Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у Zoom !
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09
Идентификатор конференции: 743 4053 8805
Код доступа: 4tTcAd
Електронна пошта вчителя👉mytchenkosvitlana@gmail.com
Критерії оцінювання учнів 👉тут
Підручник з української мови 👉тут
12 травня
Домашнє завдання 👉 тут
Урок 17 березня (асинхронний режим)
Тема : Другорядні члени речення. Тренувальні вправи
Завдання:
1. Виконати 👉тести.
2. Написати вправу.
Підкреслити головні та другорядні члени речення
1. Явори посадила сестра при дорозі (За Т. Шевченком). 2. У полі холод став відчутнішим (І. Вільде). 3. Незабаром сюди мав прийти учитель (Ю. Мушкетик). 4. На підлозі бавились дітки. 5. Дніпро — найбільша ріка України. За лісом широкі поля поволі й лагідно спускалися вниз (М. Коцюбинський).
3. Виконати інтерактивну вправу 👇
Домашнє завдання : виконати впр. 425,431.
Урок 16 березня (синхронний режим)
Тема: Обставина
Відеоурок 👇
Домашнє завдання: вивчити пар. 43, виконати впр.437.
Урок 15 березня (синхронний режим)
Тема: Означення
Відеоурок👉
Домашнє завдання: вивчити пар. 42, виконати впр.427.
Урок 01 березня
Тема: Контрольна робота з теми «Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф"
Завдання 👉тут
Урок 27 лютого
Тема: Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»
Завдання:
1. Виконуємо завдання на С.148-149.
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв" (повторити пар.31-35).
Урок 24 лютого (синхронний режим)
Тема: Подвоєння та подовження приголосних
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
2. Виконати впр.361, 362, 363.
Домашнє завдання: повторити правила пар. 35, виконати впр.355.
Урок 23 лютого (синхронний режим)
Тема: Подвоєння та подовження приголосних
Домашнє завдання: вивчити пар. 35, виконати впр.358, 360.
Урок 16 січня
Тема: Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними
Завдання:
1. Виконати впр.244, 246, 248, 250
Домашнє завдання: виконати вправи 251, 254.
Урок 13 січня (асинхронний режим)
Тема: Написання префіксів -з, -роз, -без
Завдання:
2. Опрацювати пар.25 С.106.
3. Виконати впр.258, 261, 262.
Домашнє завдання: виконати вправи 263, 266.
Урок 12 січня
Тема: Уподібнення приголосних звуків. Тренувальні вправи
Завдання:1. Знайдіть і виправте помилки, підкресліть орфограми.
Домашнє завдання: виконати 👉тести
Урок 11 січня (асинхронний режим)
Тема: Уподібнення приголосних звуків
опраювати презентацію до уроку 👉тут
Домашнє завдання: вивчити теоретичний матеріал користуючись таблицею на С.102, виконати впр. 243.
Урок 22 грудня (асинхронний)
Тема: Повторення вивченого в 1 семестрі
Завдання:
Виконати інтерактивні вправи 👇
Урок 19 грудня
Тема: Контрольна роботи з теми "Фонетика"
Завдання для Шелест Анастасії!!! 👉тут
Урок 16 грудня (асинхронний)
Тема: Готуємось до контрольної роботи з теми "Фонетика"
Завдання:
1. Виконати у тестовому зошиті завдання на С.13-16.
Домашнє завдання: повторити пар. 13-22. (новий підручник)
Урок 14 грудня (асинхронний)
Тема: Орфоепічна помилка
Завдання:
1. виконати впр. 263, 264, 265 (старий підручник)
Домашнє завдання: вивчити правила С. 111, виконати впр. 266.(старий підручник)
Урок 12 грудня (асинхронний)
Тема: Колективне укладання переліку часто вживаних слів, у наголошуванні яких часто трапляються помилки
Завдання:
1. Виписати в зошит слова з відео, поставити наголоси 👇
2. Виконати 👉 тести.
Домашнє завдання : вивчити 👉слова правильно наголошуючи.
Урок 09 грудня (асинхронний режим)
Тема: Наголос
Завдання:
1. Опрацювати пар. 22. (новий підручник)
2. Виконати впр. 217, 218, 219 (новий підручник)
Домашнє завдання : виконати впр. 221, 222. (новий підручник)
Урок 08 грудня (асинхронний режим)
Тема: Контрольна робота з теми "Фонетика"
Завдання 👉 тут
Урок 07 грудня (асинхронний режим)
Тема: Склад. Основні правила переносу
1. Опрацювати теоретичний матеріал §21(новий підручник)
2. Виконати вправи: 207, 208, 213,215.
Домашнє завдання : Підготуватися до контрольної роботи з теми "Фонетика" ( повторити §17-21 у новому підручнику).
Урок 05 грудня
Тема. Фонетичний розбір слова
Завдання:
1. Повторити відеоурок 👇
Домашнє завдання: зробити фонетичну транскрипцію слів: щастя, єнот. ялинка, сузір'я, п'ять, коріння, неділя, дощ, м'ясо, Юрій.
Урок 02 грудня (асинхронний режим)
Тема. Співвідношення звуків і букв
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
2. Виконати впр. 202, 205,206 (у новому підручнику).
Домашнє завдання: зробити фонетичну транскрипцію слів: ящірка, єнот, пір'я, свято, рілля, Юлія, насіння, їжак, суцвіття, лялька, Вінниця.
Урок 30 листопада
Тема. Тренувальні вправи
Завдання:
1. Повторити пар. 19 (новий підручник)
2. Виконати впр. 187 (3-тє завдання), 188
3. Опрацювати "Орфоепічний тренажеж" на С.82.
Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇
Урок 28 листопада (синхронний режим)
Тема. Приголосні дзвінкі й глухі (повторення). Вимова звуків, які позначаємо буквами ґ і г
Відеоурок 👇
Домашнє завдання: виконати впр. 191,193 (новий підручник).
Урок 23 листопада
Тема. Звуки мови і звуки мовлення
Відеоурок 👇
Урок 21 листопада (синхронний режим)
Тема. Контрольна робота з теми "Будова слова"
Завдання для Шелест Анастасії 👉тут
Урок 18 листопада
Тема. Узагальнення вивченого з розділу "Будова слова". Тренувальні вправи
Завдання:
1. Подивитись відеоурок, виконати та записати вправи з уроку у зошит 👇
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Будова слова".
Тема. Тренувальні вправи
Завдання 👉у презентації
Урок 16 листопада (асинхронний режим)
Тема. Написання префіксів -пре, -при, -прі
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
2. Виконати впр. 147, 149.
Домашнє завдання: виконати впр.
Урок 14 листопада (синхронний режим)
Тема. Правопис значущих частин слова
Домашнє завдання: виконати впр.155, вивчити правила пар.15.
Урок 11 листопада
Тема: Розбір слова за будовою
Домашнє завдання:
Урок 10 листопада (асинхронний)
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі)
Завдання:
1. Опрацювати 👉презентацію.
2. Написати твір-опис за планом, що на слайді № 24
Домашнє завдання: завершити роботу над твором-описом, переписати у робочий зошит.
Урок 27 жовтня (асинхронний режим)
Тема. Тренувальні вправи
Завдання:
1. Виконати впр. 114, 116, 117.
2. Виконати інтерактивну вправу 👇
Домашнє завдання: повторити пар.11, виконати 👉тести.
Урок 21 жовтня (синхронний режим)
Тема. РМ. Контрольна робота. Письмовий докладний переказ розповідного тексту художнього стилю
Домашнє завдання: завершити роботу над переказом у чернетці.
Урок 19 жовтня (синхронний режим)
Тема. Змінні і незмінні слова
Домашнє завдання: виконати впр. 103.
Урок 17 жовтня (синхронний режим)
Тема. Основа слова і закінчення. Змінні і незмінні слова
Домашнє завдання: виконати впр. 107, 108.
Урок 14 жовтня (асинхронний режим)
Тема. Контрольна робота з теми "Лексикологія"
Завдання 👉тут
Урок 13 жовтня (синхронний режим)
Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія». Тренувальні вправи
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Лексикологія" (повторити пар.2-7).
Урок 12 жовтня (синхронний режим)
Тема. Вживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, точність у використанні синонімів
Домашнє завдання: виконати впр.87,88.
Урок 07 жовтня (асинхронний режим)
Тема. Групи слів за значенням. Тренувальні вправи
Завдання 👉тут
Домашнє завдання: виконати впр.80.
05 жовтня (синхронний режим)
Тема. Омоніми
Домашнє завдання: виконати впр. 69, 71.
03 жовтня (синхронний режим)
Тема. РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом)
Домашнє завдання: завершити роботу над переказом та надіслати виконану роботу вчителю на пошту 👉mytchenkosvitlana@gmail.com
29 вересня (асинхронний режим)
Тема. Синоніми
Завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
2. Виконати впр. 45, 48, 49.
Домашнє завдання: виконати впр. 53.
28 вересня
Тема. РМ. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми
Домашнє завдання: виконати вправи 👇
1. Переписати, на місці крапок вставляючи пропущені букви. Підкреслити слова, вжиті в переносному значенні. До якого стилю мовлення належить уривок? Які художні засоби в ньому використані?
Сонце сіло. Землю обняла тиха ніч. Небо розгорнуло
намет свій - синій, ш...рокий, гл...бокий. Зорі, мов малі діти, вд...влялися в
нього своїми бл...скучими очима. Місяць плив по небу, розл...ваючи білувастий
світ.
Безжурно він д...вився на гори, долини, на вт...хаюче
місто.
(За Панасом Мирним)
2.
Гримить грім, гримить пісня; солодкий сон, солодке
яблуко; свіжа думка, свіжа квітка; дитина плаче, зима плаче; солодкий чай,
солодке життя.
26 вересня
Тема. Особливості будови опису тварин
Домашнє завдання: написати твір-опис улюбленої тваринки (обсяг 10-15 речень).
23 вересня (асинхронний режим)
Тема. Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Тренувальні вправи
Завдання 👉тут
Домашнє завдання: виконати інтерактивну вправу 👇
22 вересня
Тема. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник
Домашнє завдання: виконати впр.31, 32.
21 вересня
Тема. Навчальний диктант
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
19 вересня (синхронний режим)
Тема. РМ. Особливості будови опису предмета. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним простим планом.
Домашнє завдання: впр. 538 (4 завдання).
16 вересня (синхронний режим)
Тема. Типи мовлення
Домашнє завдання: виконати впр. 537.
15 вересня (синхронний режим)
Тема. Слово як частина мови
Домашнє завдання: виконати впр. 42.
Урок 14 вересня
Тема. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова
Домашнє завдання: виконати впр. 19.
12 вересня
Тема. Слово як компонент речення
Домашнє завдання: виконати впр. 31, 32 на С.20.
09 вересня (синхронний режим)
Тема. Текст
Домашнє завдання: виконати впр. 22, 25.
08 вересня
Тема. Складання й розігрування діалогів
Завдання:
1. Виконати впр. 571, 572, 573.
Домашнє завдання: виконати впр. 574.
7 вересня (синхронний режим - працюємо в Zoom)
Тема. Мовлення і спілкування
Домашнє завдання: виконати впр. 568 (усно).
2 вересня
Тема. Значення мови в житті людини та суспільства
Завдання:
👉1. Підписати зошити (2 робочі і 1 контрольний)
Зразок підпису
Зошит
для робіт
з української мови
учня(учениці) 5-Б класу
ліцею №7 м. Гайсин
Гайсинської міської ради
Прізвище, ім'я ( в Родовому відмінку)
зошит для контрольних робіт підписуємо майже так само 👉 лише пишемо для контрольних робіт.
👉2. Опраювати у підручнику С. 4-7.
👉3. Виконати впр. 1, 2, 3, 4 (усі усно).
Домашнє завдання:
1. Вміти давати відповіді на запитання впр. 8, С.7.
Немає коментарів:
Дописати коментар