Дистанційне навчання

5-Б українська мова

 Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у Zoom !

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09

Идентификатор конференции: 743 4053 8805

Код доступа: 4tTcAd

Електронна пошта вчителя👉mytchenkosvitlana@gmail.com

Критерії оцінювання учнів 👉тут

Підручник з української мови 👉тут

Кр

12 травня

тести

Домашнє завдання 👉 тут

Урок 17 березня (асинхронний режим)

Тема : Другорядні члени речення. Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати 👉тести.

2. Написати вправу.

Підкреслити головні та другорядні члени речення

1.  Явори посадила сестра при дорозі (За Т. Шевченком). 2. У полі холод став відчутнішим (І. Вільде). 3. Незабаром сюди мав прийти учитель (Ю. Мушкетик). 4. На підлозі бавились дітки. 5. Дніпро — найбільша ріка України. За лісом широкі поля поволі й лагідно спускалися вниз (М. Коцюбинський).

3.  Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання : виконати впр. 425,431.

Урок 16 березня (синхронний режим)

Тема: Обставина

Відеоурок 👇


Домашнє завдання: вивчити пар. 43, виконати  впр.437.

Урок 15 березня (синхронний режим)

Тема: Означення

Відеоурок👉

Домашнє завдання: вивчити пар. 42, виконати  впр.427.

Урок 01 березня 

Тема: Контрольна робота з теми «Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф"

Завдання 👉тут

Урок 27 лютого 

Тема: Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

Завдання:

1. Виконуємо завдання на С.148-149.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв" (повторити пар.31-35).

Урок 24 лютого (синхронний режим)

Тема: Подвоєння та подовження приголосних

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇

2. Виконати впр.361, 362, 363.

Домашнє завдання: повторити правила пар. 35, виконати  впр.355.

Урок 23 лютого (синхронний режим)

Тема: Подвоєння та подовження приголосних

Домашнє завдання: вивчити пар. 35, виконати  впр.358, 360.

Урок 16 січня 

Тема: Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними

Завдання:

1. Виконати впр.244, 246, 248, 250

Домашнє завдання: виконати  вправи 251, 254.

Урок 13 січня (асинхронний режим)

Тема: Написання префіксів -з, -роз, -без

Завдання:

1. Опрацювати відеоурок 👇


2. Опрацювати пар.25 С.106.

3. Виконати впр.258, 261, 262.

Домашнє завдання: виконати  вправи 263, 266.

Урок 12 січня 

Тема: Уподібнення приголосних звуків. Тренувальні вправи

Завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал з презентації 👉тут
2. Виконати вправи 👇

1. Знайдіть і виправте помилки, підкресліть орфограми.

Швитко наближається світанок. Здалеку повіяло вохкістю. Лехкий вітерець кружляє у танку сніжинки. Дід Мороз поспішає на воґзал. У рюґзаку  в нього новорічні  подарунки.

2. Запишіть слова фонетичною транскрипцією. Визначте, у яких словах відбувається уподібнення за дзвінкістю чи глухістю, а у яких – ні. Поясніть чому. 
Повсихати, футбол, крізь сльози, розкіш, без сорому, подорож, спитати, як день, рюкзак, ближче, легко, тут же, хоч би, кладка, Ґандзя, з хати, осьде, зцілюю, скраєчку, просьба, косьба, зшити, кігтясті, натхнення, дьогтю, бджола, безсонні, над тобою, галузка, зчавити, схопити, з факелом. 

3. Запишіть слова фонетичною транскрипцією. Поясніть можливі випадки уподібнення за місцем і способом творення. Без жарту, покажчик, щастя, лисичці, зшиток, без шевця, безчинство, копитце, відчувати, заквітчати, зчіплювач, розширяється, з джерела, від джмеля, суддя, привітаєшся, над дзвіницею, ворітця, коротший, розжеврівся, ллють, принісши, журишся, відвізши, не мучся, не мажся, у діжечці, у юшці, діжці, тчемо, льотчик, відсіля, галузці, галушці, відчай, клопіт, Черкащина, Ващенко.

Домашнє завдання: виконати 👉тести

Урок 11 січня (асинхронний режим)

Тема: Уподібнення приголосних звуків

опраювати презентацію до уроку 👉тут

Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал користуючись таблицею на С.102, виконати впр. 243.

Урок 22 грудня (асинхронний)

Тема: Повторення вивченого в 1 семестрі

Завдання:

Виконати інтерактивні вправи 👇

Урок 19 грудня

Тема: Контрольна роботи з теми "Фонетика"

Завдання для Шелест Анастасії!!! 👉тут

Урок 16 грудня (асинхронний)

Тема: Готуємось до контрольної роботи з теми "Фонетика"

Завдання:

1. Виконати у тестовому зошиті завдання на С.13-16.

Домашнє завдання: повторити пар. 13-22. (новий підручник)

Урок 14 грудня (асинхронний)

Тема: Орфоепічна помилка

Завдання:

1. виконати впр. 263, 264, 265 (старий підручник)

Домашнє завдання: вивчити правила С. 111, виконати впр. 266.(старий підручник) 

Урок 12 грудня (асинхронний)

Тема: Колективне укладання переліку часто вживаних слів, у наголошуванні яких часто трапляються помилки

Завдання:

1. Виписати в зошит слова з відео, поставити наголоси 👇

2. Виконати 👉 тести.

Домашнє завдання : вивчити 👉слова правильно наголошуючи.

Урок 09 грудня (асинхронний режим)

Тема: Наголос

Завдання:

1. Опрацювати пар. 22. (новий підручник)

2. Виконати впр. 217, 218, 219 (новий підручник)

Домашнє завдання : виконати впр.  221, 222. (новий підручник)

Урок 08 грудня (асинхронний режим)

Тема: Контрольна робота з теми "Фонетика"

Завдання 👉 тут 

Урок 07 грудня (асинхронний режим)

Тема: Склад. Основні правила переносу

1. Опрацювати теоретичний матеріал §21(новий підручник)

2. Виконати вправи: 207, 208, 213,215.

Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи з теми "Фонетика" ( повторити §17-21 у новому підручнику).

Урок 05 грудня 

Тема. Фонетичний розбір слова

Завдання: 

1. Повторити відеоурок 👇

Домашнє завдання: зробити фонетичну транскрипцію слів: щастя, єнот. ялинка, сузір'я, п'ять, коріння, неділя, дощ, м'ясо, Юрій.

Урок 02 грудня (асинхронний режим)

Тема. Співвідношення звуків і букв

Завдання: 

1. Подивитись відеоурок 👇


2. Виконати впр. 202, 205,206 (у новому підручнику).

Домашнє завдання:  зробити фонетичну транскрипцію слів: ящірка, єнот, пір'я, свято, рілля, Юлія, насіння, їжак, суцвіття, лялька, Вінниця.

Урок 30 листопада 

Тема. Тренувальні вправи

Завдання:

1. Повторити пар. 19 (новий підручник)

2. Виконати впр. 187 (3-тє завдання), 188

3. Опрацювати "Орфоепічний тренажеж" на С.82.

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

Урок 28 листопада (синхронний режим)

Тема. Приголосні дзвінкі й глухі (повторення). Вимова звуків, які позначаємо буквами ґ і г

Відеоурок 👇

Домашнє завдання: виконати впр. 191,193 (новий підручник).

Урок 23 листопада  

Тема. Звуки мови і звуки мовлення

Відеоурок 👇

Домашнє завдання: працювати пар. 19, виконати впр. 193,200 (старий підручник - автор Заболотний).

Урок 21 листопада (синхронний режим)

Тема. Контрольна робота з теми "Будова слова"

Завдання для Шелест Анастасії 👉тут

Урок 18 листопада  

Тема. Узагальнення вивченого з розділу "Будова слова". Тренувальні вправи

Завдання:

1. Подивитись відеоурок, виконати та записати вправи з уроку у зошит 👇


Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Будова слова".
Урок 17 листопада  

Тема. Тренувальні вправи

Завдання 👉у презентації

Урок 16 листопада  (асинхронний режим)

Тема. Написання префіксів -пре, -при, -прі

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇


2. Виконати впр. 147, 149.

Домашнє завдання: виконати впр.

Урок 14 листопада  (синхронний режим)

Тема. Правопис значущих частин слова

Домашнє завдання: виконати впр.155, вивчити правила пар.15.

Урок 11 листопада 

Тема: Розбір слова за будовою

Домашнє завдання:

Урок 10 листопада (асинхронний)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі)

Завдання: 

1. Опрацювати 👉презентацію.

2. Написати твір-опис за планом, що на слайді № 24

Домашнє завдання: завершити роботу над твором-описом, переписати у робочий зошит.

Урок 27 жовтня  (асинхронний режим)

Тема. Тренувальні вправи

Завдання:

1. Виконати впр. 114, 116, 117.

2. Виконати інтерактивну вправу 👇

Домашнє завдання: повторити пар.11, виконати 👉тести.

Урок 21 жовтня  (синхронний режим)

Тема. РМ. Контрольна робота. Письмовий докладний переказ розповідного тексту художнього стилю

Домашнє завдання: завершити роботу над переказом у чернетці.

Урок 19 жовтня  (синхронний режим)

Тема. Змінні і незмінні слова

Домашнє завдання: виконати впр. 103.

Урок 17 жовтня  (синхронний режим)

Тема. Основа слова і закінчення. Змінні і незмінні слова

Домашнє завдання: виконати впр. 107, 108.

Урок 14 жовтня  (асинхронний режим)

Тема. Контрольна робота з теми "Лексикологія"

Завдання 👉тут

Урок 13 жовтня  (синхронний режим)

Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія». Тренувальні вправи

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Лексикологія" (повторити пар.2-7).

Урок 12 жовтня  (синхронний режим)

Тема. Вживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, точність у використанні синонімів

Домашнє завдання: виконати впр.87,88.

Урок 07 жовтня  (асинхронний режим)

Тема. Групи слів за значенням. Тренувальні вправи

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: виконати впр.80.

05 жовтня  (синхронний режим)

Тема. Омоніми

Домашнє завдання: виконати впр. 69, 71.

03 жовтня  (синхронний режим)

Тема. РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить  синоніми  та  антоніми  (за  самостійно  складеним простим планом)

Домашнє завдання: завершити роботу над переказом та надіслати виконану роботу вчителю на пошту 👉mytchenkosvitlana@gmail.com

29 вересня  (асинхронний режим)

Тема. Синоніми

Завдання:

1. Подивитись відеоурок 👇



2. Виконати впр. 45, 48, 49.

Домашнє завдання: виконати впр. 53.

28 вересня 

Тема. РМ. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми

Домашнє завдання: виконати вправи 👇

1. Переписати, на місці крапок вставляючи пропущені букви. Підкреслити слова, вжиті в переносному значенні. До якого стилю мовлення належить уривок? Які художні засоби в ньому використані?

Сонце сіло. Землю обняла тиха ніч. Небо розгорнуло намет свій - синій, ш...рокий, гл...бокий. Зорі, мов малі діти, вд...влялися в нього своїми бл...скучими очима. Місяць плив по небу, розл...ваючи білувастий світ.

Безжурно він д...вився на гори, долини, на вт...хаюче місто.

(За Панасом Мирним)

2. Записати словосполучення у два стовпчики (1 - з прямим значенням, 2 - з переносним).

Гримить грім, гримить пісня; солодкий сон, солодке яблуко; свіжа думка, свіжа квітка; дитина плаче, зима плаче; солодкий чай, солодке життя.

26 вересня 

Тема. Особливості будови опису тварин

Домашнє завдання: написати твір-опис улюбленої тваринки (обсяг 10-15 речень).

23 вересня  (асинхронний режим)

Тема. Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Тренувальні вправи

Завдання 👉тут

Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇

22 вересня  

Тема. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник

Домашнє завдання: виконати впр.31, 32.

21 вересня  

Тема. Навчальний диктант

Домашнє завдання: виконати 👉тести.

19 вересня  (синхронний режим)

Тема. РМ. Особливості будови опису предмета. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним простим планом. 

Домашнє завдання: впр. 538 (4 завдання).

16 вересня  (синхронний режим)

Тема. Типи мовлення

Домашнє завдання:  виконати впр. 537.

15 вересня  (синхронний режим)

Тема. Слово як частина мови

Домашнє завдання:  виконати впр. 42.

Урок 14 вересня  

Тема. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова

Домашнє завдання: виконати впр. 19.

12 вересня  

Тема. Слово як компонент речення

Домашнє завдання: виконати впр. 31, 32 на С.20.

09 вересня  (синхронний режим)

Тема. Текст

Домашнє завдання: виконати впр. 22, 25.

08 вересня 

Тема. Складання й розігрування діалогів

Завдання: 

1. Виконати впр. 571, 572, 573.

Домашнє завдання: виконати впр. 574.

7 вересня (синхронний режим - працюємо в Zoom)

Тема. Мовлення  і спілкування

Домашнє завдання: виконати впр. 568 (усно).

2 вересня

Тема. Значення мови в житті людини та суспільства

Завдання:

👉1. Підписати зошити (2 робочі і 1 контрольний)

Зразок підпису

Зошит

для робіт

з української мови

учня(учениці) 5-Б класу

ліцею №7 м. Гайсин

Гайсинської міської ради

Прізвище, ім'я ( в Родовому відмінку)

зошит для контрольних робіт підписуємо майже так само 👉 лише пишемо для контрольних робіт.

👉2. Опраювати у підручнику С. 4-7.

👉3. Виконати впр. 1, 2, 3, 4 (усі усно).

Домашнє завдання:

1. Вміти давати відповіді на запитання впр. 8, С.7.

Немає коментарів:

Дописати коментар