Шановні учні, за цим покликанням Ви можете приєднатися до онлайн уроків у Zoom !
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74340538805?pwd=Rm5hTnRDWTU5TlBPME0ybitRZVpFdz09
прочитати легенду "Берегиня"Идентификатор конференции: 743 4053 8805
Код доступа: 4tTcAd
Критерії оцінювання учнів 👉тут
Підручник з української літератури 👉тут
Список творів, що вивчаються у 5 класі 👉тут
Рекомендована література для читання влітку
1. Ігор Калинець. «Вертеп маленького хлопчика».
2. Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії».
3. Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика».
4. Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».
5. Володимир Арєнєв. «Сапієнси».
6. Неда Неждана. «Зоряна мандрівка».
7. Марина Павленко. «Янголи для Павлуся Тичини», «Небезпечні польоти Василька Симоненка».
8. Остап Вишня. «Як ми колись учились», «Перший диктант».
9. Олександр Виженко. «Небилиця», «Велике Цабе».
10.Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука».
Урок 16 березня (синхронний режим)
Тема. Іван Нечуй-Левицький. "Вітрогон"
Домашнє завдання: прочитати оповідання Івана Нечуя-Левицького "Вітрогон".
Урок 15 березня (асинхронний)
Тема: Контрольна робота з теми "Україна і я". Рідна природа"
Завдання 👉тут
Урок 23 лютого (асинхронний режим)
Тема. Марія Морозенко. Оповідання «Вірність Хатіко»
Завдання:
1. Виконати 👉тестові завдання
Домашнє завдання: подивитись фільм 👇
Урок 22 лютого
Тема. Марія Морозенко. «Вірність Хатіко». Коротко про життя і творчість письменниці. Тема дружби людини й тварини
Домашнє завдання: виконати завдання № 8,16 на С.188.
Урок 12 січня (у школі)
Тема: Уривок «Учітесь, читайте…» як ліричне звертання до нащадків. Думки автора про роль патріотичної освіти в духовному становленні особистості й нації
Завдання:
1. Опрацювати у підручнику С. 134, навчитись виразно читати «Учітесь, читайте…»
2. Опрацювати 👉презентацію.
Домашнє завдання: виконати завдання №6 на С.135. (новий підручник)
Урок 11 січня (синхронний)
Тема: Тарас Шевченко. Поетичне відображення краси української природи у поезії "Зоре моя вечірняя"
Завдання:
1. Відеоурок 👇
2. Опрацювати у підручнику С. 131-132.
Домашнє завдання: виконати завдання на №7-9 на С.133.
Урок 22 грудня (асинхронний)
Тема: Повторення вивченого в 1 семестрі
Завдання:
Виконати інтерактивні вправи 👇
Урок 14 грудня (асинхронний)
Тема: Урок позакласного читання. Г. Пагутяк " Лялечка і Мацько"
Завдання: прочитати 👉скорочено повість-казку "Лялечка і Мацько"
Домашнє завдання : Навчитись переказувати повість-казку Г. Пагутяк "Лялечка і Мацько".
Урок 08 грудня (асинхронний режим)
Тема: Контрольна робота з теми "«Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді»"
Виконати обидва завдання!
Урок 07 грудня (синхронний режим )
Тема. Сергій Плачинда. "Богатирська застава"
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (повторити С.88-129 у новому підручнику).
Урок 30 листопада
Тема. Олександр Олесь. Драма-казка "Микита Кожум'яка"
Домашнє завдання: подивитись мультфільм та написати у робочому зошиті, що відмінного у мультфільмі від змісту казки О. Олеся "Микита Кожум'яка" (3-4 відмінності)👇
Урок 23 листопада
Тема. Літописні оповіді. «Повість минулих літ»: «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь»
Опрацювати 👉презентацію
Домашнє завдання: Прочитати у підручнику С. 97-100 (новий підручник).
Урок 16 листопада (синхронний режим )
Тема. Народні перекази. Переказ "Прийом у запорожці"
Домашнє завдання: Намалювати малюнок до переказу "Прийом у запорожці", скласти план до переказу.
Урок 10 листопада (асинхронний режим )
Тема. РЗМ. Складання власних легенд чи переказів про рослини-обереги (письмово)
Завдання:
1. Переглянути відео 👇
2. Написати легенду або переказ про рослину-символ України, користуючись інформаією з відеопрезентації.
Орієнтовна пам’ятка для написання легенди:
1. Визнач тему, основну думку легенди.
2. Пригадай побудову твору: зачин, основна частина, кінцівка.
3. Легенда повинна містити всі ознаки жанру.
4. У ній обов'язково мають бути незвичайні, фантастичні елементи.
5. Невеликий обсяг роботи.
6. Віршована або прозова форма.
Домашнє завдання:
1. Завершити роботу над написанням лененди, переписати у робочий зошит.
2. Повторити зміст легенди "Прийом у запорожі".
Урок 27 жовтня (синхронний режим )
Тема. Легенди українців. Спільне та відмінне в народних казках і легендах
Домашнє завдання:
1. Прочитати легенду "Берегиня" (С.89-92).
2. Знайди інформацію про українські обереги (за бажанням).
Урок 20 жовтня (синхронний режим )
Тема. Осмислення символічного змісту казки-притчі "Чотири сестри"
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Народні та літературні казки".
Урок 19 жовтня (асинхронний режим )
Тема. Валерій Шевчук. "Чотири сестри"
Завдання:
1. Подивіться відеоурок 👇
2. Прочитайте казку "Чотири сестри" С.67-74.
Домашнє завдання: прочитати казку Валерія Шевчука "Чотири сестри" до кінця!
Урок 13 жовтня (синхронний режим )
Тема. Чарівні перетворення, їх роль у казці. Соціальні мотиви в казці «Лелія»
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
Урок 12 жовтня (синхронний режим )
Тема. Леся Українка. Казка "Лелія"
Домашнє завдання: прочитати казку "Лелія" до кінця".
Урок 05 жовтня (синхронний режим )
Тема. Літературні казки. Іван Франко. Казка "Фарбований Лис"
Домашнє завдання: прочитати казку "Фарбований Лис".
29 вересня (асинхронний режим )
Тема. Позакласне читання. Кримськотатарська казка "Золоте Яблуко"
Завдання:
1. Написати відгук на прочитану казку "Золоте яблуко" (що сподобалося, чого казка навчила, який найцікавіший момент).
Домашнє завдання: назвіть чарівні предмети в казі "Золоте яблуко та розкажіть, яка у них була сила.
28 вересня
Тема. Українська народна казка "Яйце-райце"
Домашнє завдання: прочитати казку 👉 "Золоте яблуко".
21 вересня (синхронний режим )
Тема. Народні казки. Українська народна казка "Яйце-райце"
Домашнє завдання: прочитати казку "Яйце-райце", вміти переказувати.
15 вересня (асинхронний режим )
Тема. Леонід Глібов. «Бачить – не бачить», «Котилася тарілочка»
Домашнє завдання:
1. Подивитись відеоурок 👇
2. Прочитати у підручнику С.19-21.
Домашнє завдання: виконати 👉тести.
14 вересня
Тема. Народні загадки
Домашнє завдання: вивчити визначення "загадка", "метафора", "епітет".
08 вересня
Тема. Прислів’я та приказки – перлини народної мудрості
07 вересня (асинхронний режим - працюєте самостійно)
Тема. Роль книги в житті людини
👉1. Підписати зошити (1 робочий і 1 контрольний)
Зразок підпису
Зошит
для робіт
з української літератури
учня(учениці) 5-Б класу
ліцею №7 м. Гайсин
Гайсинської міської ради
Прізвище, ім'я ( в Родовому відмінку)
зошит для контрольних робіт підписуємо майже так само 👉 лише пишемо для контрольних робіт.
👉2. Прочитати у підручнику С. 4-11.
Домашнє завдання: записати визначення "література", "художня література", "літературний твір" (визначення у підручнику на С.11) у робочий зошит.
https://learningapps.org/watch?v=pngd82nx322
Немає коментарів:
Дописати коментар