

Урок №5 22 листопада (офлайн)

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Словотвір. Орфографія»

Завдання:

1. Виконати впр. 176 ( 1 і 2 завдання), 178.

2. Виконати завдання на С.72.

Вправи надіслати на перевірку до кіня уроку👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Домашнє завданння: виконати 👉тести.

Урок  19 листопада (онлайн)

Тема: Творення складноскорочених слів, правопис складноскорочених слів

Домашнє завданння: вивчити правила §19, виконати впр. 163, 164.

Урок  16 листопада (онлайн)

Тема: Зміни приголосних при творенні слів

Домашнє завданння: виконати перевірочну роботу на 👉 Мій клас.

Урок  №5 15 листопада (онлайн)

Тема: Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин(а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням -чн- (-шн-)

Домашнє завдання: вивчити правила С.62, виконати впр.154.

Урок №2 15 листопада (онлайн)

Тема: Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о)

Домашнє завдання: вивчити правила С. 60., виконати впр. 152.

Урок  12 листопада (онлайн)

Тема: Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова

Домашнє завдання: вивчити правила на С. 58, виконати впр.146, виконати 👉 тести.

Урок  09 листопада (онлайн)

Тема: Основні способи словотворення

Домашнє завдання: вивчити правила §17, виконати впр. 133, 134.

Уроки  08 листопада (2 і 5 - онлайн)

Тема: Змінювання і творення слів. Твірне слово

Домашнє завдання: вивчити правила §16, виконати впр. 124, 125.

Урок  05 листопада (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми " Фразеологія"

Завдання: 👉тут

!!! Виконану роботу надіслати до 09:15 год. на перевірку👉 mytchenkosvitlana@gmail.com

Урок  02 листопада (онлайн)

Тема: Узагальнення і систематизація з теми "Фразеологія"

Домашня робота: підготуватися до контрольної роботи з теми "Фразеологія"

Урок №5  25 жовтня (онлайн)

Тема: Фразеологізми в ролі членів речення

Домашнє завдання: скласти 8 речень використовуючи фразеологізми, підкреслити усі члени речення.

Урок №2  25 жовтня (офлайн)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому я пишаюся своїм товаришем», «Який вчинок можна вважати героїчним», «У яких вчинках виявляється людська шляхетність») з використанням фразеологізмів

При написанні твору -роздуму дотримуйтесь пам'ятки 👇

Роздум — це зв′язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок, міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту-роздуму є перебування речень у відношеннях причини й наслідку (обґрунтування, пояснення думки, висловленої в іншому реченні).

Структура роздуму

Орієнтовний план

Опорні слова

Вступ

 

Теза 

Я думаю. що...;

мені здається, що...;

я вважаю, що...

Аргументи

Чому? Тому що...;

по-перше,...; по-друге,...

Докази

Хочеться згадати твір...;

наведу приклад

з власного життя

Висновок

Отже,...; підсумовуючи,

можна зазначити...


Завдання:

1. Написати твір-роздум ( обсяг 0, 5 сторінки) на одну із тем:

 «Чому я пишаюся своїм товаришем», 

«Який вчинок можна вважати героїчним», 

«У яких вчинках виявляється людська шляхетність».

👉Твір потрібно писати з використанням фразеологізмів!

👉Написаний твір-роздум надіслати на перевірку учителю до кінця уроку!


Урок  23 жовтня (офлайн)

ТемаДокладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

Завдання:

1. Подивитись відеоурок та виконати завдання 👇


Домашнє завдання: написати твір-роздум (обсяг 0, 5 сторінки) за одним із прислів'їв поданих у відеоуроці у вправі "Лінгвістичне доміно". (виконане домашнє завдання надіслати учителю на перевірку)

Урок 22 жовтня (онлайн)

Тема: Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів

Домашнє завдання: 

1) опрацювати § 14;

2)  виконити впр. 113 ( надіслати вправу на перевірку учителю);

3) виконати  завдання на Мій клас.

Урок 19 жовтня (офлайн)

Тема: Джерела українських фразеологізмів

Завдання: 

1. Записати у зошити і вивчити таблицю "Джерела українських фразеологізмів" С. 42.

2. Виконати впр. 98 (усно), 100, 101, 102 (усі три письмово).

3. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

Урок №5  18 жовтня (онлайн)

Тема: Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення

Домашнє завдання: опрацювати §12, виконати впр. 93, 95, 96.

Урок №2  18 жовтня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Лексикологія"

Завдання: контрольна робота 👉 тут. ( виконані завдання надіслати вчителю до кінця уроку!!!)

Уроки  12 жовтня (онлайн)

ТемаУзагальнення й систематизація вивченого з теми «Лексикологія»

Домашнє завдання: підготуватися до контрольгої роботи з теми «Лексикологія»

Уроки  11 жовтня (2- онлайн, 5- офлайн)

ТемаПравопис апострофа у словах іншомовного походження. Подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження

Завдання:

1. Виконати 👉перевірочну роботу.

Домашнє завдання: виконати 👉тест (скрін результату надіслати вчителю).

Урок  08 жовтня (офлайн)

ТемаПрофесійні слова й терміни, просторічні слова

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 10.

2. Подивитись відеоурок 👇

3. Виконати впр. 66 (завд 2), 67, 68.

Домашнє завдання:  виконати впр. 72, 73.

Урок  01 жовтня (офлайн)

Тема: Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 9.

2. Виконати впр. 59, 61.

Домашнє завдання:  виконати впр. 63 (письмово).

Урок 28 вересня (онлайн)

Тема:Написання слів, що ввійшли в українську мову з інших. Букви и, ї всловах іншомовного походження.

Домашнє завдання:  

1. Запишіть слова, розподіливши їх у чотири колонки: 1) у яких пишемо знак м’якшення; 2) у яких не пишемо знак м’якшення;3)у яких ставимо апостроф; 4) у яких апостроф не ставимо.

Бар..єр, порт..єра, кон..юнктура, ал..янс, Лавуаз..є, Корділ..єри,П..єр, п..юре, ад..юнкт, Ал..яска, тюл.., Гол..фстрім.

2. Виконати тест.

 Укажіть рядок, у якому в усіх словах на місці пропусків пишемо букву и.

1) Д..алект..ка, тр..умф, п..ан..с..мо, Сев..лья, Корс..ка.

2) К..пр, Т..бет, ауд..єнція, ст..мул, тр..умф, попур.., ..нст. .тут.

3) Ц..стерна, ж..рандоль, реж..м, ц..фра, ш..рма, з..гзаг.

4) Кр..т, Австр..я, С..р..я, Л..сабон, Сан-Франц..ско, Д..зель.

5) Алж..р, Сард..н..я, С..ц..л..я, с..лует, ав..ац..я.

3.  Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Д..ректор, с..нтаксис, ц..стерна, ж..раф, реч..тат..в, колор..т, ш..рма, транз..т, сп..рт, к..шлак, Аргентина, К..тай.

 4. Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Х..м..я, ..дея, пон.., п..нгв..н, пол..кл..н..ка, тр..умф, м..л..ц..я, приоритет, К..пр, Пот.., тр..о, Горац..й.

5.  Запишіть слова, вставивши пропущену букву.

Гавай.., ате..зм, Ка..р, кру..з, Ізма..л, Ене..да, проза..к, моза..ка, ру..на, на..вний, сто..цизм, дру..ди.

Урок №1  27 вересня (онлайн)

Тема: Активна й пасивна лексика

Домашнє завдання:  опрацювати § 7, виконати впр. 54, 55.

Урок №2  27 вересня (офлайн)

Тема: Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова, діалектні слова.

Завдання:

1. Опрацювати теоретичний матеріал § 8.

2. Виконати впр. 59 (письмово), впр. 61 (усно), впр. 62 (письмово).

Домашнє завдання:  вивчити § 9, виконати впр. 63.

Урок 24 вересня (онлайн)

Тема: Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів

Домашнє завдання:  опрацювати § 7 , виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 28 травня (офлайн)

Тема: Підсумковий урок

Виконайте, будь ласка, тест👇

1 і 2 урок 25 травня (офлайн)

Тема: Фонетика і орфографія

Завдання:

1) виконати👉 тест;

2) зробіть фонетичну транскрипцію слів: насіння, м'ясо, боротьба, вокзал, пісня.

3) виконати перевірочну роботу на Мій клас.

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 30 квітня (онлайн)

Тема: Письмовий твір-роздум

Домашнє завдання: написати твір (обсягом 0,5 сторінки) на одну із тем:

1. "Чому людина має бути чемною?".

2. "Чому потрібно захищати слабших?".

3. " Чому потрібно вивчати іноземну мову?"

Урок №1 27 квітня (онлайн)

Тема: Аналіз контрольної роботи

Урок №2 27 квітня (онлайн)

Тема: Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв'язком

Домашнє завдання: опрацювати § 46, виконати впр. 489, 491.

Урок 26 квітня (офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми " Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова"

Завдання: 👉тут (виконати до кінця уроку!)

Урок 23 квітня (онлайн)

Тема: Зв'язне  мовлення. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів

Домашнє завдання підготуватися до контрольної роботи (повторити теми "Однорідні члени речення", "Звертання", "Вставні слова".

Уроки 20 квітня (онлайн)

Тема: Вставні слова

Домашнє завдання : Виконати С.49-50 у зошиті тест-контроль з української мови та літератури.

Урок 19 квітня (онлайн)

Тема: Вставні слова

Домашнє завдання : опрацювати § 45 , виконати впр. 482, 483.

Уроки 16 квітня (онлайн)

Тема: Звертання

Домашнє завдання :  виконати 👉тести, виписати з підручника української літератури 5 речень із звертаннями.

Уроки 13 квітня (онлайн)

Тема: Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні

Домашнє завдання Опрацювати § 44, виконати впр. 470, 472.

Урок 12 квітня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Контрольний письмовий докладний переказ тексту

Завдання:

1. Переписати контрольний переказ у зошит та надіслати учителю до кінця уроку на перевірку!

Домашнє завдання : виконати 👉тест.

Урок 09 квітня (онлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Контрольний письмовий докладний переказ тексту

Домашнє завдання : набрати 100 балів на Мій клас (будь-які завдання за 5 клас укр. мова).

Урок 06 квітня (1-офлайн, 2-онлайн)

Тема уроку №1 Докладний усний переказ тексту з елементами роздуму

Завдання: виконати впр. 563, 565 (1, 2).

Тема уроку №2 Узагальнювальне слово в речення з однорідними членами

Домашнє завдання 

1. Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідними лініями.

Вечір був чудовий, ... .

Дерева від вітру шумлять, ... .

Біля школи зацвіли айстри, ... .

Діти працювали охоче, ... .

У цирку виступали клоуни, ... .

Учні зі святом привітали учителів, ... .

Перед хатою росли червоні, ... маки.

2. Завдання: записати речення. На місці пропуску вставити узагальнювальне слово, намалювати схеми, визначити синтаксичну роль усіх членів речення.

Золотом виблискують на осінніх вулицях ...: каштани, тополі, клени та ясени. Я вивчила напам’ять твори таких ...: Тараса Шевченка, Лесі Українки, Андрія Малишка. Жито, пшениця й овес — ... разом поспіло й посохло.

Урок 05 квітня (онлайн)

Тема: Узагальнювальне слово в речення з однорідними членами

Домашнє завдання : виконати впр. 459.

Урок 2 квітня (онлайн)

Тема: Узагальнювальне слово в речення з однорідними членами

Домашнє завдання : виконати 👉 перевірочну роботу.

Урок №2 30 березня (онлайн)

Тема: Речення з однорідними членами

Домашнє завдання : виконати 👉тест.

Урок №1 30 березня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Письмовий твір-роздум.

Завдання: 

1. Подивитись відео "Як писати твір-роздум" 👇


2. Написати твір (обсяг 0,5 сторінки) на одну із запропонованих тем:

1.Чому необхідно знати історію свого народу?

2. Чому потрібно знати звичаї свого народу?

3. Чого не можна купити за гроші?

4. Чому потрібно берегти природу?

Домашнє завдання : завершити роботу над твором та надіслати учителю до 18.00 год. 30.03 👉 тут.

Урок 29 березня (онлайн)

Тема: Речення з однорідними членами

Домашнє завдання : Опрацювати § 34, виконати впр. 447, 451.

Урок 26 березня (онлайн)

Тема: Контрольна робота з теми " Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення"

Уроки 23 березня (онлайн)

Тема: Тренувальні вправи. Другорядні члени речення

Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи. Повторити § 38-41.

Урок 22 березня (онлайн)

Тема: Другорядні члени речення. Обставина

Домашнє завдання 

1. виконати 👉тести.

2. виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 12 березня (онлайн)

Тема: Другорядні члени речення

Домашнє завдання 

1. Виконати інтерактивну вправу 👇

2. Списати текст, визначити головні і другорядні члени речення:

Існують рослинні і тваринні народні символи України. До рос­линних символів належать калина, верба, дуб, тополя, барві­нок, чорнобривці. Вони здавна уособлюють красу нашої України, засвідчують любов до рідної землі. Завжди любили люди цілющу красуню-калину. Вона росла біля кожної хати.

Урок №1 09 березня (онлайн)

Тема: Другорядні члени речення. Означення

Урок №2 09 березня (офлайн)

Тема: Другорядні члени речення. Означення

Завдання:

1. Виконати роботу 👉на Мій клас.

Домашнє завдання : опрацювати §41, виконати впр. 440 (5-6 речень), 441.

Урок 05 березня (онлайн)

Тема: Другорядні члени речення. Додаток

Домашнє завдання : Опрацювати §41, виконати впр. 437, 438.

Урок №2 2 березня (офлайн)

Тема: Зв'язне мовлення. Аудіозапис для шкільної радіогазети повідомлення, що містить окличні й неокличні речення

Завдання:

1. Написати у зошиті повідомлення про будь-яку подію використовуючи окличні та неокличні речення.(10 речень)

2. Записати голосове повідомлення виконаного завдання № 1 та надіслати на Вайбер учителю.

Урок №1 2  березня (онлайн)

Тема: Види речень за метою висловлювання, за емоційним забарвленням: окличні та неокличні

Домашнє завдання : повторити §40, виконати впр. 418, 422.

Урок 1 березня (онлайн)

Тема: Види речень за метою висловлювання

Домашнє завдання : Скласти по два речення різних видів  за метою висловленн, підкреслити граматичні основи.

Урок 26  лютого (онлайн)

Тема: Речення з одним головним членом

Домашнє завдання  виконати роботу на "Мій клас".

Уроки 23  лютого (онлайн)

Тема: Речення, його граматична основа (підмет і присудок)

Домашнє завдання 

1. вивчити теоретичний матеріал §39, виконати впр. 410, 411.

2. виконати інтерактивну вправу (знайдіть підмет та присудок - клацніть на них мишкою. Перевірте правильність виконання - клацніть на блакитний кружечок у правому нижньому кутку.)👇

Урок 22 лютого (онлайн)

Тема: Головне і залежне слово в словосполученні

Домашнє завдання : вивчити теоретичний матеріал §38, виконати впр. 398, 400.

Урок 15 лютого (онлайн)

Тема  : Узагальнення і систематизація з теми "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія"

Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи (повторити):

1. чергування голосних і приголосних звуків;

2. спрощення приголосних звуків;

3. чергування у-в, і-й, з-із-зі;

4.  правила вживання знака м'якшення і апострофа.

Уроки 09 лютого (онлайн)

Тема  : Правила вживання апострофа

Домашнє завдання : Виконати С. 35-36 ( у друкованому зошиті тест-контроль).

Урок 05 лютого (онлайн)

Тема : Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, я, ю, .

Домашнє завдання : вивчити правила  вживання знака м'якшення, виконати впр. 374, 375, 378.

Уроки 01 лютого (онлайн)

Тема : Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]

Домашнє завдання §34, виконати впр. 348, вивчити відмінки С. 141.

Уроки 26 січня (онлайн)

Тема 1 уроку: Спрощення приголосних

Тема 2 уроку: Чергування голосних звуків

Домашнє завдання : Вивчити теоретичний матеріал §31, виконати впр. 313, 316, 322.

Урок 22 січня (онлайн)

Тема: Вимова і правопис префіксів роз-, без-. Тренувальні вправи

Домашнє завдання 

1.Зробити фонетичну транскипцію слів: рюкзак, екзамен, сльози, вогко, боротьба, свято, стежка, рибка, зсадити, сміється, просьба, кузня.

2. Вивчити правила С.123, 125.

Уроки 19 січня (1, 2- онлайн)

Тема: Уподібнення приголосних звуків

Домашнє завдання : виконати 👉перевірочну роботу на "Мій клас". 

Урок 18 січня ( онлайн)

Тема: Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків

Домашнє завдання : вивчити теоретичний матеріал § 29, виконати впр. 306, 307, 308.

Урок 15 січня ( онлайн)

Тема: Орфографічний словник. Орфограма

Домашнє завдання : опрацювати § 28, виконати перевірочну роботу на "Мій клас".

Уроки 22 грудня ( 1 і 2 онлайн)

Тема: Повторення та узагальнення вивченого

Домашнє завдання : виконати 👉тести.

Урок 18 грудня ( офлайн)

Тема: Позначення на письмі ненаголошених голосних  е, и та о перед складом з наголошеним у в коренях слів

1. Виконати вправи: 280, 281. 282, 284.

2. Виконати👉 тести.

Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи з теми "Фонетика" ( повторити §19-27).

Урок 14 грудня ( онлайн)

Тема: Ненагнолошені голосні е, и, о, що не перевіряються наголосом

Домашнє завдання : вивчити правила § 26, виконати перевірочну роботу на Мій клас.

Уроки 08 грудня ( 1 і 2 -онлайн)

Тема: Колективне укладання переліку часто вживаних слів, у наголошуванні яких часто трапляються помилки.

відео до уроку 👇

Домашнє завдання : вивчити 👉слова правильно наголошуючи.

Урок 4 грудня ( онлайн)

Тема: Склад. Наголос

Домашнє завдання : Вивчити правила § 24, виконати 👉тести.

Урок  30. 11. 2020 р. ( офлайн)

Тема: Есе(есей)  - розмірковування в довільній формі про красу і милозвучність української мови

Завдання:

1. Подивитися відеоурок👇


2. Виконати впр. 577 С. 244.

Домашнє завдання : Опрацювати § 61, виконати впр. 578.

Уроки  24. 11. 2020 р. ( 1 і 2 - онлайн)

Тема: Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї, щ

Домашнє завдання : Опрацювати § 23, зробити фонетичну транскрипцію слів - яблуня, пір'їна, ящірка, каляска, сузір'я.

Урок  20. 11. 2020 р. ( онлайн)

Тема: Вимова звуків, що позначаються літерами г і  ґ

Домашнє завдання : Опрацювати  § 22, виконати 👉 тест.

 Урок  17. 11. 2020 р. ( онлайн)

Тема: Приголосні тверді й м'які

Домашнє завдання : Опрацювати  § 20, виконати впр. 210.

Урок 17. 11. 2020 р. ( онлайн)

Тема: Приголосні  дзвінкі й глухі

Домашнє завдання : Опрацювати  § 21, виконати впр. 217.

Урок 16. 11. 2020 р. ( онлайн)

Тема: Звуки мови і звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки

Домашнє завдання : Вивчити теоретичний матеріал § 19, виконати впр. 200, 201.

Урок 13. 11.2020 р. ( офлайн)

Тема: Контрольна робота з теми "Будова слова. Орфографія"

Контрольна робота 👉 за покликанням.

Уроки 10.11.2020 р. 

( 1 урок - онлайн, 2- офлайн)

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Будова слова. Орфографія" презентація до уроку

Завдання на 2 урок:

1. Виконати перевірочну роботу на Мій клас.

2. Виконати тести за посиланням 👇https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9665470

Домашнє завдання : Виконати впр. 190. Підготуватися до контрольної роботи ( повторити розділ "Будова слова").

Урок  09.11.2020 р. ( онлайн)

Тема: Правопис значущих частин слова. Написання префіксів -пре, -при, -прі презентація до уроку

Домашнє завдання: Опрацювати § 18, виконати впр. 182, 188.






















Немає коментарів:

Дописати коментар